Jij bent dan ook niet dienstplichtig.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb nog nooit een wapen van dichtbij gezien en heb 0 maar dan ook 0 kennis van soldaatje spelen.
Met een paar maanden training kan je nuttig genoeg gemaakt worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik heb nog nooit een wapen van dichtbij gezien en heb 0 maar dan ook 0 kennis van soldaatje spelen.
Iedereen tussen 17 en 45 jaar is dienstplichtig.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:20 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet dienstplichtig.
Simmertje is niet dienstplichtig.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iedereen tussen 17 en 45 jaar is dienstplichtig.
Shit, hebben ze helemaal voor niets die brief gestuurd 17 jaar geleden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:20 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet dienstplichtig.
Je bent ook nog nooit opgeroepenquote:Op maandag 12 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wie zegt van wel?quote:Op maandag 12 juni 2023 13:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dienstplichtigen zijn geen soldaten.
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze spelen dienstplichtige.
Waarom zou je dienstplichtigen meetellen als het om het formaat van het leger gaat? In Nederland hebben dienstplichtigen na 1997 geen kazerne van dichtbij gezien. Moeten we die ook maar gaan meetellen dan?
Natuurlijk tellen die in kwantiteit wel mee.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Jij je zinquote:Op maandag 12 juni 2023 14:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk tellen die in kwantiteit wel mee.
In kwaliteit niet voor de volle 100%, maar dat was het hele punt niet.
De stelling om mee te beginnen was dat Rusland ''maar'' 20% van de inzetbare troepen uberhaupt in UA ingezet heeft.
Een user(s) vond dat erg gek. Dat was de stelling. Niet over het nut daarvan.
Zou mooi zijn indien waar, kost de Russen soldaten en ze gebruiken ook nog eens ammunitie.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:23 schreef JeMoeder het volgende:
Dit schijnt rus-op-rus geweld te zijn. Zouden terugtrekkende fronttroepen zijn die worden neergemaaid door hun eigen tweede linie:
[ twitter ]
Apart voor iemand die zo zit te hameren op de waarheid in dit topic (en zelf soms erg hoog hartig er over doet) niet eens een simpele wet kan lezen.quote:
quote:De Nederlandse krijgsmacht bestaat uit beroepspersoneel. Toch is er in Nederland nog steeds een dienstplicht voor mensen vanaf 17 tot 45 jaar. Maar het ministerie van Defensie roept dienstplichtigen niet meer op.
Hij loopt gewoon beetje te trollen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Apart voor iemand die zo zit te hameren op de waarheid in dit topic (en zelf soms erg hoog hartig er over doet) niet eens een simpele wet kan lezen.
https://www.rijksoverheid(...)rsoneel/dienstplicht
[..]
Dit was ook het eerste in me op kwam, de foto's zien er heel onnatuurlijk uit. Evenals de positionering van de voertuigen.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Thread gaat erover dat het gephotoshopped kan zijn.
[ twitter ]
Volgens mij heeft Rusland al aangetoond dat het rijden in colonne door een mijnenveld niet werkt.quote:
Goede communicatie bij die Russen.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:04 schreef TLC het volgende:
de productie van de fabriek op de Krim tot een "kritiek niveau" verstoord door het gebrek aan water
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |