Toffe game, einde lijkt wel een beetje afgeraffeld.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
The Quarry heb ik ook nog.
Tof of ook meh?
Tof. Wel trage gameplay, meer filmquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
The Quarry heb ik ook nog.
Tof of ook meh?
En dan worship-smiley bij gex, tomba en spyroquote:
Hoe gaat het nu met je?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan worship-smiley bij gex, tomba en spyro
The Medium is wel matig manquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan worship-smiley bij gex, tomba en spyro
Je typt fonetisch een letter te veelquote:
Ik kan steeds minder door gebrek aan energie, na het werk gaat gamen nog een uurtje of wat en dan is het klaar. Dus mehquote:
Bahquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan steeds minder door gebrek aan energie, na het werk gaat gamen nog een uurtje of wat en dan is het klaar. Dus meh
Enjoy!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond niks gepoland staan, dus Clive tijd!
quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan steeds minder door gebrek aan energie, na het werk gaat gamen nog een uurtje of wat en dan is het klaar. Dus meh
Klote man, sterktequote:Op donderdag 13 juli 2023 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegenquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Houden zo. Zonde van je kostbare tijd. Echt al die PS1 platformers zijn zo ontzettend kut... En dit is allemaal nog onder het niveau van Spyro, wat al abonimabel was.
Duurde nog lang voordat je reageerde.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:35 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Hier scheiden onze wegen
Nee maar echt, tomba 2 was legendarischen ze zijn ook bezig met een hd remake van croc!
Ik was de afgelopen dagen druk bezigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 15:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat je reageerde.
PS+ essential games blijven 'van jou' zolang je abo loopt. Je moet ze uiteraard elke maand netjes claimen.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe werkt die maandelijkse games op je PS plus? heb nu de duurste abo genomen. Ik heb sinds kort een PS5 (eindje terug nog een PS4 gehad, maar dat is al 7 jaar geleden ofzo. Heb de console gekocht om wat "recreatief " te gamen
Heb nu cold war gedownload. Kan ik die spelen tot 1 augustus of blijft hij op mijn ps5
bedankt voor je snel antwoordquote:Op zondag 16 juli 2023 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS+ essential games blijven 'van jou' zolang je abo loopt. Je moet ze uiteraard elke maand netjes claimen.
De extra en ultimate games zijn beschikbaar zolang Sony wil. Dat aanbod varieert, maar is eigenlijk altijd wel langer dan een paar maanden.
zo langs je ze in je bibliotheek hebt staan kun je ze spelen volgens mij.quote:Op zondag 16 juli 2023 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe werkt die maandelijkse games op je PS plus? heb nu de duurste abo genomen. Ik heb sinds kort een PS5 (eindje terug nog een PS4 gehad, maar dat is al 7 jaar geleden ofzo. Heb de console gekocht om wat "recreatief " te gamen
Heb nu cold war gedownload. Kan ik die spelen tot 1 augustus of blijft hij op mijn ps5
ook niet hélemaal waar, want er zijn dus al games geweest die in ps+ zaten, toen ook in ps++ zaten, Mensen die hem daar dan uit downloade / speelde kregen een nieuwe verloopdatum van de game. Ging de game van ps++ dan was je ps+ kopie ook niet meer te downloadenquote:Op zondag 16 juli 2023 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PS+ essential games blijven 'van jou' zolang je abo loopt. Je moet ze uiteraard elke maand netjes claimen.
De extra en ultimate games zijn beschikbaar zolang Sony wil. Dat aanbod varieert, maar is eigenlijk altijd wel langer dan een paar maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |