Oh dat is prima nieuws want na 1 wil je meer zeker als er zoete zooi is en het warm is.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babet gaat sowieso éen alcoholisch drankje nuttigen, dat heeft ze Marciano beloofd want die zat te zeuren dat ie het niet leuk vond als ze niet mee deed
Ik las net iets over droog brood, dus daar ben je zo over uitgepraatquote:Op maandag 12 juni 2023 14:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op en is best apart.
Zuipen zuipen zuipen lijkt nu het belangrijkste.
Gelukkig weet ik dat er ook wel versieringen zijn geregeld maar over eten hoor ik ze dan weer nauwelijks, oh misschien net met het boodschappen doen maar toen luisterde ik niet naar ze.
Ja dat zou jammer zijn vooral gezien de tijd die ze er al in hebben gestoken...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en hoe snel ze gaan en of ze een beetje goed zijn en goed mee te sturen valt. Goedkope zooi gaat niet handig zijn en zou veel verpesten.
Ah oké, dacht dat ik iets gemist had...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog geen autotjes
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las net iets over droog brood, dus daar ben je zo over uitgepraat
Ik ga er vanuit dat ze het wel goed aan achter hebben door gegeven dat goedkope zooi niet werkt met zo'n parcours, we zullen zien dadelijk waar ze mee gaan racen, vind ik iig echt wel geinig.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat zou jammer zijn vooral gezien de tijd die ze er al in hebben gestoken...
Alhoewel ik ook wel vreselijk gelachen heb met die karretjesrace die door Jappie en Jeff georganiseerd was.
Ja dat zou jammer zijn vooral gezien de tijd die ze er al in hebben gestoken...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook en hoe snel ze gaan en of ze een beetje goed zijn en goed mee te sturen valt. Goedkope zooi gaat niet handig zijn en zou veel verpesten.
Ooh echt, dan is ze de Sjaak ben ik bang want 1tje smaakt naar meer de 2de is lekkerder en de 3de is nog lekkerder...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Babet gaat sowieso éen alcoholisch drankje nuttigen, dat heeft ze Marciano beloofd want die zat te zeuren dat ie het niet leuk vond als ze niet mee deed
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:41 schreef Chanel5 het volgende:
Mijn geluid stond niet helemaal uit en ik heb de hele tijd de stem van Babbel op de achtergrond gehoord? wekkewekkwekkwek
Vandaar die stevige kaakpartij.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat ze niet doodmoe wordt van zichzelf. Echt knap van haar.
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:51 schreef Frummelie het volgende:
Attentie... attentie...
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de poolparty niet 19 juni is maar 17 juni.
Misschien is het handig als de modjes dit even aanpassen in de agenda.
Oooh ik maak er helemaal een zooitje van haha....quote:Op maandag 12 juni 2023 14:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]In de agenda staat 16 juni maar dat is inderdaad fout en moet 17 juni zijn, op een zaterdag dus.
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:53 schreef engine het volgende:
Dat wordt nog wat met die cocktails. Lekker snel zuipen zodat je meer kunt pakken.
Niet te geloven.... waarschijnlijk erg belangrijk..quote:Op maandag 12 juni 2023 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben best wel verbaasd erover, hoe lang kun je erover praten... lang dus schijnbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |