@DKUpquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:42 schreef nattermann het volgende:
129 euro voor een 2tb ssd met heatsink. Is dat duur?
Dat is goedkoop, maar heb je wel eentje die geschikt is?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:42 schreef nattermann het volgende:
129 euro voor een 2tb ssd met heatsink. Is dat duur?
Crucial P5 Plus 2TB Gen4 NVMe M.2 SSD Interne gaming-SSD met koellichaam, compatibel met Playstation 5 (PS5) - tot 6600MB/s - CT2000P5PSSD5quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is goedkoop, maar heb je wel eentje die geschikt is?
Crosspostingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:57 schreef StateOfMind het volgende:
FF16 uitgespeeld, wát een game![]()
![]()
![]()
![]()
En gelukkig geen last gehad van oververhitting en zichzelf uitschakelende PS5's, waar sommigen last van gehad zouden hebben bij deze game.
Ondanks de hoge temperaturen in mijn huiskamer.
Maar de PS5 staat ook volledig vrij, dus dat scheelt.
O kan ik misschien wel weer een keer doen. Heb al een x gratis gehad bijj m'n iPad en een x bij m'n Apple pen. Staat weinig op, maar sommige series (zoals SEE) zijn wel leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Tijdelijk gratis Apple TV+ te claimen via je PlayStation.
Inloggen op de Apple TV app, en als je vóór 31 juli een proefabo claimt, dan krijg je 6 maanden (PS5) of 3 maanden (PS4) gratis Apple TV+
https://www.xgn.nl/nieuws(...)jgen-gratis-apple-tv
Echt niemand heeft hierom gevraagd. Wat een belachelijk idee.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt niemand heeft hierom gevraagd. Wat een belachelijk idee.
Houden zo. Zonde van je kostbare tijd. Echt al die PS1 platformers zijn zo ontzettend kut... En dit is allemaal nog onder het niveau van Spyro, wat al abonimabel was.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken beide niet
Is dat weer zo'n nostalgie ding dat ik gemist heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |