abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209503345
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Woke: het categoriseren van mensen op basis van inherente, vaststaande en vaak geheel onveranderlijke eigenschappen als ras, etniciteit, geslacht en seksuele voorkeur; daar een hierarchisch systeem in bouwen van op basis van die eigenschappen zgn. gepriviligeerden en slachtoffers; mensen niet meer zien als totaalpakket van zowel vaststaande eigenschappen als karakter, gedrag, wensen, meningen, dromen, verleden maar als lidmaat van een van de heilige categorieën; de hele samenleving afschilderen als een intens intolerante hel gedomineerd door zevenvinkerige racisten, homofoben, vrouwen- en buitenlanderhaters die nodig hervormd moet worden, omdat mensen geen individuen zijn maar allemaal 'categorieën' die allesbepalend zijn in hun maatschappelijke positie, hun handelen en denken en hun bestaan.
En daarom, vanwege wOkE, zit jij nu transgenders belachelijk te maken alsof het geen volwaardige mensen zijn.

Je kunt rookgordijnen optrekken wat je wilt en voor elke post 500+ woorden reserveren, maar er blijft toch telkens maar weinig anders van je verhaaltje overeind.
J’ai faim.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:58:41 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209503391
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bij het Nederlandse volk was dat grotendeels inderdaad het geval. Vandaar mijn verwijzing naar het belang van secularisering in de samenleving, die overigens al voor WW II was ingezet. Die aversie jegens homoseksualiteit was dan ook eeuwenlang het gevolg van kerkelijke interpretaties en zedenleer (m.n. Augustinus).

Waarom denk je dat homo-acceptatie anno 2023 in Europa zo lamlendig is in landen als Polen?

En inderdaad: dat gaat dus NIET werken, die symboolpolitiek van je, bij lieden die nog in heilige dogma's geloven en religie boven de grondwet stellen. Maar dát is dan weer iets waar je steeds mijlenver vandaan blijft.
De Pride richt zich op iedereen die negatief is. Waar ze ook vandaan komen. En de meest dogmatische lui overtuig je misschien niet, je kan die wel isoleren door hun volgenlingen weg te lokken.

En gezien de demagogische anti-propaganda van sommigen hier zijn het niet alleen gelovige immigranten die het probleem zijn.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 21:59:02 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209503396
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:56 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
En daarom, vanwege wOkE, zit jij nu transgenders belachelijk te maken alsof het geen volwaardige mensen zijn.

Je kunt rookgordijnen optrekken wat je wilt en voor elke post 500+ woorden reserveren, maar er blijft toch telkens maar weinig anders van je verhaaltje overeind.
Ook aan jou de vraag: kun je ergens een quote opdiepen waarin ik transgenders belachelijk maak alsof het geen volwaardige mensen zijn?

Het bekt lekker natuurlijk, en scheelt dat je op argumenten echt in moet gaan, maar tot op heden is het enige wat je ter tafel hebt gebracht het wegzetten van mensen als homohaters en transfoben op basis van nul komma nul.

En die 500 woorden gebruik ik om een argument te onderbouwen. Opnieuw: probeer het eens. Doe in ieder geval een POGING om iets van een inhoudelijke reactie te geven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:00:26 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209503420
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 21:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De Pride richt zich op iedereen die negatief is. Waar ze ook vandaan komen. En de meest dogmatische lui overtuig je misschien niet, je kan die wel isoleren door hun volgenlingen weg te lokken.

En gezien de demagogische anti-propaganda van sommigen hier zijn het niet alleen gelovige immigranten die het probleem zijn.
Hier is geen chocolade van te maken...

En goh hee, echt? Niet alleen gelovige migranten kunnen homofoob zijn? Kun je ergens aangeven waar gesteld is dat dat WEL het geval is?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:05:01 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209503484
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 19:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Weer de gebruikelijke vaagtaal.

Maar inderdaad, een eindeloze stroom aan demagogische berichten over transgenders, dragqueens en anderen draagt inderdaad niet bij aan een fijn leefklimaat voor ze.
Ik ben eigenlijk erg duidelijk in mijn bewoording. En je ontwijkt de vraag, op welke manier belemmerd de kritiek het leven van transgenders? Dat betrof immers de oorspronkelijke claim die je maakte.
quote:
[..]
Ojee ben je er nu pas achter dat de Pride geen openbare kermis is maar altijd al een politieke manifestatie is geweest die voor een bepaald gedachtegoed staat?
Nee hoor. Dit is het geworden. Pride stond oorspronkelijk voor iets heel anders. Nu is het een verkapte grootschalige bijeenkomst van woke-progressieven, waar seksuele oriëntatie schijnbaar niet eens meer belangrijk is.
quote:
Nogal woke trouwens om te vinden dan bepaalde lui op basis van hun geaardheid mee zouden mogen doen. Gelukkig kijkt de organisatie eerder naar daden. Zoals het promoten van gedachtegoed dat er totaal haaks op staat en het aanvallen van diverse groepen waar de Pride juist solidair mee is.
Haha, eerst zei je nog dat mensen die kritiek hadden op de Pride 'onzekere' mannetjes waren die 'anti-homo' zijn, maar als er vervolgens LETTERLIJKE homo's worden uitgesloten van deelname, draait het ineens om politiek en daden? Wat is het nu?
quote:
En ja, kinderen mogen dat natuurlijk niet zien van conservatieven. Ze zouden namelijk wel eens kunnen gaan denken dat die mensen helemaal niet eng en gevaarlijk zijn. Moeten we niet hebben. :')
Denken kinderen dan dat LHBT-mensen heel eng en gevaarlijk zijn?
quote:
[..]
"De hele menselijke biologische realiteit" omdat een klein groepje mensen zich wil laten ombouwen of in vrouwenkleren wil lopen.
Was het maar zo.

We zien een veel bredere trend, zoals bijvoorbeeld: het voorschotelen van het idee aan kinderen dat geslacht subjectief is, dit ook mainstreamen binnen het onderwijs, gezondheidszorg en wetenschap. Het idee aanwakkeren dat kinderen en jongeren een 'transitie' moeten kunnen ondergaan. Het aanpassen van het Nederlandse taalgebruik waarbij alle woorden die wijzen op de binaire realiteit van het menselijke geslacht moeten worden vermeden, mannen de aan vrouwensporten willen meedoen, mannen die in de ruimtes van biologische vrouwen willen komen, mannen die als vrouw in commercials en media verschijnen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit heeft enorme maatschappelijke consequenties, het gaat veel verder dan slechts een 'paar' mannen en vrouwen die rustig in hun eigen leefomgeving op volwassen leeftijd als het andere geslacht willen leven. Als dat het was, had niemand zich daar druk om zitten te maken. Zo is het namelijk decennialang zonder problemen gegaan.
quote:
Dat is inderdaad een belangrijke reden om er zo fel op te zijn. Er worden problemen gemaakt die er niet zijn met als doel een bepaalde groep mensen zoveel mogelijk uit het publieke leven te kunnen verbannen. Alleen maar omdat bepaalde conservatieven zich zonder reden in hun vertrouwde leventje bedreigd voelen. En daarvoor worden allerlei bekende propaganda-methoden gebruikt. En daar is het overspoelen van het internet met janktopics over transgenders een onderdeel van.
Er is totaal geen oproep om mensen uit het publieke leven te kunnen verbannen. Het benadrukt wederom dat je telkens dingen ofwel moet er gewoon bij moet verzinnen ofwel moet bagatelliseren en ontkennen om de discussie aan te kunnen gaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 20:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er posten hier nauwelijks salafisten dus is het vrij lastig de confrontatie met ze aan te gaan.

Er posten hier wel een shitload aan PVV/FvD-types die hier dagelijks allerlei haatbagger komen uitbraken.
Namen en rugnummers graag? Je bedoelt een SP'er zoals @EttovanBelgie of een rechtse VVD'er zoals ik? Hou maar op hoor. Ook hier weer, je moet eerst mensen op een bepaalde manier weg te zetten om vervolgens daar dan op te kunnen ageren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209503526
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk erg duidelijk in mijn bewoording. En je ontwijkt de vraag, op welke manier belemmerd de kritiek het leven van transgenders? Dat betrof immers de oorspronkelijke claim die je maakte.
[..]
Nee hoor. Dit is het geworden. Pride stond oorspronkelijk voor iets heel anders. Nu is het een verkapte grootschalige bijeenkomst van woke-progressieven, waar seksuele oriëntatie schijnbaar niet eens meer belangrijk is.
[..]
Haha, eerst zei je nog dat mensen die kritiek hadden op de Pride 'onzekere' mannetjes waren die 'anti-homo' zijn, maar als er vervolgens LETTERLIJKE homo's worden uitgesloten van deelname, draait het ineens om politiek en daden? Wat is het nu?
[..]
[..]
Was het maar zo.

We zien een veel bredere trend, zoals bijvoorbeeld: het voorschotelen van het idee aan kinderen dat geslacht subjectief is, dit ook mainstreamen binnen het onderwijs, gezondheidszorg en wetenschap. Het idee aanwakkeren dat kinderen en jongeren een 'transitie' moeten kunnen ondergaan. Het aanpassen van het Nederlandse taalgebruik waarbij alle woorden die wijzen op de binaire realiteit van het menselijke geslacht moeten worden vermeden, mannen de aan vrouwensporten willen meedoen, mannen die in de ruimtes van biologische vrouwen willen komen, mannen die als vrouw in commercials en media verschijnen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit heeft enorme maatschappelijke consequenties, het gaat veel verder dan slechts een 'paar' mannen en vrouwen die rustig in hun eigen leefomgeving op volwassen leeftijd als het andere geslacht willen leven. Als dat het was, had niemand zich daar druk om zitten te maken. Zo is het namelijk decennialang zonder problemen gegaan.
[..]
Er is totaal geen oproep om mensen uit het publieke leven te kunnen verbannen. Het benadrukt wederom dat je telkens dingen ofwel moet er gewoon bij moet verzinnen ofwel moet bagatelliseren en ontkennen om de discussie aan te kunnen gaan.
[..]
Namen en rugnummers graag? Je bedoelt een SP'er zoals @:EttovanBelgie of een rechtse VVD'er zoals ik? Hou maar op hoor. Ook hier weer, je moet eerst mensen op een bepaalde manier weg te zetten om vervolgens daar dan op te kunnen ageren.
Hoezo sluit het een het andere uit?

In de VS is in het verleden wel gebleken dat de meest homofobe tv dominee er zelf niet vies van was

Heeft Phil Collins nog een liedje over gemaakt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:11:30 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209503558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hier is geen chocolade van te maken...
Met de Pride ga je de meest fanatieke homohaters niet aan je kant krijgen. Maar je kan wel wat minder gestaalde types op een positieve manier beinvloeden. Als die fanatiekelingen geisoleerd raken dan heb je een belangrijke vooruitgang bereikt.

quote:
En goh hee, echt? Niet alleen gelovige migranten kunnen homofoob zijn? Kun je ergens aangeven waar gesteld is dat dat WEL het geval is?
Nou er werd me net nog gevraagd om me vooral met salafisten bezig te houden en je stelt dat die acceptatie bij het "Nederlandse volk" grotendeels klaar zou zijn. Blijkbaar toch niet.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:14:53 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209503612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Met de Pride ga je de meest fanatieke homohaters niet aan je kant krijgen. Maar je kan wel wat minder gestaalde types op een positieve manier beinvloeden. Als die fanatiekelingen geisoleerd raken dan heb je een belangrijke vooruitgang bereikt.
[..]
Nou er werd me net nog gevraagd om me vooral met salafisten bezig te houden en je stelt dat die acceptatie bij het "Nederlandse volk" grotendeels klaar zou zijn. Blijkbaar toch niet.
Uhm ja, dat is het ook.

Maar anders verneem ik graag welke enorme anti-homobewegingen we in Nederland hebben gehad, hoeveel volksopstanden er zijn uitgebroken toen homohuwelijk aangenomen werd, welke wetten zijn opgenomen die homoseksualiteit criminaliseren, dat soort dingen.

Je richt je natuurlijk vooral op voornoemde SGP'ers, FvD'ers en hooligans. En pretendeert daarna dat dit een enorm breedgedragen sentiment is onder alle Nederlanders, die afkeer van homo's. De feiten wijzen gewoon anders uit; en ze wijzen ook uit waar de meeste en meest intense afkeer van homo's (en joden en vrouwenrechten) zich de laatste decennia heeft ontwikkeld. Maar dat is een wespennest waar de deugneuzen zich liever verre houden.

Begrijpelijk, want voor je het weet noemt zo'n D66'er je 'buitenlanderhater', toch hex?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:27:39 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209503766
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een eindeloze stroom aan demagogische berichten over transgenders maakt hen het leven moeilijker aangezien dat voor sommigen een excuus is om ze als afval te behandelen. De posts van onze Weltschmerz zijn wel zo te typeren.

quote:
Wanneer was de Pride geen politieke manifestatie dan en wat was het dan wel volgens jou?

quote:
Het is je al meerdere malen uitgelegd dat de roze leeuw niet welkom is omdat ze:
-Een gedachtegoed promoten dat niet past in dat van de Pride
-Allerlei groepen mensen aanvallen waar de Pride juist solidair mee is

Maar het is wel heel erg woke om dan te stellen dat ze vanwege hun geaardheid geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor hun daden.

quote:
Dat prenten ze in "bepaalde kringen" die kinderen graag in.

quote:
Was het maar zo.

Dit is een prima voorbeeld van de demagogie waarover ik het heb. Een kleine groep mensen wordt tot een enorm probleem opgeblazen om daarmee mensen bang te maken, om zo steun te krijgen voor allerlei dubieuze maatregelen.

quote:
Jazeker is die er wel. Die hele oproep dat "die lui normaal moeten doen" of dat "het slecht is voor de kinderen" is niets anders dan een uiting van een wens dat ze uit het publieke leven moeten verdwijnen.

quote:
Namen en rugnummers graag? Je bedoelt een SP'er zoals @:EttovanBelgie of een rechtse VVD'er zoals ik? Hou maar op hoor. Ook hier weer, je moet eerst mensen op een bepaalde manier weg te zetten om vervolgens daar dan op te kunnen ageren.
Nee joh, geen FvD/PVV volk op dit forum. Hoe kom je erbij. :')
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:34:21 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209503883
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uhm ja, dat is het ook.

Maar anders verneem ik graag welke enorme anti-homobewegingen we in Nederland hebben gehad, hoeveel volksopstanden er zijn uitgebroken toen homohuwelijk aangenomen werd, welke wetten zijn opgenomen die homoseksualiteit criminaliseren, dat soort dingen.

Je richt je natuurlijk vooral op voornoemde SGP'ers, FvD'ers en hooligans. En pretendeert daarna dat dit een enorm breedgedragen sentiment is onder alle Nederlanders, die afkeer van homo's. De feiten wijzen gewoon anders uit; en ze wijzen ook uit waar de meeste en meest intense afkeer van homo's (en joden en vrouwenrechten) zich de laatste decennia heeft ontwikkeld. Maar dat is een wespennest waar de deugneuzen zich liever verre houden.
Waarom zijn die paar procent homohatende allochtonen een groter probleem dan een paar procent homohatende autochtonen?

En verder kan het misschien zijn dat 85% van de bevolking homovriendelijk is evenals onze overheid. Maar als je als homo wordt geboren in een milieu dat tot de overige 15% behoort, dan heb je nog steeds een kutleven. Evenals het niet fijn is wanneer je dan een stel vervelende jongeren uit zo'n hoek tegenkomt. En ook daar is de Pride solidair mee. Ze denken gelukkig niet: "Oh ik heb het wel goed, dus die ander kan stikken."
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:35:48 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209503911
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom zijn die paar procent homohatende allochtonen een groter probleem dan een paar procent homohatende autochtonen?

En verder kan het misschien zijn dat 85% van de bevolking homovriendelijk is evenals onze overheid. Maar als je als homo wordt geboren in een milieu dat tot de overige 15% behoort, dan heb je nog steeds een kutleven. Evenals het niet fijn is wanneer je dan een stel vervelende jongeren uit zo'n hoek tegenkomt. En ook daar is de Pride solidair mee. Ze denken gelukkig niet: "Oh ik heb het wel goed, dus die ander kan stikken."
Als het een paar procent is, waarom pretendeer je dan dat Nederland een afschuwelijk intolerant land is dat nodig "beïnvloed" moet worden? En de percentages bij orthodox religieuzen ligt wel wat hoger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_209503940
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:34 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Vraag het eens aan Rutger Groot Wassink.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:42:44 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209503978
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:43:34 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209503987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als het een paar procent is, waarom pretendeer je dan dat Nederland een afschuwelijk intolerant land is dat nodig "beïnvloed" moet worden? En de percentages bij orthodox religieuzen ligt wel wat hoger.
Dat pretendeer ik niet. Ik stel enkel dat het niet overal in Nederland prettig toeven is voor de doelgroep van de Pride aangezien er nog altijd figuren rondlopen die buitengewoon vijandig op ze reageren. En dus dat dit een nuttige manifestatie is.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:47:14 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209504027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat pretendeer ik niet. Ik stel enkel dat het niet overal in Nederland prettig toeven is voor de doelgroep van de Pride aangezien er nog altijd figuren rondlopen die buitengewoon vijandig op ze reageren. En dus dat dit een nuttige manifestatie is.
Net zo nuttig als die PvdA'er die wel met z'n regenboogvlag naar een SGP-dorp aftoog, maar als Amsterdammer met geen woord repte over de toenemende intolerantie jegens homo's (en joden) in de grote steden?

En als je zelf al aangeeft dat je de fanatiekelingen niet raakt, wat is dan het 'politieke punt' precies?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:50:26 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209504062
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Net zo nuttig als die PvdA'er die wel met z'n regenboogvlag naar een SGP-dorp aftoog, maar als Amsterdammer met geen woord repte over de toenemende intolerantie jegens homo's (en joden) in de grote steden?
De Pride heeft niks met die gast te schaften.

quote:
En als je zelf al aangeeft dat je de fanatiekelingen niet raakt, wat is dan het 'politieke punt' precies?
Het zorgt ervoor dat die fanatiekelingen aan invloed verliezen.
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:53:15 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209504082
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De Pride heeft niks met die gast te schaften.
[..]
Het zorgt ervoor dat die fanatiekelingen aan invloed verliezen.
Hoe?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 22:53:50 #143
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_209504090
Homo-acceptatie en religie in Nederland:

https://repository.scp.nl(...)quence=1&isAllowed=y
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 13 juni 2023 @ 23:03:16 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_209504156
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 22:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hoe?
Nou de bevolking bestaat voor een zeer groot deel uit mensen die geen uitgesproken mening van zichzelf hebben. Hun mening is voor een belangrijk deel bepaald door opinieleiders, dominante mensen in hun omgeving, die de wat meer volgzamen uiteindelijk mee trekken. Op die manier worden ook modetrens geboren. Het zijn de influencers van het analoge tijdperk.

Een vijandige opinieleider, in dit geval een fanatiekeling, kan dus groepen mensen beïnvloeden door hen een negatief beeld van LHBTI’s te geven. Manifestaties zoals de Pride kunnen de mening van die mensen, vaak ook weer met behulp van andere opinieleiders, juist minder vijandig maken omdat ze ook eens wat anders te horen krijgen dat de grote bek van die fanatiekeling. Zo isoleer je de fanatiekeling en neemt zijn invloed af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 13-06-2023 23:09:20 ]
pi_209504432
Woke-ism heeft weer iets nieuws bedacht "non-man" formerly known as woman _O-

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 juni 2023 @ 00:06:28 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_209504566
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 juni 2023 23:41 schreef Slayage het volgende:
Woke-ism heeft weer iets nieuws bedacht "non-man" formerly known as woman _O-

[ twitter ]
Vrouwenhaat, uitgummen wat biologisch is bepaald als een vrouw: menstruatie, ovulatie, het krijgen van kinderen. Het is om te kotsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 14-06-2023 05:55:46 ]
pi_209505275
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 00:06 schreef Mylene het volgende:

[..]
Vrouwenhaat, uitgummen wat biologisch is bepaald als een vrouw: menstruatie, ovulatie, het krijgen van kinderen. Het is om te kotsen.
Die smaak komt ook meer en meer naar boven idd. Vrouwenhaat.
Daar waar vrouwen in heel veel staten juist enorm onderdrukt worden, hoor je ze niet over die onderdrukking. Sterker nog, zij zijn de nieuwe vorm en vinden dat zij onderdrukt worden. In sommige landen kom je als meisje niet eens naar school of gaan ze je geslachtsdeel even verminken. Daar hoor je de community niet over.
Het zijn geen zusters zoveel is duidelijk. Het zijn broeders/groeimaten van mekaar. Een nieuwe groep alpha mannen die zich vrouw voelt. Non-man :{w Ik ben een vrouw, thank you, Henk.
Go hard or go home
pi_209505435
Ik heb even die thread doorgenomen en de glossary is inmiddels (tijdelijk) verwijderd.

Maar zegt natuurlijk een hoop dat het er eerst daadwerkelijk zo stond. Schijnbaar met goedkeuring van:

ALLES in deze wereld is non-man/men, op man/men na.... zelfs voorwerpen e.d. :')

Het is te gek voor woorden. Los van de - inderdaad steeds meer zichtbaar wordende vrouwenhaat - vind ik het allemaal ook to-taal niet meer te volgen...
Tails tell tales
pi_209505448
Dachten we in het 'Westen' af te zijn van vrouwenonderdrukking op religieuze basis, krijgen we het weer terug op 'progressieve' basis.... |:(
Tails tell tales
pi_209505605
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 07:40 schreef Forbry het volgende:
Ik heb even die thread doorgenomen en de glossary is inmiddels (tijdelijk) verwijderd.

Maar zegt natuurlijk een hoop dat het er eerst daadwerkelijk zo stond. Schijnbaar met goedkeuring van:

[ afbeelding ]

ALLES in deze wereld is non-man/men, op man/men na.... zelfs voorwerpen e.d. :')

Het is te gek voor woorden. Los van de - inderdaad steeds meer zichtbaar wordende vrouwenhaat - vind ik het allemaal ook to-taal niet meer te volgen...
a beauty O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')