Mijn eerste huis ook (geboorte huis)quote:Op maandag 12 juni 2023 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste huisje had een lavetSuper handig, serieus.
Je kunt hier prachtig wandelenquote:Op maandag 12 juni 2023 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, onderdeel Hollandse Waterlinie? Mooi bedacht systeem was dat. Werelderfgoed zelfs
Gewoon zoals een griep. Maar mijn schoonvader werd ziek nadat iedereen op een bruiloft corona bleek te hebben en ik wilde het weten voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:54 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela dat je op het idee kwam om te testen ook! Was je er zo beroerd van!
Ik ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen met het gender reveal-festijn eigenlijk. Ik heb er niet echt een mening over. Wel over zo'n reveal maar niet over jullie conflict.quote:
Ik ga gewoon voor mijn vriendin maar ik ga heel demonstratief net iets minder vrolijk doen dan normaal.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen met het gender reveal-festijn eigenlijk. Ik heb er niet echt een mening over. Wel over zo'n reveal maar niet over jullie conflict.
Dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor mijn vriendin maar ik ga heel demonstratief net iets minder vrolijk doen dan normaal.
Misschien vind je er wel gelijkgestemde partners en kunnen jullie gezamenlijk met de ogen rollen over de gebeurtenis.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor mijn vriendin maar ik ga heel demonstratief net iets minder vrolijk doen dan normaal.
Zoals je hier bent of nog erger?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke uitnodigingquote:Op maandag 12 juni 2023 22:52 schreef AnneX het volgende:
Je kunt hier prachtig wandelenover een klompenpad.
En lunchen bij mij of op een ander fort.
Edit 1 dan zo maar: @Isabeau En een boottochtje? Neem je wel een wandelmaatje mee evt.?quote:Op maandag 12 juni 2023 22:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je kunt hier prachtig wandelenover een klompenpad.
En lunchen bij mij of op een ander fort.
😂quote:
We zijn er redelijk rustig onder omdat we het natuurlijk al een keertje meegemaakt hebben. De eerste druppels zitten in het oog, inclusief pijnstiller, dus ik denk dat er zo een flinke naald het oog in gaatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:53 schreef AnneX het volgende:
Nou ja, stom gedoe met edit en quote knopje dicht op elkaar.@:Danny
@:Troel gaat het al beter met je vader? Het is vast lekker koel daar.
De aanleiding is minder.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
We zijn er redelijk rustig onder omdat we het natuurlijk al een keertje meegemaakt hebben. De eerste druppels zitten in het oog, inclusief pijnstiller, dus ik denk dat er zo een flinke naald het oog in gaat
Oh daar stond ik een keertje naast bij mijn vader in het Ooglijdersgasthuis R’dam.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:57 schreef Troel het volgende:
[..]
We zijn er redelijk rustig onder omdat we het natuurlijk al een keertje meegemaakt hebben. De eerste druppels zitten in het oog, inclusief pijnstiller, dus ik denk dat er zo een flinke naald het oog in gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |