Als je iets doet, doe je het goed. Dat is die VOC-mentaliteit.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:31 schreef superniger het volgende:
Nederlanders zijn elite racisten.
[ afbeelding ]
Personeelstekort.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:39 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Iemand die veroordeeld is tot een boete om rasistische uitlatingen een leidinggevende functie geven bij de vreemdelingenpolitie?
Owwwkeee.
Nou ja tja, misschien heeft hij het licht gezien, is hij veranderd.
Maar ik begrijp heel prima dat het een paar vraagtekens oproept.
Al met al vind ik veroordeeld en een functie als politie agent wat lastig te rijmen. Strafblad en vele banen gaan niet zo goed samen. Maar bij de politie is het geen enkel probleem, kan je zelfs leidinggevende worden?
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:50 schreef rododendronneke het volgende:
Er werken sowieso alleen maar rotzakken bij de vreemdelingenpolitie toch? Welk mens met een geweten wil daar nu werken in deze tijdgeest?
https://www.vraaghetdepol(...)delingenpolitie.htmlquote:Wat zijn de taken van de vreemdelingenpolitie?
De belangrijkste taak van de vreemdelingenpolitie is het opsporen van criminele vreemdelingen en vreemdelingen die overlast veroorzaken.
Er zijn verschillende manieren waarop vreemdelingen worden opgespoord. Er worden onder andere acties gehouden waarbij criminele zaken naar voren kunnen komen, zoals mensenhandel, mensensmokkel en identiteitsfraude. De vreemdelingenpolitie zoekt dit soort zaken verder uit en probeert erachter te komen wat de juiste gegevens van de vreemdeling zijn, zoals naam, adres en land waar hij of zij vandaan komt. Verder pakt de vreemdelingenpolitie illegale veelplegers aan. Dit zijn vreemdelingen die al vaker met de politie in aanraking zijn geweest en in het criminele circuit blijven hangen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:31 schreef superniger het volgende:
Nederlanders zijn elite racisten.
[ afbeelding ]
Een veroordeling voor het gebruik van het woord neger lijkt me onwaarschijnlijk. Maar misschien loop ik achter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Wat is het N-woord in Nederland? Hetzelfe als het Engels/Amerikaanse, of bedoelen ze het ouderwets Hollandse met dubbel k?
250 euro voor een enkele free pass, ik weet niet of dat het waard is.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 02:16 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Een veroordeling voor het gebruik van het woord neger lijkt me onwaarschijnlijk. Maar misschien loop ik achter.
https://www.destentor.nl/(...)genpolitie~a7ac9c57/quote:De bewuste 54-jarige agent was betrokken bij een heftige aanhouding op Sinterklaasavond 2020. Samen met twee vrouwelijke collega’s kwam hij af op een melding van geluidsoverlast van een blaffende hond in Dordrecht. Toen zij een beschonken buurtbewoner wilden aanhouden, bemoeide een gezin zich met de situatie. Er volgde een vechtpartij waarbij de agent tegen een van de vechtersbazen riep: ‘Loslaten, loslaten kutneger.’
Of hypotheekrenteaftrek.quote:
Dat wil nog wel eens verschillen bij de NOS. Hij kan ook neger hebben gezegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:28 schreef Marsenal het volgende:
Wat is het N-woord in Nederland? Hetzelfe als het Engels/Amerikaanse, of bedoelen ze het ouderwets Hollandse met dubbel k?
250 euro voor een enkele free pass, ik weet niet of dat het waard is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |