quote:Op maandag 12 juni 2023 13:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Snauwen is ook helemaal nergens voor nodig, je punt word er echt niet duidelijker door.
quote:Op maandag 12 juni 2023 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel![]()
Alleen de mensen die dit ook zouden willen kijken omdat het niet zo saai is dan, die weten het nu allemaal niet en gaan dit geweldige spektakel missen.![]()
@:joehoeallemaalstreamsaanstrakswantzegaanracenmetautootjes
quote:Op maandag 12 juni 2023 09:39 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Is vandaag die race met afstandbestuurbare auto's?
Ze hebben het er de laatste tijd veel vaker over gehad, Isaac vertelde ook over de auto's die ze wel/niet zouden krijgen... volgens mij speelde het al toen Jeffrey er nog wasquote:Op maandag 12 juni 2023 10:43 schreef xsaskiax het volgende:
Wel 'toevallig' dat Isaac en Jasper net de hele loods leeggehaald hebben![]()
(voor de op afstand bestuurbare auto's??)
E steken er genoeg energie in om het weer te laten slagenquote:Op maandag 12 juni 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
Je kan lullen wat je wil maar die jongens maken er wel werk van... leuk om te zien..
Oeh volgens mij herinner ik mij nu ook wat er van maar Isaac klik ik vaak weg dus misschien dat ik het daarom niet goed geregistreerd had in mijn hersens.quote:Op maandag 12 juni 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het er de laatste tijd veel vaker over gehad, Isaac vertelde ook over de auto's die ze wel/niet zouden krijgen... volgens mij speelde het al toen Jeffrey er nog was
Ik hoorde het van jou in de cos, eerder nooit meegekregen...quote:Op maandag 12 juni 2023 13:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het er de laatste tijd veel vaker over gehad, Isaac vertelde ook over de auto's die ze wel/niet zouden krijgen... volgens mij speelde het al toen Jeffrey er nog was
Ooh ja met haar houten hoge schoentjes... ja ze doen het echt gaaf...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien Eunice weer, die vlag is echt geinig
Ik had hem alweer gemute, luister nu naar Babs en Marciano die het over drank hebben voor de poolparty. Benieuwd of Babs gaat drinken dan.quote:
2 kilo ijsblokjes 1.70quote:Op maandag 12 juni 2023 13:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Kant en klare ijsblokjes kopen. Voor de horeca snap ik het wel maar voor thuis/in een loods, snap ik het niet, ja gemak of een groot feest.
Ik word te oud voor zulke onzin, kant en klare ijsklontjes. En zal vast duur zijn.
Hmpf, dat valt nog mee dan. En voor een feestje snap ik het ook nog wel ja. Had een moppermomentje geloof ik.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
2 kilo ijsblokjes 1.70
Voor thuis ook super handig voor een feestje of een borreltje.
Ze beweert bij hoog en laag dat ze niet meer gaat drinken en roken... maar Babette hé.. you never know...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had hem alweer gemute, luister nu naar Babs en Marciano die het over drank hebben voor de poolparty. Benieuwd of Babs gaat drinken dan.
quote:Op maandag 12 juni 2023 14:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Niets Babbet heeft nooit gedronken of gerooktis ze allang weer vergeten.
Ik kijk zowaar uit naar dat feestje om te zien of ze het kan weerstaan. Ben echt zo benieuwd en hoop stiekem dat ze faalt natuurlijk. Dat ze dus weer gaat drinken en ons dan weer laat zien dat ook zij niet om kan gaan met te veel drank. Wie wel trouwens.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze beweert bij hoog en laag dat ze niet meer gaat drinken en roken... maar Babette hé.. you never know...
Ik ben ook erg nieuwsgierig..btw wanneer is dat feestje eigenijk?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kijk zowaar uit naar dat feestje om te zien of ze het kan weerstaan. Ben echt zo benieuwd en hoop stiekem dat ze faalt natuurlijk. Dat ze dus weer gaat drinken en ons dan weer laat zien dat ook zij niet om kan gaan met te veel drank. Wie wel trouwens.
Ik denk komend weekend maar weet het niet zeker wanneer het is, agenda wordt ook niet meer goed bijgehouden hiero.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben ook erg nieuwsgierig..btw wanneer is dat feestje eigenijk?
Ik denk dat ze het gaat rocken.. volgens mij kan ze het wel weerstaan...ahum ..
Lol en heel de tijd je wagentje goed moeten zetten is ook niet handig tijdens een race, moet goed over nagedacht worden.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:21 schreef engine het volgende:
Het gaat over instuurtmomenten... serieuze zaak z'n parcours bouwen
Oohh jeahhh... heel verleidelijk...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk komend weekend maar weet het niet zeker wanneer het is, agenda wordt ook niet meer goed bijgehouden hiero.![]()
En we gaan het zien danEcht zo benieuwd of ze het kan weerstaan, zeker als het warm is en dan al die kleurtjes en geurtjes van de drank.
Heb ik net niet goed gekeken zeker. Ga ik nog een keer kijken.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef Frummelie het volgende:
Staat wel in de agenda..![]()
Vrijdag 16 juni: poolparty
Oh wacht, had net gekeken voor die autootjes, dat stond er niet, kweet niet of die poolparty er staat, ga ik nu zien. Oh en ik geloof je wel natuurlijk. Van die poolparty.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef Frummelie het volgende:
Staat wel in de agenda..![]()
Vrijdag 16 juni: poolparty
Weet ik toch...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wacht, had net gekeken voor die autootjes, dat stond er niet, kweet niet of die poolparty er staat, ga ik nu zien. Oh en ik geloof je wel natuurlijk. Van die poolparty.
Volgens mij hebben ze nog geen autotjesquote:Op maandag 12 juni 2023 14:25 schreef mangalie het volgende:
Hebben ze al een testrit gemaakt met het autootje over die matten?
Het staat altijd in de OP...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn fout, staat allemaal in de OP van de agenda, daar had ik niet gekeken.
Klopt, ik geef nu maar ff de schuld aan de hitte voor mijn niet nadenk actie.quote:
Ik ook en hoe snel ze gaan en of ze een beetje goed zijn en goed mee te sturen valt. Goedkope zooi gaat niet handig zijn en zou veel verpesten.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben ook echt benieuwd wat voor autootjes er zo tevoorschijn komen...
Dat is altijd een goede reden...quote:Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik geef nu maar ff de schuld aan de hitte voor mijn niet nadenk actie.![]()
![]()
Babs, Marcia en Wendy hebben het nog steeds over drank voor het feest.
Het hoeft geen leuk feest te worden, het lijkt vooral belangrijk dat er voldoende alcohol isquote:Op maandag 12 juni 2023 14:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, ik geef nu maar ff de schuld aan de hitte voor mijn niet nadenk actie.![]()
![]()
Babs, Marcia en Wendy hebben het nog steeds over drank voor het feest.
Babet gaat sowieso éen alcoholisch drankje nuttigen, dat heeft ze Marciano beloofd want die zat te zeuren dat ie het niet leuk vond als ze niet mee deedquote:
Daar lijkt het wel op en is best apart.quote:Op maandag 12 juni 2023 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het hoeft geen leuk feest te worden, het lijkt vooral belangrijk dat er voldoende alcohol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |