cauz im cool like that man! yeah manquote:Op maandag 12 juni 2023 22:01 schreef Enawh het volgende:
Waarom praat die Fries hele tijd in het engels
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:47 schreef TjjWester het volgende:
Voor de liefhebbers: vanaf vandaag staat er elke maandag een nieuwe aflevering van blind gekocht seizoen 5 op videoland.
UH? Ten eerste weet jij niet of het om eigen huizen van de twee is, of beide huurden, of dat een van de twee een huurhuis had. Het budget om te verbouwen was 60k, dat is besteed aan cosmetica en de wens om er 5 slaapkamers in te realiseren. En ja, daar geef ik je gelijk in, want het blijft een koud huis in de winter. Die kas vond ik belachelijk, ook mee eens. Maar reteirritant stel? Nee, ze waren er superblij mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Leuk stel? Rete-irritant stel dat al twee huizen had en toch de hulp van het programma nodig had.Maar op zich was het aardig om eens een heel andere casus te zien. Ik blijf het wel moeilijk vinden om een net-niet verbouwing te zien. Het budget is gewoon te laag om zo'n woning goed (structureel) aan te pakken.
De kas als atelier, wat moet ze daar nou weer mee? In de winter is die te koud en in de zomer te warm (ik kan het weten, ik heb een kas). Had haar liever die erker gegeven.
Ze waren superblij met hun huis én ze waren rete-irritant.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:20 schreef Firuze60 het volgende:
Maar reteirritant stel? Nee, ze waren er superblij mee.
OK, maar die van haar leek toch echt op een huurhuis. Wat vond jij dan zo irritant aan hen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze waren superblij met hun huis én ze waren rete-irritant.
Er stond volgens mij een te koop-bord bij zijn huis?
Die kas was een absurd idee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef franklop het volgende:
Maar schilderen in een kas. Lekker warm als de zon er een keer op staat
Vermoeiende lui met simpele humor die pochen met muzikant-zijn, ongevraagd andermans terrein betreden en bovendien te ervaren en bevoorrecht zijn om dit niet allemaal zonder het programma te kunnen. Vooral die kerel was vreselijk - en haar vond ik vreselijk omdat ze hem niet vreselijk vond.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
OK, maar die van haar leek toch echt op een huurhuis. Wat vond jij dan zo irritant aan hen?
Heerlijk! Vandaag was het in mijn kas 41 graden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:26 schreef franklop het volgende:
Maar schilderen in een kas. Lekker warm als de zon er een keer op staat
Ongevraagd? Waar en hoezo?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vermoeiende lui met simpele humor die pochen met muzikant-zijn en ongevraagd andermans terrein betreden en bovendien te ervaren en bevoorrecht zijn om dit niet allemaal zonder het programma te kunnen. Vooral die kerel was vreselijk - en haar vond ik vreselijk omdat ze hem niet vreselijk vond.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:18 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Nee joh! Dat waren misschien kakkers
maar reageerden niet zo gemaakt. Die Friezen waren echt heel erg. Was totaal verrast dat anderen hierzo ze wel leuk vonden. Misschien hebben die zonder geluid en ondertiteling gekeken!
Die vrouw was nog wel ok, maar die man... even los van 72629x "dit is vet!" roepen en half Nederlands half Engels praten ("Ja en nou gaan we weer our separate ways") terwijl het gewoon een Fries is ... zat ie ook de hele tijd van die sarcastische opmerkingen te maken over het programma. Begon al toen Martijn aanbelde ("Nou koffie dan maar?"). En later bij de notaris weer (gaat hij tekenen, roept ie dat er nu een muziekje onder komt..bluhbluhbluh).
Ja oke je weet dat als je meedoet aan een programma met een vast format, je ook kan bedenken wat er gaat gebeuren. Maar dat steeds expliciet benoemen i.c.m. die andere dingen was gewoon stomvervelend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stel uit Rotterdam en dat stel uit Zoetermeer waren dit seizoen veruit de leukste! Die waren gewoon bescheiden, en oprecht enthousiast en blij met hun huis. Niet van dat overdreven gemaakte gedoe.
Dit ja. En hij maakte van die grapjes ten koste van haar, als ik iets slecht trek. En zij maar dwepend naar hem kijken. Brrr.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vermoeiende lui met simpele humor die pochen met muzikant-zijn, ongevraagd andermans terrein betreden en bovendien te ervaren en bevoorrecht zijn om dit niet allemaal zonder het programma te kunnen. Vooral die kerel was vreselijk - en haar vond ik vreselijk omdat ze hem niet vreselijk vond.
Tijdens hun speurtocht. Argh, nu herbeleef ik mijn ergernis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |