Als je iets doet, doe je het goed. Dat is die VOC-mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:31 schreef superniger het volgende:
Nederlanders zijn elite racisten.
[ afbeelding ]
Personeelstekort.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:39 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Iemand die veroordeeld is tot een boete om rasistische uitlatingen een leidinggevende functie geven bij de vreemdelingenpolitie?
Owwwkeee.
Nou ja tja, misschien heeft hij het licht gezien, is hij veranderd.
Maar ik begrijp heel prima dat het een paar vraagtekens oproept.
Al met al vind ik veroordeeld en een functie als politie agent wat lastig te rijmen. Strafblad en vele banen gaan niet zo goed samen. Maar bij de politie is het geen enkel probleem, kan je zelfs leidinggevende worden?
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:50 schreef rododendronneke het volgende:
Er werken sowieso alleen maar rotzakken bij de vreemdelingenpolitie toch? Welk mens met een geweten wil daar nu werken in deze tijdgeest?
https://www.vraaghetdepol(...)delingenpolitie.htmlquote:Wat zijn de taken van de vreemdelingenpolitie?
De belangrijkste taak van de vreemdelingenpolitie is het opsporen van criminele vreemdelingen en vreemdelingen die overlast veroorzaken.
Er zijn verschillende manieren waarop vreemdelingen worden opgespoord. Er worden onder andere acties gehouden waarbij criminele zaken naar voren kunnen komen, zoals mensenhandel, mensensmokkel en identiteitsfraude. De vreemdelingenpolitie zoekt dit soort zaken verder uit en probeert erachter te komen wat de juiste gegevens van de vreemdeling zijn, zoals naam, adres en land waar hij of zij vandaan komt. Verder pakt de vreemdelingenpolitie illegale veelplegers aan. Dit zijn vreemdelingen die al vaker met de politie in aanraking zijn geweest en in het criminele circuit blijven hangen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:31 schreef superniger het volgende:
Nederlanders zijn elite racisten.
[ afbeelding ]
Een veroordeling voor het gebruik van het woord neger lijkt me onwaarschijnlijk. Maar misschien loop ik achter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Wat is het N-woord in Nederland? Hetzelfe als het Engels/Amerikaanse, of bedoelen ze het ouderwets Hollandse met dubbel k?
250 euro voor een enkele free pass, ik weet niet of dat het waard is.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 02:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een veroordeling voor het gebruik van het woord neger lijkt me onwaarschijnlijk. Maar misschien loop ik achter.
https://www.destentor.nl/(...)genpolitie~a7ac9c57/quote:De bewuste 54-jarige agent was betrokken bij een heftige aanhouding op Sinterklaasavond 2020. Samen met twee vrouwelijke collega’s kwam hij af op een melding van geluidsoverlast van een blaffende hond in Dordrecht. Toen zij een beschonken buurtbewoner wilden aanhouden, bemoeide een gezin zich met de situatie. Er volgde een vechtpartij waarbij de agent tegen een van de vechtersbazen riep: ‘Loslaten, loslaten kutneger.’
Of hypotheekrenteaftrek.quote:
Dat wil nog wel eens verschillen bij de NOS. Hij kan ook neger hebben gezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Wat is het N-woord in Nederland? Hetzelfe als het Engels/Amerikaanse, of bedoelen ze het ouderwets Hollandse met dubbel k?
1 misstap en je moet gecanceld worden. Dat is wat men het liefst zietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:12 schreef Dusthor92 het volgende:
Ja laten we zo iemand levenslang beoordelen
Doorgeslagen idioterie.
Hij heeft zijn straf toch gehad? Move on ffs
Mensen verbieden een woord te zeggen op basis van hun huidskleur. De definitie van racisme.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:07 schreef bijdehand het volgende:
N-woord, de glijdende schaal uit de VSen dan gelijk zo'n vent willen cancellen.
Het k-woord dusquote:Op dinsdag 13 juni 2023 02:40 schreef rutger05 het volgende:
[..]
[..]
https://www.destentor.nl/(...)genpolitie~a7ac9c57/
Het gaat dus niet simpelweg om het gebruik van het woord neger.
Behalve dat ze bij de politie de schijn ophouden dat je van onbesproken gedrag moet zijn om er te kunnen werken. Schijnbaar zijn racistische uitingen en agressief gedrag in de ogen van de politie onbesproken gedrag.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 01:37 schreef Timwonnacott het volgende:
Moet kunnen. Hij is veroordeeld, heeft een boete gehad, case closed.
Mensen met een verkeersovertreding kunnen ook gewoon nog vrachtwagenchauffeur worden dus wel een beetje een jankartikel.
Het hoeft hem niet de rest van z'n leven te achtervolgen hoor, hij kan gerust aan de slag bij de afvalverwerking zonder dat er een haan naar zal kraaien.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:19 schreef MichaelScott het volgende:
Als je iemand vermoord dan ben je met een paar jaar vrij en kan je weer verder met je leven, maar noem iemand tijdens een vechtpartij een keertje kutneger en het moet je de rest van je leven achtervolgen.
Bijzondere jongens die Nederlanders.
Misschien kun je hem ook gewoon bij zijn naam noemen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 02:39 schreef realnice11 het volgende:
Een aardige noem ik een afrikaan een vervelende of slechte noem ik een neger bij twijvel noem ik hem afrikaan
Lul niet slap man. Kenneth 'kankerneger' Perez verdient al een decennium gratis geld als 'voetbalanalyticus' (quote:Op dinsdag 13 juni 2023 07:19 schreef MichaelScott het volgende:
Als je iemand vermoord dan ben je met een paar jaar vrij en kan je weer verder met je leven, maar noem iemand tijdens een vechtpartij een keertje kutneger en het moet je de rest van je leven achtervolgen.
Bijzondere jongens die Nederlanders.
Oh ja wel hoor. Seksueel overschrijdend gedrag.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:19 schreef thedeedster het volgende:
Tip voor agenten; noem de persoon gewoon lieverd of schat. Vinden de stoere bikkels ook niet leuk, maar ze gaan er geen rechtszaak om winnen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:32 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor. Seksueel overschrijdend gedrag.
Volgende keer een vinger in de anus, dan zijn ze direct stil en laten ze losquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:19 schreef thedeedster het volgende:
Tip voor agenten; noem de persoon gewoon lieverd of schat. Vinden de stoere bikkels ook niet leuk, maar ze gaan er geen rechtszaak om winnen.
Nigger, nikker, neger. Het kan van alles zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Waarom vind je het zo leuk om die woorden te gebruiken?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nigger, nikker, neger. Het kan van alles zijn
quote:(...) drie agenten (...) waren afgekomen op een overlastmelding van een blaffende hond. Voor de bewuste flat bemoeide een dronken kennis van de vader en zoon zich met het werk van de politie. Toen die werd weggestuurd, noemde hij de 53-jarige agent ‘paardenlul’. Die liet dat niet over zijn kant gaan, ging achter hem aan en wilde hem arresteren.
Daarop bemoeiden de vader en zoon zich met aanhouding. Beiden raakten in gevecht en worsteling met de agenten. Volgens de rechtbank Rotterdam gebruikten de dienders daarbij ‘disproportioneel geweld’ en volgde de gewraakte racistische uitlating. Die werden echter niet gemeld in de verslagen.
de man is een kankermongool tenzij hij een kleurtje heeft want dan moet iets gescholden worden over de etniciteit? Dat is gewoon racistisch hoor, anders is die behoefte om het onderscheid te maken er niet eensquote:Op dinsdag 13 juni 2023 06:44 schreef klipper het volgende:
Nederlanders gebruiken scheldwoorden nu eenmaal erg vaak in hun vocabulaire.
Wil niet zeggen dat ze gelijk rascistisch zijn.
Als hij blank was, was het waarschijnlijk vuile achterlijke kankermongool geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |