abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209518489
Iemand met een kritische blik op vreemdelingen dat vindt men dan niet meer kunnen.
Waarom regelen de mensen die zo graag vreemdelingen in het land hebben het niet met z'n allen? Waarom draaien die niet voor de kosten op en zijn verantwoordelijk voor de overlast?
Beetje zoals een crimineel die ook verantwoordelijk is voor zijn daden.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_209518525
Mensen zijn boos dat een bewezen gewelddadige en racistische agent beloond wordt met een plekje in de banencarrousel
Foutrechts: "woke terreur"

:')
J’ai faim.
  donderdag 15 juni 2023 @ 08:12:58 #153
21467 franske19
Hit the deck!
pi_209518553
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:05 schreef rododendronneke het volgende:
Mensen zijn boos dat een bewezen gewelddadige en racistische agent beloond wordt met een plekje in de banencarrousel

We hebben meer van die agenten nodig. Wordt er misschien eens een keer aangepakt in plaats van dar tuig als prinsesjes behandelen.
pi_209518568
#GECANCELD
pi_209518753
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:05 schreef rododendronneke het volgende:

Is toch ook alleen maar een probleem als het een blank persoon betreft? Laat me raden, jij hebt ook totaal geen problemen met een bewezen antisemitisch moslimbroederschap vrouwtje in de 2e kamer? Of een groepje gederadicaliseerde die werken voor de gemeente Amsterdam, waar nog niet zo heel lang geleden iemand voor de jihad aan het rekruteren was?

Het gaat hier niet om één fout en een tweede kans, het druipt er gewoon weer vanaf en laten we het beestje bij de naam noemen, de alsmaar groeiende haat richting blanken. Waarom vraagt niemand zich eens af waarom zo'n agent het woord "kutneger" in de mond neemt? En nee ook ik vind dat een agent zich moet beheersen, maar sta maar eens in hun schoenen? Valt het dan niemand op dat de mensen die vaak met "kutnegers" geconfronteerd worden zulke woorden in de mond nemen, of je nu agent bent of in de buurten woont waar ze oververtegenwoordigd zijn? Een agent zei mij eens, als je geen racist bent ga maar bij de politie werken, binnen een maand ben je een racist. We doen weer aan symptoombestrijding, een symptoom welke ik nog altijd als menselijk zie als je dag in dag uit met zo'n volk op een negatieve wijze geconfronteerd wordt. En nee woon je er niet tussenin, heb je er niet dagelijks mee te maken dan heb je naar mijn mening geen recht van spreken.

Als Nederlander begin ik mij steeds meer te irriteren aan de alsmaar groeiende hetze, haat en het racisme tegen de blanke man/vrouw, en ik weet dat enkelen zich nu weer gesterkt worden en met een lach op het gezicht dit topic binnenkomen want we kennen allemaal de types wel. Ik vraag mij alleen af waar die mensen op hopen? Waar denken ze dat dit vorm van cancelen naartoe zal leiden? Denken ze echt dat het de wereld beter gaat maken, want ik heb slecht nieuws voor jullie, het lont brand al, en hoop en bid maar niet dat het kruitvat ooit gaat ontploffen want dan zal er van die provocerende lach op enkelen gezicht niet meer veel overblijven ben ik bang.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  donderdag 15 juni 2023 @ 09:17:15 #156
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_209519002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
In deze context is dat zeker wel racistisch.
Ach kom op zeg, hij gebruikt een krachtterm. Als het kutdebiel was geweest had je er niemand over gehoord. Gejank om niks.
pi_209519091
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 09:17 schreef damsco het volgende:

[..]
Ach kom op zeg, hij gebruikt een krachtterm. Als het kutdebiel was geweest had je er niemand over gehoord. Gejank om niks.
Ja, maar dat gebruikte-ie niet.
  donderdag 15 juni 2023 @ 09:27:56 #158
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_209519110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 09:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, maar dat gebruikte-ie niet.
En neger is ook niet racistisch. Dus kutneger ook niet. En nu?
pi_209519114
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 07:55 schreef Bloemkool het volgende:
Iemand met een kritische blik op vreemdelingen dat vindt men dan niet meer kunnen.
Waarom regelen de mensen die zo graag vreemdelingen in het land hebben het niet met z'n allen? Waarom draaien die niet voor de kosten op en zijn verantwoordelijk voor de overlast?
Beetje zoals een crimineel die ook verantwoordelijk is voor zijn daden.
Zit je wel in het goede topic? :?
pi_209519134
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 00:46 schreef Red_85 het volgende:
De woketerreur heeft weer genoeg fophef doen veroorzaken hoor om iemand z'n foutje in het verleden op te kloppen..

Kansloosheid ten top.
Als je het hebt over dat ene foutje, bedoel je dan het buitensporige geweld? Of bedoel je daarmee het racistische gescheld? Of toch het liegen in een proces-verbaal?
pi_209520047
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 09:27 schreef damsco het volgende:

[..]
"Nikker" is het Nederlandse equivalent van het n-woord. Neger is het Nederlandse equivalent van negro. Mensen aanspreken met negro is in Engelstalige landen tegenwoordig ook niet meer geaccepteerd (tenzij zwarte mensen onder elkaar) ondanks dat het niet letterlijk het n-woord is. Waarom? Omdat het nergens op slaat om een andere naam te gebruiken voor iemands huidskleur dan de kleur zelf. De enige reden om het nog wel te doen is racistisch van aard. Het is hetzelfde als dat een blank/wit iemand een witmang of tata wordt genoemd. Zeg gewoon wit, blank, zwart, bruin, gekleurd, getint etc. als je het over huidskleur hebt. Of beter, probeer huidskleur te vermijden als het niet nodig is. En het is vaak zó niet nodig. Negro, witmang, tata en oriëntaal zijn allemaal niet meer van deze tijd om die reden.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:07:14 #162
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_209520069
Los van het onderwerp van deze topic, kan men niet eens stoppen met het importeren van al die achterlijkheid uit de VS?

N-woord :')
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
  donderdag 15 juni 2023 @ 11:48:33 #163
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_209520474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
"Nikker" is het Nederlandse equivalent van het n-woord. Neger is het Nederlandse equivalent van negro. Mensen aanspreken met negro is in Engelstalige landen tegenwoordig ook niet meer geaccepteerd (tenzij zwarte mensen onder elkaar) ondanks dat het niet letterlijk het n-woord is. Waarom? Omdat het nergens op slaat om een andere naam te gebruiken voor iemands huidskleur dan de kleur zelf. De enige reden om het nog wel te doen is racistisch van aard. Het is hetzelfde als dat een blank/wit iemand een witmang of tata wordt genoemd. Zeg gewoon wit, blank, zwart, bruin, gekleurd, getint etc. als je het over huidskleur hebt. Of beter, probeer huidskleur te vermijden als het niet nodig is. En het is vaak zó niet nodig. Negro, witmang, tata en oriëntaal zijn allemaal niet meer van deze tijd om die reden.
Wat een onzin dat het woord neger enkel wordt gebruikt om racistisch te zijn. Het is gewoon afgeleid van het woord niger, wat gewoon zwart betekent en een compleet neutrale term is. Iets met lange tenen.
pi_209521066
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 09:27 schreef damsco het volgende:

[..]
Wie bepaald dat dat niet racistisch is? Als jij in rotterdam iemand een neger noemt word je gewoon in elkaar geslagen.

Neger kan deze dagen simpelweg gewoon niet meer.
pi_209521078
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:48 schreef damsco het volgende:

[..]
Wat een onzin dat het woord neger enkel wordt gebruikt om racistisch te zijn. Het is gewoon afgeleid van het woord niger, wat gewoon zwart betekent en een compleet neutrale term is. Iets met lange tenen.
Oke, dus jij noemt zwarte mensen negro of neger waar ze bij zijn? Hoe reageren ze daar op? Ben wel benieuwd. Misschien is mijn wereldbeeld verkeerd.
pi_209521137
Kortzichtig allemaal weer.

Aan de ene kant moeten we elke crimineel continue weer een kans geven na lange lijst van incidenten. Maar een agent die in een stress situatie er een scheldwoord uitgooit word na een berisping gelijk gecanceled voor de rest van zijn carriere ?

Tis nou niet dat ie in zijn vrije tijd lid van de Klu Klux Klan is of regelmatig dit gedrag vertoond. Dan was het een ander verhaal geweest.
pi_209521159
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:49 schreef descon het volgende:
Kortzichtig allemaal weer.

Aan de ene kant moeten we elke crimineel continue weer een kans geven na lange lijst van incidenten. Maar een agent die in een stress situatie er een scheldwoord uitgooit word na een berisping gelijk gecanceled voor de rest van zijn carriere ?

Tis nou niet dat ie in zijn vrije tijd lid van de Klu Klux Klan is of regelmatig dit gedrag vertoond. Dan was het een ander verhaal geweest.
Hij is niet voor dat scheldwoord veroordeeld he?

Buitensporig geweld en liegen in het politie verslag werden hem wel aangerekend.
pi_209521263
Het is wel apart dat het vaak witte mensen zijn die vallen over dat het woord neger als kwetsend wordt ervaren. En dan ook nog willen bepalen of het woord neger wel of niet gebruikt kan worden. 😅

Kap met het woord. En als je het wel gebruikt, accepteer dat je wordt aangezien voor een totale racist, zwakbegaafde of randdebiel.

Deze discussie slaat verder helemaal nergens op. Goed dat het is teruggedraaid, want als zo’n leugenachtige agent wordt beloond voor wat hij heeft gedaan, mogen we concluderen dat het niet klopt daar bij corps politie Rotterdam.
pi_209521307
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 08:40 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Is toch ook alleen maar een probleem als het een blank persoon betreft? Laat me raden, jij hebt ook totaal geen problemen met een bewezen antisemitisch moslimbroederschap vrouwtje in de 2e kamer? Of een groepje gederadicaliseerde die werken voor de gemeente Amsterdam, waar nog niet zo heel lang geleden iemand voor de jihad aan het rekruteren was?

Het gaat hier niet om één fout en een tweede kans, het druipt er gewoon weer vanaf en laten we het beestje bij de naam noemen, de alsmaar groeiende haat richting blanken. Waarom vraagt niemand zich eens af waarom zo'n agent het woord "kutneger" in de mond neemt? En nee ook ik vind dat een agent zich moet beheersen, maar sta maar eens in hun schoenen? Valt het dan niemand op dat de mensen die vaak met "kutnegers" geconfronteerd worden zulke woorden in de mond nemen, of je nu agent bent of in de buurten woont waar ze oververtegenwoordigd zijn? Een agent zei mij eens, als je geen racist bent ga maar bij de politie werken, binnen een maand ben je een racist. We doen weer aan symptoombestrijding, een symptoom welke ik nog altijd als menselijk zie als je dag in dag uit met zo'n volk op een negatieve wijze geconfronteerd wordt. En nee woon je er niet tussenin, heb je er niet dagelijks mee te maken dan heb je naar mijn mening geen recht van spreken.

Als Nederlander begin ik mij steeds meer te irriteren aan de alsmaar groeiende hetze, haat en het racisme tegen de blanke man/vrouw, en ik weet dat enkelen zich nu weer gesterkt worden en met een lach op het gezicht dit topic binnenkomen want we kennen allemaal de types wel. Ik vraag mij alleen af waar die mensen op hopen? Waar denken ze dat dit vorm van cancelen naartoe zal leiden? Denken ze echt dat het de wereld beter gaat maken, want ik heb slecht nieuws voor jullie, het lont brand al, en hoop en bid maar niet dat het kruitvat ooit gaat ontploffen want dan zal er van die provocerende lach op enkelen gezicht niet meer veel overblijven ben ik bang.
Je bent bang.
pi_209521417
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 12:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Wie bepaald dat dat niet racistisch is? Als jij in rotterdam iemand een neger noemt word je gewoon in elkaar geslagen.

Neger kan deze dagen simpelweg gewoon niet meer.
Wat is er gewoon aan dat soort agressief kutvolk. Mensen in elkaar slaan omdat jij een laaggeletterd slachtoffer van rassenhitsers bent?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209521455
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 11:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Nee, er zijn hele goede redenen om niet mee te doen aan een leugenachtig narratief en totalitair-ideologische taalverandering. Mensen gaan niet met hun tijd mee, mensen die iets 'niet meer van deze tijd' vinden gaan met de kudde mee.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_209521577
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:06 schreef Icegiant het volgende:

[..]
Je bent bang.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:01 schreef Icegiant het volgende:
Het is wel apart dat het vaak witte mensen zijn die vallen over dat het woord neger als kwetsend wordt ervaren. En dan ook nog willen bepalen of het woord neger wel of niet gebruikt kan worden. 😅

Kap met het woord. En als je het wel gebruikt, accepteer dat je wordt aangezien voor een totale racist, zwakbegaafde of randdebiel.

Deze discussie slaat verder helemaal nergens op. Goed dat het is teruggedraaid, want als zo’n leugenachtige agent wordt beloond voor wat hij heeft gedaan, mogen we concluderen dat het niet klopt daar bij corps politie Rotterdam.
Bang totaal niet, geïrriteerd wegens het groeiend aantal racisten in dit land, en gezien jij het woord "witte" gebruikt om blanke mensen aan te duiden weet ik precies wat voor een vlees ik in de kuip heb, een racist.

Als jij wilt dat mensen kappen het woord "neger" dan geef zelf eens het goede voorbeeld en kap met het woord "witte", wij zijn blank, niet wit.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_209521738
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, er zijn hele goede redenen om niet mee te doen aan een leugenachtig narratief en totalitair-ideologische taalverandering.
Met de tijd meegaan is van alle tijden. Taalverandering ook. Je verzet je tegen iets wat normaal is en niet te tegen te houden valt.

quote:
Mensen gaan niet met hun tijd mee, mensen die iets 'niet meer van deze tijd' vinden gaan met de kudde mee.
Dit is echt een eeuwenoude conservatieve houding. Totaal niks slims, rebels of krachtigs aan. Ouderwets hakken in het zand. Recalcitrant om het recalcitrant zijn.
  donderdag 15 juni 2023 @ 14:22:29 #174
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_209522107
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Met de tijd meegaan is van alle tijden. Taalverandering ook. Je verzet je tegen iets wat normaal is en niet te tegen te houden valt.
[..]
Dit is echt een eeuwenoude conservatieve houding. Totaal niks slims, rebels of krachtigs aan. Ouderwets hakken in het zand. Recalcitrant om het recalcitrant zijn.
Is geen beginnen aan met al die sneeuwvlokjes. Nog even en iemand man of vrouw noemen is kwetsend. Ze kunnen allemaal de pot op, ik pas me niet meer aan.
pi_209522117
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2023 13:35 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
[..]
Bang totaal niet, geïrriteerd wegens het groeiend aantal racisten in dit land, en gezien jij het woord "witte" gebruikt om blanke mensen aan te duiden weet ik precies wat voor een vlees ik in de kuip heb, een racist.

Als jij wilt dat mensen kappen het woord "neger" dan geef zelf eens het goede voorbeeld en kap met het woord "witte", wij zijn blank, niet wit.
Het is zo jammer dat het daadwerkelijke onderwerp (een racistische politieagent die dingen verzwijgt in een proces-verbaal) nu totaal wordt vergeten.

En misschien interessant leesvoer voor jou:

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-politieke-ondertoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')