Ja, ik denk dat ik ook gewoon opnieuw ga beginnen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, weer thuis.
Vanmiddag toch besloten om FF16 toch vanaf het begin te spelen ipv verder te gaan waar de demo eindigde.
Om toch ff weer de controls te leren en zo.
Nu weer verder, ben denk ik een half uurtje van het einde van de demo.
En dan begint ie echt
Ik snap nu deze comment. Holy fuck wat epic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De soundtrack, het gevecht, holy shirzo blij dat ik deze heb gekocht. Tis ook gewoon ‘compact. De sidequests stellen niks voor, maar daarom wel leuk on even snel te doen voor je verder gaat. Ik denk alleen wel dat ik mooiere games heb gezien ( Horizon, GOW) en vooral die laatste is vergelijkbaar met de levelstructuur. Maar dat neemt niet weg dat ik echt zit te genieten
ik was afgehaakt bij XII, XIII en XV, maar nu zit ik er echt helemaal in. Echt een topper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen, met vrijwel geen health en potions meer
Enige andere contender voor Game of the Year is Lies of P.
Maar FF16 is fucking vet
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Veel te veel en te lange cutscenes voor jequote:Op zondag 25 juni 2023 22:49 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoor t wel als iemand FF16 uit heeft en wilt verkopen
daar ben ik ook bang voor, dus daarom via marktplaats of fok ofzo 2e hands kopenquote:Op maandag 26 juni 2023 06:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel te veel en te lange cutscenes voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen en die bossfightwas een mooie mix tussen real time combat, qte en cutscenes.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dat ik de tijd heb wil niet zeggen dat ik ook heel veel kan gamen he.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga die spoilers van State niet lezen want ik heb never nooit zoveel tijd als hij om te spelen. Loop waarschijnlijk nu alweer 50 uur achter.
Ik wacht wel op de DLC.quote:
Ik snap je referentie, maar dit is geen Crisis Core hequote:
Gelukkig niet neequote:Op maandag 26 juni 2023 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap je referentie, maar dit is geen Crisis Core he
Alletwee ontzettend toffe en schitterende games.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:19 schreef PicoMMP het volgende:
Nu twee weken een PlayStation 5 in huis, maar steeds bezet door vrouwlief (Hogwarts Legacy). Vandaag kan ik even!
Heb de keuze om te beginnen met Horizon Forbidden West of Metro Exodus. Wat raden jullie aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen, en wat daarna gebeurde bevestigde mijn vermoedens (denk ik).
Er volgt nu meteen een episch gevecht, maar die doe ik vanavond.
Die bossfights in FF16 zijn echt ontzettend![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 26 juni 2023 15:40 schreef StateOfMind het volgende:
Net even uurtje verder gespeeld.Ik heb een boss fight gedaan in de demo denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen, en wat daarna gebeurde bevestigde mijn vermoedens (denk ik).
Er volgt nu meteen een episch gevecht, maar die doe ik vanavond.
Die bossfights in FF16 zijn echt ontzettend![]()
![]()
Je kon daar na completion van de demo/intro nog een andere optie kiezen namelijk.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De demo eindigt met de bossfight die je in het begin als cutscene ziet.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een boss fight gedaan in de demo denk ik?
Je kon daar na completion van de demo/intro nog een andere optie kiezen namelijk.
Klopt, maar daarna is er in t menu scherm NOG een stuk demo dat je kan spelen. Iets met EIKONIC BATTLE.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De demo eindigt met de bossfight die je in het begin als cutscene ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |