Ik denk komend weekend maar weet het niet zeker wanneer het is, agenda wordt ook niet meer goed bijgehouden hiero.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook erg nieuwsgierig..btw wanneer is dat feestje eigenijk?
Ik denk dat ze het gaat rocken.. volgens mij kan ze het wel weerstaan...ahum ..
Lol en heel de tijd je wagentje goed moeten zetten is ook niet handig tijdens een race, moet goed over nagedacht worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:21 schreef engine het volgende:
Het gaat over instuurtmomenten... serieuze zaak z'n parcours bouwen
Oohh jeahhh... heel verleidelijk...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk komend weekend maar weet het niet zeker wanneer het is, agenda wordt ook niet meer goed bijgehouden hiero.![]()
En we gaan het zien danEcht zo benieuwd of ze het kan weerstaan, zeker als het warm is en dan al die kleurtjes en geurtjes van de drank.
Heb ik net niet goed gekeken zeker. Ga ik nog een keer kijken.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef Frummelie het volgende:
Staat wel in de agenda..![]()
Vrijdag 16 juni: poolparty
Oh wacht, had net gekeken voor die autootjes, dat stond er niet, kweet niet of die poolparty er staat, ga ik nu zien. Oh en ik geloof je wel natuurlijk. Van die poolparty.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef Frummelie het volgende:
Staat wel in de agenda..![]()
Vrijdag 16 juni: poolparty
Weet ik toch...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wacht, had net gekeken voor die autootjes, dat stond er niet, kweet niet of die poolparty er staat, ga ik nu zien. Oh en ik geloof je wel natuurlijk. Van die poolparty.
Volgens mij hebben ze nog geen autotjesquote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef mangalie het volgende:
Hebben ze al een testrit gemaakt met het autootje over die matten?
Het staat altijd in de OP...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn fout, staat allemaal in de OP van de agenda, daar had ik niet gekeken.
Klopt, ik geef nu maar ff de schuld aan de hitte voor mijn niet nadenk actie.quote:
Ik ook en hoe snel ze gaan en of ze een beetje goed zijn en goed mee te sturen valt. Goedkope zooi gaat niet handig zijn en zou veel verpesten.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook echt benieuwd wat voor autootjes er zo tevoorschijn komen...
Dat is altijd een goede reden...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik geef nu maar ff de schuld aan de hitte voor mijn niet nadenk actie.![]()
![]()
Babs, Marcia en Wendy hebben het nog steeds over drank voor het feest.
Het hoeft geen leuk feest te worden, het lijkt vooral belangrijk dat er voldoende alcohol isquote:Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik geef nu maar ff de schuld aan de hitte voor mijn niet nadenk actie.![]()
![]()
Babs, Marcia en Wendy hebben het nog steeds over drank voor het feest.
Babet gaat sowieso éen alcoholisch drankje nuttigen, dat heeft ze Marciano beloofd want die zat te zeuren dat ie het niet leuk vond als ze niet mee deedquote:
Daar lijkt het wel op en is best apart.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft geen leuk feest te worden, het lijkt vooral belangrijk dat er voldoende alcohol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |