Ik wilde het gaan gebruiken voor FIFA en ik dacht dan kan hij af en toe GTA Online doen. Fortnite en Rocket League doet hij al, ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Weet je wat hij wil gaan spelen?
Veel populaire games zijn tegenwoordig gratis en hebben niet eens een abonnement nodig.
Dit zijn onder andere:
• Fortnite
• Warzone 2
• Rocket League
• Apex Legends
• Fall Guys
Meer games hier: https://www.playstation.c(...)es-on-playstation-4/
Ik weet niet hoe oud hij is maar het zijn voornamelijk schiet spellen.
Dit verklaart. Dat leek me ook al niet m’n ding. Ben niet zo’n die hard zelf martelaar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
Het is dan ook een game in het zogenaamde Soulsborne genre
Same :’)quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:35 schreef Peejtur het volgende:
Ik krijg die 1e baas al niet kapotGeen idee wat ik fout doe.
![]()
Het idee is dat je oefent en doorgrondt hoe en wanneer de boss wat doet en hoe je dat kunt vermijden. Doodgaan hoort daarbij. Op een gegeven moment klikt het en word je beter in dit soort games. Heb je daar het geduld niet voor dat zijn souls-games niet voor jou. Wat overigens geen ramp is, gamen moet entertainment zijn, geen straf. Souls-games straffen erg graag, zeker gretigheid en onoplettendheid zijn een doodzonde. Het zijn geen bosses die je in een minuut neerlegtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same :’)
Krijg m tot zo’n 1/3 van health maar dan houdt t ook echt op. En dat dodgen is zo sloom en traag. Misschien moet ik niet de balanced maar de dex build pakken of zo.
Ik vind een zekere learning curve (al dan niet gefaked) wel leuk, maar niet het steeds weer opnieuw moeten doen van een heel stuk voor de baas ook. Ja er is nu een poort met shortcut open zodat ik iets sneller terug ben bij de boss, maar nog steeds moet ik elke keer opnieuw door exact dezelfde puppets hakken om er naar toe te lopen. Dat vind ik 3x niet erg, 4x..... maar de 6e x begint t me echt te irriteren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het idee is dat je oefent en doorgrondt hoe en wanneer de boss wat doet en hoe je dat kunt vermijden. Doodgaan hoort daarbij. Op een gegeven moment klikt het en word je beter in dit soort games. Heb je daar het geduld niet voor dat zijn souls-games niet voor jou. Wat overigens geen ramp is, gamen moet entertainment zijn, geen straf. Souls-games straffen erg graag, zeker gretigheid en onoplettendheid zijn een doodzonde. Het zijn geen bosses die je in een minuut neerlegt
Even lullig: die gasten ervoor kun je meestal skippen door gewoon te rennen. Maar goed, je wil ook upgraden (of erg git gud worden, want deze gasten hebben wel skills)quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een zekere learning curve (al dan niet gefaked) wel leuk, maar niet het steeds weer opnieuw moeten doen van een heel stuk voor de baas ook. Ja er is nu een poort met shortcut open zodat ik iets sneller terug ben bij de boss, maar nog steeds moet ik elke keer opnieuw door exact dezelfde puppets hakken om er naar toe te lopen. Dat vind ik 3x niet erg, 4x..... maar de 6e x begint t me echt te irriteren.
Ik ga m nog een kans geven met die dex build. Heb nu de balanced en ik vind die echt al zo log en traag reageren (laat staan die strength). Ben benieuwd of ik mee die dex meer uit de voeten kan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even lullig: die gasten ervoor kun je meestal skippen door gewoon te rennen. Maar goed, je wil ook upgraden (of erg git gud worden, want deze gasten hebben wel skills)![]()
En gelijk heb je, van mij hoef je niet. Geef het een kans, zoals je nu doet. Is het niets, lekker skippen.
Elden Ring kopen, probleem opgelostquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga m nog een kans geven met die dex build. Heb nu de balanced en ik vind die echt al zo log en traag reageren (laat staan die strength). Ben benieuwd of ik mee die dex meer uit de voeten kan.
Nog iets waar ik slecht tegen kan: een poppetje dat niet kan springen
Volgens mij ga ik dan controllers naar tv's gooienquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Elden Ring kopen, probleem opgelost
Het is met dat genre games vooral geduldig zijn, patronen leren, niet te gretig zijn, en voldoende levelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik dan controllers naar tv's gooien
Alhoewel ik veel game, ben ik gen die hard goede gamer. Denk ik.
Overigens gister Blair Witch uitgespeeld. Fucking freaky einde.
Door met Alan Wake.... volgens mij ook een zaklamp game toevallig
Oh cool!quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Alan Wake eerste hoofdstuk gespeeld gister. Leuk
Wel toevallig dat ik dit metene na Blair Witch speel, want t mechanisme van zaklamp op de vijand is hetzelfde.
Krijg heel erg Twin Peaks vibes van dat stadje.
Hij was vorige maand 10,- of zo op de PS, de remaster. Dus maar gekocht alvast.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Oh cool!
Alan Wake staat al sinds de Xbox 360 op mijn wishlist maar nog steeds niet gekocht dus moet dat nog doen voordat 2 komt.
Control wel gespeeld en die was geweldig. Alan Wake 2 gaat wel een pre order worden denk ik.
Klopt, tot 8 juni was ie ¤11,99. Komt binnenkort wel weer een keer.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was vorige maand 10,- of zo op de PS, de remaster. Dus maar gekocht alvast.
Misschien nog wel?
Behalve dat kapsel van die blonde vrouwquote:
Ik heb alleen nog maar filmpjes gekeken. Nog niet gekocht.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve dat kapsel van die blonde vrouw
En, bevalt ie een beetje?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 15:48 schreef StateOfMind het volgende:
En volgens mijn weerapp krijgen we donderdag heel veel regen, dus een mooie game dag
Pas maar op dat die geen stick drift krijgtquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:38 schreef Pheno het volgende:
Geen demo gespeeld, dus derhalve vandaag gekocht en met een pener aan het spelen
Hoewel ik zelda wel echt leuk vind, gebruik ik FF juist om ‘even’ wat anders te doen. TOTK heb ik 60 uur in zitten met 50 shrines en 2 tempels..quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Drankster het volgende:
Vuistdiep in TotK nog. Zit nu op 80 uur en er is nog geen licht aan het einde van deze fantastische tunnel.
Denk dat m’n vakantie in juli FF16 tijd gaat worden.
The of the King?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:44 schreef Drankster het volgende:
Vuistdiep in TotK nog. Zit nu op 80 uur en er is nog geen licht aan het einde van deze fantastische tunnel.
Denk dat m’n vakantie in juli FF16 tijd gaat worden.
Hoewel ik (nog steeds) geen ps5 heb, was ik wel wat afgeschrokken door de FOK! Review dat het te makkelijk zou zijn. Daar heb ik wel een beetje een hekel aan. Te gemakkelijk én grindy.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:38 schreef Pheno het volgende:
Geen demo gespeeld, dus derhalve vandaag gekocht en met een pener aan het spelen
PS5 zou tegenwoordig overal te koop moeten zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoewel ik (nog steeds) geen ps5 heb, was ik wel wat afgeschrokken door de FOK! Review dat het te makkelijk zou zijn. Daar heb ik wel een beetje een hekel aan. Te gemakkelijk én grindy.
Weet ik, maar ik wacht nog steeds op de bangers. Eerst ff starfield.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PS5 zou tegenwoordig overal te koop moeten zijn.
De meeste fysieke winkels en webshops hebben ze op voorraad.
Ze zit in de demo. Vandaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:56 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar filmpjes gekeken. Nog niet gekocht.
Koop een switch vriendquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wacht nog steeds op de bangers. Eerst ff starfield.
Spellen zoals God of War Ragnarok, Returnal en FF16 zou ik zeker spelen, maar niet iets waarvoor ik nu zou overstappen.
Begin overigens wel minder tevreden worden over de xbox (zelf de series X), dat ze gaan stijgen met de prijzen en imo te weinig topgames erheen brengen..
Toen ik gamepass ultimate aanschafte allemaal beloftes over games die inmides uit zouden moeten komen, maar gewoon 2 jaar uit zijn gesteld.
Zelfs over starfield vraag ik me af of het wat wordt, maar heb toch eerst nog diablo 4, en daarna hopelijk de parcour update van Dying Light 2.
Misschien dan liever een nieuwe PC dan ps5. Het geld is er wel, maar ik wacht wel op games die écht de moeite waard zijn.
Ik las Dick Stift.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Pas maar op dat die geen stick drift krijgt
Ik heb hier zowel de PS5 als de Series X staan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Spellen zoals God of War Ragnarok, Returnal en FF16 zou ik zeker spelen, maar niet iets waarvoor ik nu zou overstappen.
Begin overigens wel minder tevreden worden over de xbox (zelf de series X), dat ze gaan stijgen met de prijzen en imo te weinig topgames erheen brengen..
Toen ik gamepass ultimate aanschafte allemaal beloftes over games die inmides uit zouden moeten komen, maar gewoon 2 jaar uit zijn gesteld.
Zelfs over starfield vraag ik me af of het wat wordt, maar heb toch eerst nog diablo 4, en daarna hopelijk de parcour update van Dying Light 2.
Misschien dan liever een nieuwe PC dan ps5. Het geld is er wel, maar ik wacht wel op games die écht de moeite waard zijn.
maar Kensuke is een pro, die doet Elden Ring op een Guitar Hero gitaar als controllerquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hoewel ik (nog steeds) geen ps5 heb, was ik wel wat afgeschrokken door de FOK! Review dat het te makkelijk zou zijn. Daar heb ik wel een beetje een hekel aan. Te gemakkelijk én grindy.
Is hij er zo één?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar Kensuke is een pro, die doet Elden Ring op een Guitar Hero gitaar als controller
Nou klinkt echt dat je van je Xbox geniet. Succes ermee pikkebaas.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Kensuke is een goede graadmeter dat ik meestal de tegenovergestelde mening heb dan hemquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar Kensuke is een pro, die doet Elden Ring op een Guitar Hero gitaar als controller
Je hebt kids, je kunt altijd hen de schuld geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |