"Misschien hebben die zonder geluid en ondertiteling gekeken."quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:30 schreef MorganLeFay het volgende:
Ze waren gewoon bloedirritant. Vooral die vent.
Had het al in het spoilers topic gezegd maar ook maar hier "crossposten"
[..]
Jemig, is mij niet opgevallen, als ik als koper een huis bekijk zou ik ook de neiging krijgen om dat aan alle kanten te bekijken. En te gaan loeren door de ramen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tijdens hun speurtocht. Argh, nu herbeleef ik mijn ergernis!
Zijn hoofd trok ik ook maar matig andersquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
"Misschien hebben die zonder geluid en ondertiteling gekeken."
Ze klommen over een schutting heen en gingen zelfs in schuren naar binnen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, is mij niet opgevallen, als ik als koper een huis bekijk zou ik ook de neiging krijgen om dat aan alle kanten te bekijken.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zijn hoofd trok ik ook maar matig andersIk vond het wel komisch dat ze gewoon hetzelfde kapsel hadden toen zij hij los droeg
Serieus? Dus als jij een te koop bord in de tuin hebt, vind je het normaal dat mensen gewoon zonder aankondiging je tuin binnen lopen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig, is mij niet opgevallen, als ik als koper een huis bekijk zou ik ook de neiging krijgen om dat aan alle kanten te bekijken.
Durf bijna te zeggen van JA, zeker als ik een serieuze koper ben. Bovendien was dit huis al lang onbewoond.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:35 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Serieus? Dus als jij een te koop bord in de tuin hebt, vind je het normaal dat mensen gewoon zonder aankondiging je tuin binnen lopen?
Dan hoop ik in vredesnaam maar dat je nooit mijn huis kooptquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Durf bijna te zeggen van JA, zeker als ik een serieuze koper ben.
Bij onbewoond uiteraard wat hier het geval was.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan hoop ik in vredesnaam maar dat je nooit mijn huis kooptSta je opeens zonder waarschuwing in m'n achtertuin, koekoek
Je zal maar net in je blote kont lopen bijvoorbeeld.
Heavy, man. Act even normal, denk ik dan. Dude.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan hoop ik in vredesnaam maar dat je nooit mijn huis kooptSta je opeens zonder waarschuwing in m'n achtertuin, koekoek
Je zal maar net in je blote kont lopen bijvoorbeeld.
Zijn hoofd trok ik ook maar matig andersquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:33 schreef Claudia_x het volgende:
"Misschien hebben die zonder geluid en ondertiteling gekeken."
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heavy, man. Act even normal, denk ik dan. Dude.
En daarom reteirritant? Snap ik werkelijk niks van. Het best gelukte huis van de afgelopen serie zowel qua wensen, vijf slaapkamers, als woongenot, vrijstaand huis in een landelijke omgeving met rust.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zijn hoofd trok ik ook maar matig andersIk vond het wel komisch dat ze gewoon hetzelfde kapsel hadden toen zij hij los droeg
Weet je wel hier duur kinderen zijn en hoe weinig een muzikant verdient?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Waarom hebben deze mensen zo'n laag budget als ze uit twee verschillende huishoudens komen?
Dat laatste heeft niets met hen te maken natuurlijk. Ze waren rete-irritant omdat hij grappen maakte te koste van haar, zij daarbij in katzwijm viel en met name hij heel groot en belangrijk deed over zijn artiestenbestaan. In bloody Drachten. Ik vond ze gewoon nul sympathiek.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daarom reteirritant? Snap ik werkelijk niks van. Het best gelukte huis van de afgelopen serie zowel qua wensen, vijf slaapkamers, als woongenot, vrijstaand huis in een landelijke omgeving met rust.
Weetjijwel hoe enorm arrogant dat pas klinkt?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met hen te maken natuurlijk. Ze waren rete-irritant omdat hij grappen maakte te koste van haar, zij daarbij in katzwijm viel en met name hij heel groot en belangrijk deed over zijn artiestenbestaan. In bloody Drachten. Ik vond ze gewoon nul sympathiek.
Dat ik het onsympathiek vind om hoog van de toren te blazen? Tja.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Weetjijwel hoe enorm arrogant dat pas klinkt?
Hij had verkocht instrumenten in zijn eigen winkel én is muzikantquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je wel hier duur kinderen zijn en hoe weinig een muzikant verdient?
Nergens had ik het idee, zelfs met engelse woordjes, dat Sicco hoog van de toren blies, wel gaf hij en zijn vriendin heel goed aan wat hun woonwensen waren. Tja, dat deden er meer in dit programma. Dus vraag mij nog steeds af, waar die antipathie vandaan komt. Projectie?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat ik het onsympathiek vind om hoog van de toren te blazen? Tja.
Maar het lijkt me duidelijk, jij vindt ze geweldig, ik vind ze onsympathiek. Daar hoeven we verder geen topic over te vullen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |