Heb er zelf bewust voor gekozen om na de eerste baas te stoppen om er straks zo blanco mogelijk in te gaan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ondertussen 7 uur in de demo zitten om de stats, builds en mechanics onder de knie te krijgen.
Dit gaat echt fantastisch worden.
Thanks. Aan het downloaden. Morgen even spelen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoek in de Store naar Lies of P, klik die aan, klik vervolgens op de 3 puntjes en daar staat de demo.
Heb de demo zelf op de Series X gespeeld, aangezien die game daar day one naar Game Pass komt
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:35 schreef Peejtur het volgende:
Ik krijg die 1e baas al niet kapotGeen idee wat ik fout doe.
![]()
Nee, ik wilde je wat tips geven maar had je alleen gequote.quote:
Euh weet ik zo niet. Die van beide wat heeft volgens mij.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 00:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, ik wilde je wat tips geven maar had je alleen gequote.
Welke class heb je gekozen? Die merchant verkoopt zo’n grinder dat je stroom schade kan doen, is iets van 250 maar ofzo. Verder had ik ook alle equipment uit gedaan zodat ik “light” was, je rolt dan sneller. Je moet onder de 30% weight zitten om dat te krijgen.
Ik ben de demo as we speak aan t spelen. Begon sceptisch, maar ben verkocht. Hele fijne sfeer. Game of thrones final fantasy. Ook fijn dat t weer eens geen tech future ding is, maar meer middeleeuwse fantasy.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
FF XVI demo uitgespeeld en gelijk pre-order geplaats. Vandaag nog ff Lies of P demo spelen en dan ben ik weer redelijk up to date
Andere accounts kunnen de gekochte/geclaimde PS+ spellen wel spelen als de PS4 als primaire PS4 ingesteld staat. Voor online multiplayer moet ieder account een eigen PS+ abonnement hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:06 schreef DjVero het volgende:
Vraagje: als ik Playstation Plus activeer, is dat dan ook voor de andere accounts op die Playstation? Het gaat om de PS4.
Shoot, ik had gehoopt dat het voor elk subaccount mogelijk was om online te spelen, het zou ook voor mijn zoon worden namelijk. Dank voor het antwoord.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Andere accounts kunnen de gekochte/geclaimde PS+ spellen wel spelen als de PS4 als primaire PS4 ingesteld staat. Voor online multiplayer moet ieder account een eigen PS+ abonnement hebben.
https://www.playstation.c(...)electeer%20Activeren.
Weet je wat hij wil gaan spelen?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:17 schreef DjVero het volgende:
[..]
Shoot, ik had gehoopt dat het voor elk subaccount mogelijk was om online te spelen, het zou ook voor mijn zoon worden namelijk. Dank voor het antwoord.
Volgens mij kun je als family lid gewoon alles doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:17 schreef DjVero het volgende:
[..]
Shoot, ik had gehoopt dat het voor elk subaccount mogelijk was om online te spelen, het zou ook voor mijn zoon worden namelijk. Dank voor het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |