Oeh leuk!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag en morgen tennis kijken in RosmalenHopelijk vanmiddag Venus Williams in actie zien.
Toch wel bijzonder om zon grote ster nog op een relatief klein toernooi te zien, veel plezier.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag en morgen tennis kijken in RosmalenHopelijk vanmiddag Venus Williams in actie zien.
Ik ben op genderneutrale toiletblokken geweest waar ze gewoon urinoirs hadden, wel een beetje afgescheiden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:10 schreef derLudolf het volgende:
Bij de McD in Frankrijk viel me het ontbreken van mannen/vrouwen wc's op. Dat zal me eerlijk gezegd een zorg zijn, wat ik wil kwalijk vind is het ontbreken van pisbakken![]()
Of is dat dan weer ongewenst en zo. Want dan vind ik daar wat van.
Dit getypt hebbende, ff pissen
Nee, niet altijd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben herentoiletten eigenlijk altijd pisbakken? Ik heb geen idee. Gewoon even gaan zitten lijkt me geen probleem toch?
Opschepper.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb teveel rijpe aardbeien om ze nog te kunnen plukken, laat staan eten...
quote:Op maandag 12 juni 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
Vanavond een beklimming van een fort gedaan als onderdeel van een excursie.
Met een prettige uitleg van de waterbouwkundige over water en alles wat het betekent als kracht, bron etc. Het fort heeft als thema water, duh.Wat leuk en interessant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juni 2023 22:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eerste huisje had een lavetSuper handig, serieus.
Huis van mijn 1e vriend in Utreg had zo'n lavet.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Of het lavette of de wasbak…
[ afbeelding ]
Dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor mijn vriendin maar ik ga heel demonstratief net iets minder vrolijk doen dan normaal.
Geen boter?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:39 schreef Blues het volgende:
om kaas te kopen mss en een ijsje op de botermarkt. Of een visje.
quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
De oogst van zondag:
[ afbeelding ]
2 kilo
En nu ben ik denk ik op een derde tot de helft, maar ik moet echt werken.
[ afbeelding ]
Bak is 9 cm hoog, om precies te zijn.
Ik heb eigenlijk geen wandelmaatje meer. Iedereen heeft iets (knieproblemen, rugproblemen). @PdeHoog was mijn favoriete wandelmaatjequote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:51 schreef AnneX het volgende:
Edit 1 dan zo maar: @:Isabeau En een boottochtje? Neem je wel een wandelmaatje mee evt.?
@:P wandelt niet zo veel meer? Lurk je nog wel? 😉
Gut, ging ik elke dag douchen in een museumstukquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:34 schreef Blues het volgende:
Huis van mijn 1e vriend in Utreg had zo'n lavet.
Hij gebruikte de badkamer als DOKA
https://hetutrechtsarchie(...)=Lavet&rows=1&page=2
Met de paardenworstmevrouw op zaterdag...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Zou kunnenalleen zo heet dat plein
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |