abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209493235
Kopen zonder kijken

Elke maandag om 20:30 op RTL 4

Woonprogramma waarin stellen de zoektocht én aankoop van hun nieuwe woning uit handen geven. De stellen laten Martijn Krabbé en zijn team (notaris Sandra Viveen, makelaar Alex van Keulen, bouwdeskundige Bob Sikkes en stylist Roos Reedijk) een huis voor hen zoeken, kopen en verbouwen.
speak only if it improves the silence.
pi_209493252
Voor de liefhebbers: vanaf vandaag staat er elke maandag een nieuwe aflevering van blind gekocht seizoen 5 op videoland.
speak only if it improves the silence.
pi_209493388
Constant hand in hand :')
pi_209493406
Waarom praat die Fries hele tijd in het engels
  maandag 12 juni 2023 @ 22:01:57 #5
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_209493410
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2023 22:01 schreef Enawh het volgende:
Waarom praat die Fries hele tijd in het engels
cauz im cool like that man! yeah man
  maandag 12 juni 2023 @ 22:04:24 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_209493439
:') wat is die vent voor rare snuiter
Tics van je petten.
  maandag 12 juni 2023 @ 22:05:04 #7
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_209493446
typische muzikant. Lang haar, onverzorgd type, everything english alles
Tics van je petten.
  maandag 12 juni 2023 @ 22:06:43 #8
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_209493467
Ok, het viel later wel mee. Maar bij die puzzeltocht waren ze wel echt irritant kieskeurig. Het waren allemaal maar wrakken op 1tje na.

Maar die veeleisendheid verdween toen ze het juiste huis hadden gekocht en vervolgens waren ze weer bijzonder okee met alles. We dachten wel dat er een slaapkamer te weinig in zat. Maar die verscheen op miraculeuze wijze in 1 van de laatste shots :P .
  dinsdag 13 juni 2023 @ 00:45:37 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209494566
Leuk stel. Jammer dat hij de hele tijd Engels sprak.
Mooie vrouw.
Zo'n huis kost bij ons ongeveer 1.5 miljoen en is dus daar te koop voor 367k.
Jammer van dat laminaat. Ik zou die gietvloer erin gelaten hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 13 juni 2023 @ 07:10:28 #10
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209495138
quote:
3s.gif Op maandag 12 juni 2023 21:47 schreef TjjWester het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf vandaag staat er elke maandag een nieuwe aflevering van blind gekocht seizoen 5 op videoland.
*O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 13 juni 2023 @ 07:57:15 #11
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209495377
Vreselijk stel, die gozer constant Engels praten, doe normaal joh.
Helaas kregen ze een mooi huis

Waarom toch een andere notaris, de vorige was zo knap :9
pi_209499832
Typische "creatieve geesten", die zijn per definitie raar _O-

Erg mooie vrouw ook die Tessa.
pi_209501844
Ik vond dit een van de leukste afleveringen van dit seizoen. Leuk stel en prachtig huis is er voor hen uitgezocht. Ik ergerde mij totaal niet aan die engelse paar woordjes die Sicco gebruikte, vet man! Wel begreep ik die kas in de tuin niet helemaal.
Vet leuk stel met vet leuk huis!
pi_209502322
Leuk stel? Rete-irritant stel dat al twee huizen had en toch de hulp van het programma nodig had. 8)7 Maar op zich was het aardig om eens een heel andere casus te zien. Ik blijf het wel moeilijk vinden om een net-niet verbouwing te zien. Het budget is gewoon te laag om zo'n woning goed (structureel) aan te pakken.

De kas als atelier, wat moet ze daar nou weer mee? In de winter is die te koud en in de zomer te warm (ik kan het weten, ik heb een kas). Had haar liever die erker gegeven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_209502752
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk stel? Rete-irritant stel dat al twee huizen had en toch de hulp van het programma nodig had. 8)7 Maar op zich was het aardig om eens een heel andere casus te zien. Ik blijf het wel moeilijk vinden om een net-niet verbouwing te zien. Het budget is gewoon te laag om zo'n woning goed (structureel) aan te pakken.

De kas als atelier, wat moet ze daar nou weer mee? In de winter is die te koud en in de zomer te warm (ik kan het weten, ik heb een kas). Had haar liever die erker gegeven.
UH? Ten eerste weet jij niet of het om eigen huizen van de twee is, of beide huurden, of dat een van de twee een huurhuis had. Het budget om te verbouwen was 60k, dat is besteed aan cosmetica en de wens om er 5 slaapkamers in te realiseren. En ja, daar geef ik je gelijk in, want het blijft een koud huis in de winter. Die kas vond ik belachelijk, ook mee eens. Maar reteirritant stel? Nee, ze waren er superblij mee.
pi_209502769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:20 schreef Firuze60 het volgende:

Maar reteirritant stel? Nee, ze waren er superblij mee.
Ze waren superblij met hun huis én ze waren rete-irritant.

Er stond volgens mij een te koop-bord bij zijn huis?
pi_209502792
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze waren superblij met hun huis én ze waren rete-irritant.

Er stond volgens mij een te koop-bord bij zijn huis?
OK, maar die van haar leek toch echt op een huurhuis. Wat vond jij dan zo irritant aan hen?
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:26:11 #18
194695 franklop
Fran knock
pi_209502836
Maar schilderen in een kas. Lekker warm als de zon er een keer op staat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_209502865
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef franklop het volgende:
Die kas was een absurd idee.
pi_209502867
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
OK, maar die van haar leek toch echt op een huurhuis. Wat vond jij dan zo irritant aan hen?
Vermoeiende lui met simpele humor die pochen met muzikant-zijn, ongevraagd andermans terrein betreden en bovendien te ervaren en bevoorrecht zijn om dit niet allemaal zonder het programma te kunnen. Vooral die kerel was vreselijk - en haar vond ik vreselijk omdat ze hem niet vreselijk vond.
pi_209502875
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef franklop het volgende:
Heerlijk! Vandaag was het in mijn kas 41 graden.
pi_209502893
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Vermoeiende lui met simpele humor die pochen met muzikant-zijn en ongevraagd andermans terrein betreden en bovendien te ervaren en bevoorrecht zijn om dit niet allemaal zonder het programma te kunnen. Vooral die kerel was vreselijk - en haar vond ik vreselijk omdat ze hem niet vreselijk vond.
Ongevraagd? Waar en hoezo?
pi_209502897
Ze waren gewoon bloedirritant. Vooral die vent.

Had het al in het spoilers topic gezegd maar ook maar hier "crossposten" :P
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 18:18 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Nee joh! Dat waren misschien kakkers
maar reageerden niet zo gemaakt. Die Friezen waren echt heel erg. Was totaal verrast dat anderen hierzo ze wel leuk vonden. Misschien hebben die zonder geluid en ondertiteling gekeken! O-)

Die vrouw was nog wel ok, maar die man... even los van 72629x "dit is vet!" roepen en half Nederlands half Engels praten ("Ja en nou gaan we weer our separate ways" :r) terwijl het gewoon een Fries is ... zat ie ook de hele tijd van die sarcastische opmerkingen te maken over het programma. Begon al toen Martijn aanbelde ("Nou koffie dan maar?"). En later bij de notaris weer (gaat hij tekenen, roept ie dat er nu een muziekje onder komt..bluhbluhbluh).

Ja oke je weet dat als je meedoet aan een programma met een vast format, je ook kan bedenken wat er gaat gebeuren. Maar dat steeds expliciet benoemen i.c.m. die andere dingen was gewoon stomvervelend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stel uit Rotterdam en dat stel uit Zoetermeer waren dit seizoen veruit de leukste! Die waren gewoon bescheiden, en oprecht enthousiast en blij met hun huis. Niet van dat overdreven gemaakte gedoe.
pi_209502901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:28 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Vermoeiende lui met simpele humor die pochen met muzikant-zijn, ongevraagd andermans terrein betreden en bovendien te ervaren en bevoorrecht zijn om dit niet allemaal zonder het programma te kunnen. Vooral die kerel was vreselijk - en haar vond ik vreselijk omdat ze hem niet vreselijk vond.
Dit ja. En hij maakte van die grapjes ten koste van haar, als ik iets slecht trek. En zij maar dwepend naar hem kijken. Brrr.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_209502916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ongevraagd? Waar en hoezo?
Tijdens hun speurtocht. Argh, nu herbeleef ik mijn ergernis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')