SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Dan heb je dus echt hersenrot.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Polen is voor mij het broertje van Flevoland. Sorry.
Het heeft notabene 1 van de bekendste natuurgebieden van Nederland.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan weinig natuur gewend bent en bij elk randje blij bent.
Nee, niet dat ze op elkaar lijken. Maar allebei iets waar ik geen zin in heb. Een stukje depressie.quote:
Integendeel, ik woon op de Veluwe en zit met 10 minuten fietsen midden in de bossen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je dan weinig natuur gewend bent en bij elk randje blij bent.
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
@:paul gaat een Almere act beginnen dus laat Flevoland maar afsterven.
Je hebt hier zelf om gewenst.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Kutquote:Op zondag 11 juni 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt hier zelf om gewenst.
Blij dat karma nog bestaat.
Dit heeft Almere niet verdiend!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
DANKU ik ga er een jaar van genietenquote:Op zondag 11 juni 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Succes en veel plezier met je act @:Paul .
Een groot deel van fok verdient dit, ik geef het stokje graag door.
Je hebt gelijk, maar niet op de manier die je denkt.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een groot deel van fok verdient dit, ik geef het stokje graag door.
Wil je stoppen met voor mij te denken?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar niet op de manier die je denkt.
Almere Binnen?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin van de eeuw een jaar gezeten. Vond het echt helemaal niks.
VVV gaat niet meedoen komend seizoen. Zitten in crisis. Janssen weg, AD ziek thuis, mega verlies dit seizoen. Moeten verkopen, verkopen en kunnen niet bouwen.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef Benny het volgende:
Heel benieuwd naar de KKD komend seizoen
FC Groningen, Cambuur, NAC, VVV, Willem II, MVV, De Graafschap, ADO Den Haag...
Poah. Weer zin in het schakelgenot op vrijdag
Geen randen die het voor je doen?quote:Op zondag 11 juni 2023 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin van de eeuw een jaar gezeten. Vond het echt helemaal niks.
Dat mag.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Groningen wordt lachend kampioen.
Zou mooi zijn, hopelijk zinkt Almere direct als een baksteen naar de KKD.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Groningen wordt lachend kampioen.
Twee degradaties achter elkaar kan helaas niet. In Duitsland heeft Bielefeld dat toch mooi voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, hopelijk zinkt Almere als direct baksteen naar de KKD.
Dat dachten we dit seizoen ookquote:Op zondag 11 juni 2023 21:15 schreef Benny het volgende:
Heel benieuwd naar de KKD komend seizoen
FC Groningen, Cambuur, NAC, VVV, Willem II, MVV, De Graafschap, ADO Den Haag...
Poah. Weer zin in het schakelgenot op vrijdag
Behalve FC Groningen is het speculeren wie de rest gaat ontstijgen.quote:Op zondag 11 juni 2023 23:02 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat dachten we dit seizoen ook
Alleen Heracles en Zwolle maakte het waar. Voor de rest was het helemaal niks
Nancy in Frankrijk ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twee degradaties achter elkaar kan helaas niet. In Duitsland heeft Bielefeld dat toch mooi voor elkaar gekregen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |