Plaatjes, one-liners en wedervragen. Tot zover de inbreng van Wantie.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/kq1iHXJu7xE?feature=share
Gelukkig zit het met de liefde van foutrechts voor LGBT-ers wel goedquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:01 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Sterker nog, die 'buitenlanderhaat' komt vooral omdat we mensen binnenhalen die loodrecht tegenover onze principes staan, waaronder een (religieuze) afkeer van homo's.
Als ik buitenlanders zou haten, haatte ik de helft van mijn familie. Nu ben ik sowieso goed opgevoed met de gulden regel en een gezonde dosis humanisme, dus het haten van mensen op basis van vaststaande eigenschappen zit niet in mijn levensfilosofie. Ergens is dat ook volslagen irrationeel. Net als het bewieroken of victimiseren van mensen puur op basis van vaststaande eigenschappen. Racisme en woke hebben dan ook veel gemeen: precies dezelfde denkwijze.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:01 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Sterker nog, die 'buitenlanderhaat' komt vooral omdat we mensen binnenhalen die loodrecht tegenover onze principes staan, waaronder een (religieuze) afkeer van homo's.
FvD? Ik heb bij de opkomst van die club al voorspeld dat die het heel goed zouden gaan vinden met salafisten. En ziedaar, dat is dus ook. Zelfde denkwijze aangaande homo's en vrouwen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:19 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Gelukkig zit het met de liefde van foutrechts voor LGBT-ers wel goed
Dit moet gewoon kunnen, want anders 'mag je er niet zijn' of zo.quote:
Gelukkig ben jij een MLK-volgeling van engelachtige allure.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik buitenlanders zou haten, haatte ik de helft van mijn familie. Nu ben ik sowieso goed opgevoed met de gulden regel en een gezonde dosis humanisme, dus het haten van mensen op basis van vaststaande eigenschappen zit niet in mijn levensfilosofie. Ergens is dat ook volslagen irrationeel. Net als het bewieroken of victimiseren van mensen puur op basis van vaststaande eigenschappen. Racisme en woke hebben dan ook veel gemeen: precies dezelfde denkwijze.
Ik onderschrijf 's mans ideologie inderdaad volledig. Wat dat met 'engelachtige allure' te maken heeft? Als dat mijn doel was had ik wel met de woke wolven in het bos meegehuild; gegarandeerd succes, zeker als boetedoenende witte heteroman met zeven vinkjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:28 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een MLK-volgeling van engelachtige allure.
Ja, dat zie je altijd, de excessen worden er uit gelicht en op een marmeren voetstuk geplaatst...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:18 schreef Ali_boo het volgende:
WHITE HOUSE RESPONDS: "This behavior is inappropriate & disrespectful for any event at the White House. It is not reflective of the event we hosted to celebrate LGBTQI+ families or the other hundreds of guests who were in attendance. Individuals in the video will not be invited to future events."
[ twitter ]
Bomb Washington
Hoezo? Dat is toch gedram die regenboogvlag? En het ging toch op natuurlijke wijze?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zitten wel buiten, Hex.
Ga daar eens met een regenboogvlag wapperen.
Bij het Nederlandse volk was dat grotendeels inderdaad het geval. Vandaar mijn verwijzing naar het belang van secularisering in de samenleving, die overigens al voor WW II was ingezet. Die aversie jegens homoseksualiteit was dan ook eeuwenlang het gevolg van kerkelijke interpretaties en zedenleer (m.n. Augustinus).quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch gedram die regenboogvlag? En het ging toch op natuurlijke wijze?
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:36 schreef rododendronneke het volgende:
Homo- en transhaat zijn alleen verwerpelijk als ze afkomstig zijn van moslims of vreemdelingen. Zelfbewuste zevenvinkers mogen die lelijke denkbeelden gewoon hebben, het is dan een teken van mentale kracht en autonomie.
Je vecht nu tegen een kriebelhoest terwijl je de kanker laat woekeren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:36 schreef rododendronneke het volgende:
Homo- en transhaat zijn alleen verwerpelijk als ze afkomstig zijn van moslims of vreemdelingen. Zelfbewuste zevenvinkers mogen die lelijke denkbeelden gewoon hebben, het is dan een teken van mentale kracht en autonomie.
Nee, die probeerde met argumenten iets te zeggen. Zoals de meeste mensen dat doen wanneer ze een mening willen onderbouwen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:37 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
MLK had zo'n smiley nooit gebruikt.
Nou, het is altijd lastig om bij jezelf te zien dat er sprake is van transhaat. Dat merk je in alle discussies over dit onderwerp. Er is eigenlijk geen normaal gesprek te voeren, het gaat van karikatuur naar karikatuur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:36 schreef rododendronneke het volgende:
Qua woke ben jij nog het verst heen van iedereen die ik ken. Zelfs Johan Derksen valt nog enorm mee vergeleken met jou.. Altijd weer die woke...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik houd inderdaad nog achter de hand dat je in feite een extreem-rechtse troll bent die een uber-uber-uberkarikatuur van woke maakt. Ik bedoel, zo dik erop liggen...
Zo niet: dan is woke nog verder heen dan ik al vermoedde.
Proest, really?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, het is altijd lastig om bij jezelf te zien dat er sprake is van transhaat. Dat merk je in alle discussies over dit onderwerp. Er is eigenlijk geen normaal gesprek te voeren, het gaat van karikatuur naar karikatuur.
Alles wordt in het extreme getrokken.
Alweer?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:42 schreef BjG956 het volgende:
[..]
Qua woke ben jij nog het verst heen van iedereen die ik ken. Zelfs Johan Derksen valt nog enorm mee vergeleken met jou.. Altijd weer die woke...
Jij maakt een stropop van woke en daar ga je op tekeer.. Definieer eerst maar eens woke, dan praat men wel verder.
Het gaat om de kritiek daarop.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Op welke manier hebben ze geen gelijkwaardig leven op dit moment in het westen?
Dat soort haat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Proest, really?
Tot op heden hebben jij en je makkers het niet verder geschopt dan one-liners, vooroordelen over mensen en plaatjes.
Dat deel van mijn reactie sloeg je over.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Een vraag met een andere vraag beantwoorden die er niets mee te maken heeft? Zwak hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |