Lekker dagje vrij op een terrasjequote:
Ik denk wel dat ik deze nog een dagje vrij pakquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
En nog erger, alle korte weken zijn op tot Kerst.
Welke dierentuin ga je?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met mijn bestie naar de dierentuin
Arnhem! Nog nooit geweest, maar m'n vriendin zegt dat die erg leuk is. Dus ik ben benieuwd. Lekker veel foto's maken om diertjes thuis te tekenen/schilderen (jaja Google en Pinterest, maar het idee is leuk)quote:
Burger's Zoo? Die is fantastisch. Daar ga je heel veel plezier aan beleven, dus bij deze, veel plezier!quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Arnhem! Nog nooit geweest, maar m'n vriendin zegt dat die erg leuk is. Dus ik ben benieuwd. Lekker veel foto's maken om diertjes thuis te tekenen/schilderen (jaja Google en Pinterest, maar het idee is leuk)
Ja die iddquote:Op zondag 11 juni 2023 21:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Burger's Zoo? Die is fantastisch. Daar ga je heel veel plezier aan beleven, dus bij deze, veel plezier!
Jeetje, halve wereldreis. Met de trein?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Arnhem! Nog nooit geweest, maar m'n vriendin zegt dat die erg leuk is. Dus ik ben benieuwd. Lekker veel foto's maken om diertjes thuis te tekenen/schilderen (jaja Google en Pinterest, maar het idee is leuk)
De trein tussen Groningen en Zwolle rijdt niet, dus dat gaat via Leeuwardenquote:Op zondag 11 juni 2023 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, halve wereldreis. Met de trein?
Goed geregeldquote:Op zondag 11 juni 2023 21:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De trein tussen Groningen en Zwolle rijdt niet, dus dat gaat via Leeuwarden
En dan word ik in Zwolle opgehaald door de vriendin. Die rijdt speciaal voor mij een half uur om
Haha ik denk het niet, de dag is zo al duur zatquote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Barbusse het volgende:
En daarna Indonesisch eten bij Batavia?Is een soort traditie als ik bij m'n ouders ben
Jammer, heerlijk eten daar.quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik denk het niet, de dag is zo al duur zat
Dus volgende keer ben ik jouw +1 ❤quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Barbusse het volgende:
En daarna Indonesisch eten bij Batavia?Is een soort traditie als ik bij m'n ouders ben
Wat lief van jou.quote:Op maandag 12 juni 2023 10:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Was met jou ook wel mee gegaan hoor fax.
Ik begrijp dat ik een keer naar Arnhem moet..quote:Op zondag 11 juni 2023 21:58 schreef Barbusse het volgende:
Ohai, ik ga met je mee. Kunnen we doen als die baas weer in NL is!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ik een keer naar Arnhem moet..
Ja, leuk!quote:Op maandag 12 juni 2023 11:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohai, ik ga met je mee. Kunnen we doen als die baas weer in NL is!
Mogen de ouders van barb ook nog wel mee?quote:
Van mij wel, lijken me toffe oudersquote:Op maandag 12 juni 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogen de ouders van barb ook nog wel mee?
Ja hoor met zo’n kind moeten dat wel leuke mensen zijnquote:Op maandag 12 juni 2023 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mogen de ouders van barb ook nog wel mee?
Das verdrietig, maar dan moet je het maar met ons doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof alleen dat dat met de dementie van m'n vader er niet meer in zit![]()
Zo empathisch dit.quote:Op maandag 12 juni 2023 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
Das verdrietig, maar dan moet je het maar met ons doen.
Gatsie wat naar. Knuffel en sterktequote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Sneuquote:Op maandag 12 juni 2023 12:31 schreef Barbusse het volgende:
Zelden.quote:
Te warm voor.quote:
Dat maak ik op een ander moment wel weer goed.quote:
Wat een geluksvogel die Tegan.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maak ik op een ander moment wel weer goed.
Geen idee of zij dat ook zo ervaart. Van wie ben jij een kloon/opvolger?quote:
Gaat je geen reet aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of zij dat ook zo ervaart. Van wie ben jij een kloon/opvolger?
Oh oké. Gezellig dat je hier ook post. Je voegt nu al iets toe.quote:
Bedankt, ben zelf ook wel content met mijn bijdrage.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh oké. Gezellig dat je hier ook post. Je voegt nu al iets toe.
Hoe was het?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met mijn bestie naar de dierentuin
Ze waren sprakeloos?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:23 schreef Tegan het volgende:
Niemand op het werk zei iets van mijn nieuwe kleurtje.
Gelukkig heb je Airwin ❤quote:Op maandag 12 juni 2023 17:23 schreef Tegan het volgende:
Niemand op het werk zei iets van mijn nieuwe kleurtje.
Fijn dat je het leuk hebt gehad in het park! Was het wel rustig of druk met dit weer?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb zo genoten. Het was gezellig. Mooi park en tijd met mijn beste vriendin
Leuk! Kregen de dieren iets verkoelends voor de hitte?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zei hetquote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het niet veel te warm daar?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk deel van het park je bent geweestquote:
Is er een Antarctica deel?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk deel van het park je bent geweest
Nee, maar zodra je in het desert deel bent geweest, dan is alles koelerquote:
Zolang ze er maar geen zweterig regenwoud gebied hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar zodra je in het desert deel bent geweest, dan is alles koeler
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang ze er maar geen zweterig regenwoud gebied hebben
Als de temperaturen wat beter zijn zou ik overwegen om te gaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Die gebieden zijn juist het leukste. Beetje vogeltjes spotten en tussen de gekke planten lopen, vlinders zoeken.
Volgende week wordt het "maar" 25 graden. Is dat koel genoeg?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de temperaturen wat beter zijn zou ik overwegen om te gaan.
Kunnen wij wel doen!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Die gebieden zijn juist het leukste. Beetje vogeltjes spotten en tussen de gekke planten lopen, vlinders zoeken.
Is alsnog warm, maar beter dan nu.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgende week wordt het "maar" 25 graden. Is dat koel genoeg?
Vraag Tegan of ze meegaatheb je een leuke date te pakken
Ga ff met Ballie pratenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is alsnog warm, maar beter dan nu.
Ik durf niet
@Tegan Neem jij het initiatief?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:53 schreef gianni61 het volgende:
Is alsnog warm, maar beter dan nu.
Ik durf niet
ballie vind het nooit warmquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ga ff met Ballie praten
Zo moeilijk is het toch niet.... ff in dm sliden.
You go girlquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:24 schreef Tegan het volgende:
Vanavond als ik bier op heb durf ik misschien.
bier drinken op een doordeweekse dinsdagquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vanavond als ik bier op heb durf ik misschien.
Wat een vrouw he.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
bier drinken op een doordeweekse dinsdag
Dat kan ECHT niet!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bier drinken op een doordeweekse dinsdag
zit je al op het terras?quote:
Brrrrquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee.quote:
Je ligt erbij als een oude Romein?quote:
Moet hij een terras gaan maken?quote:
25 graden is primaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vraag Tegan of ze meegaatheb je een leuke date te pakken
Ja maar jij bent altijd heet.quote:
lekker, een fris briesjequote:
Dicht tegen Artic aankruipen.quote:
met dit weer zijn een paar ijsklompen juist wel prettig, lijkt mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso. Maar hij is niet heel enthousiast als ik aankom met mijn ijsklompen.
Nu heb ik er ook geen last van. Als het 20graden wordt weer wel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met dit weer zijn een paar ijsklompen juist wel prettig, lijkt mij.
Je klinkt als m'n vent, die komt nu extra warmte brengen, maar wanneer ik die warmte kan waarderen, is het een ijsklomp.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu heb ik er ook geen last van. Als het 20graden wordt weer wel.
We kunnen er niets aan doenquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n vent, die komt nu extra warmte brengen, maar wanneer ik die warmte kan waarderen, is het een ijsklomp.
Ik heb het blijkbaar altijd warmquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n vent, die komt nu extra warmte brengen, maar wanneer ik die warmte kan waarderen, is het een ijsklomp.
Normaal vind ik het ook niet zo'n punt, alleen schiet soms m'n rug in de kramp omdat 'ie zoveel kouder aanvoelt.quote:
Slapend plakken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal vind ik het ook niet zo'n punt, alleen schiet soms m'n rug in de kramp omdat 'ie zoveel kouder aanvoelt.![]()
![]()
De warmte heeft 'ie zelf ook last van gelukkig, dan komt 'ie uit zichzelf al minder plakken. Aangezien 'ie dat ook al slapend doet.
is die ook wekelijks?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh ik vind het wel te warm
Net weer mijn wekelijkse bloedprikactie gehad. Nu wachten tot ik naar de psychiater moet
Ja.quote:
nee, de psychiaterquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prikken? Ja, voor een half jaar ivm nieuwe medicijnen
Het is ook gewoon warm.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh ik vind het wel te warm
Net weer mijn wekelijkse bloedprikactie gehad. Nu wachten tot ik naar de psychiater moet
Doet Artic ook met momenten. De ene keer klaagt ie dat ie op het randje ligt (en is dat uiteraard mijn schuld). Vannacht lag ik bijna op het randje en kon ik me niet eens omdraaien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Als ik 's nachts naar de wc ben geweest, komt 'ie al slapend knuffelen.
![]()
![]()
Maar met dit soort weer duurt dat nooit zo lang.
Oeh knutselen is altijd goed. En fijn dat het wel wat doet om af te koelen. Mijn hobbykamer is warmer dan buiten, dus dat is echt geen doen. Wat voor toevoegingen en knutsels?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon warm.M'n mobiele unit doet gelukkig wel wát om de boel wat af te koelen.
En vanmiddag m'n hobbyhok-toevoegingen halen en dan kan ik 's avonds ook weer wat zien tijdens het knutselen.
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die ook, en een psychiatrisch verpleegkundige. Dus twee gesprekken per week
Ja, zo hebben we allemaal onze strugglesquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vandaag ook niet
maar goed, jullie een baan en ik een gek hoofd
Ahw, is wel liefquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Als ik 's nachts naar de wc ben geweest, komt 'ie al slapend knuffelen.
![]()
![]()
Maar met dit soort weer duurt dat nooit zo lang.
Ik heb een toetsenbord, laptopstandaard en lamp onderweg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh knutselen is altijd goed. En fijn dat het wel wat doet om af te koelen. Mijn hobbykamer is warmer dan buiten, dus dat is echt geen doen. Wat voor toevoegingen en knutsels?
Hier vanavond in de keuken miniatuur!
Naja, het had ook een ziekmelding kunnen zijn?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Collega wil vrij vragen om bij te slapen, morgen en vrijdag. Want ze slaapt zo slecht door de warmte....
Moet iedereen zelf weten natuurlijk wat ie met zn vakantiedagen doet, maar tis altijd wel wat.
Hier is er weer een die migraine heeft precies voor de telefoondienst.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Collega wil vrij vragen om bij te slapen, morgen en vrijdag. Want ze slaapt zo slecht door de warmte....
Moet iedereen zelf weten natuurlijk wat ie met zn vakantiedagen doet, maar tis altijd wel wat.
Herkenbaar! Van een klein bureau naar een grote gaan is heerlijkquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een toetsenbord, laptopstandaard en lamp onderweg.Dat nieuwe bureau is heerlijk ruim, maar ik zit nu in m'n eigen licht.
![]()
En ik vind het ook wel leuk om de stream aan te gooien tijdens het knutselen, dus een en ander gekocht om dat wat minder geklooi met snoertjes te maken.
Ja, er komt ook een bureaulamp bij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Herkenbaar! Van een klein bureau naar een grote gaan is heerlijk
Kun je bij al die ruimte niet een bureaulamp kwijt? Of verpest dat het effect? Ik ben niet zo gevoelig daarvoor, maar goed
Succes met snoerklooiwegwerkzaamheden
beter dan je er voor ziek melden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, er komt ook een bureaulamp bij.![]()
Of ja, eigenlijk is het een soort mini-studiolamp waarbij je de hoeveelheid licht kan aanpassen, maar ik dénk zomaar dat ik daar ook prima bij kan knutselen.
True true. Tis ook beter om er optijd bij te zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het had ook een ziekmelding kunnen zijn?
Ook altijd handig ja. Bij ons zijn er veel die ineens niet in het telefoonprogramma kunnen... zomaar...quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier is er weer een die migraine heeft precies voor de telefoondienst.
Ik ga niet echt op vakantie dit jaar, dus ik vond het een mooi doel voor m'n vakantiegeld, hobbyhok wat aanpassen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik ben blij voor je!
En een ministudiolamp... het is dat mijn hobbyhok en portemonnee klein is, anders...
quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet echt op vakantie dit jaar, dus ik vond het een mooi doel voor m'n vakantiegeld, hobbyhok wat aanpassen.![]()
En de grap dat shoppen voor het knutselen en het knutselen zelf twee verschillende hobby's zijn, klopt wel voor me, zeg maar.
Gewoon werken, slapen doe je maar in je eigen tijdquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Dat was dan ook juist de vraag van de collega, geloof ik.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon werken, slapen doe je maar in je eigen tijd
Ik ben zelf nog niet wakkerquote:Op woensdag 14 juni 2023 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was dan ook juist de vraag van de collega, geloof ik.
Maar je moet toch nog tot 17:00 werken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vind dat ik wel weer genoeg gedaan heb
Wel nee, half 4.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je moet toch nog tot 17:00 werken?
dat zijn betere tijden.quote:
1 dutje dan ben ik zo dichtbij!quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn betere tijden.
alsnog ver weg..
flink dutjequote:Op woensdag 14 juni 2023 11:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
1 dutje dan ben ik zo dichtbij!
Goed idee inderdaad.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
even buiten lopen, dan plak je ookquote:
ben jij iemand die haar koude voeten tegen iemand anders aan duwt?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die plak knuffelt me niet in mijn slaap.
Is gezellig en knusquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Godzijdank ben ik de enige in mijn bedje. Moet er niet aan denken iemand die bij je slaap brrr
Nee, zweet, mensen die zich met je bemoeien. Warm, plakkerig. Snurken. Gedoe met dekens en ruimte. Blehquote:
Ja. Maar geen zorgen, voorlopig is dat niet van toepassingquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij iemand die haar koude voeten tegen iemand anders aan duwt?
in de winter is warm en plakkerig wel wat beter uit te houden dan nuquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, zweet, mensen die zich met je bemoeien. Warm, plakkerig. Snurken. Gedoe met dekens en ruimte. Bleh
vooraf even in een ijsbadje en dan in bed kruipenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja. Maar geen zorgen, voorlopig is dat niet van toepassing![]()
.
Goed om te weten dat ik je daar een plezier mee doe.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooraf even in een ijsbadje en dan in bed kruipen
Klinkt als een goede nachtquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, zweet, mensen die zich met je bemoeien. Warm, plakkerig.
Dit ja.quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de winter is warm en plakkerig wel wat beter uit te houden dan nu
toch best prima geslapen vannachtquote:
Op zich wel, het duurde even voor ik sliep, maar het hielp niet dat een van m'n buurmeisjes iets te hard gevierd had dat ze geslaagd was ofzo.quote:
dat valt hier gelukkig wel mee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel, het duurde even voor ik sliep, maar het hielp niet dat een van m'n buurmeisjes iets te hard gevierd had dat ze geslaagd was ofzo.
We konden mooi meegenieten van de![]()
![]()
![]()
geluiden.
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich wel, het duurde even voor ik sliep, maar het hielp niet dat een van m'n buurmeisjes iets te hard gevierd had dat ze geslaagd was ofzo.
We konden mooi meegenieten van de![]()
![]()
![]()
geluiden.
Het is gelukkig uitzondering hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt hier gelukkig wel mee.
Bij mijn vorige huis had ik wel buren die het een goed idee vonden om op zo'n avond lekker tot middernacht te barbecuen
quote:Op donderdag 15 juni 2023 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben jij de buurvrouw van m'n nichtje? Die heeft het ook lopen vieren begreep ik
Q.!quote:
Ik trek er eentje openquote:
* Barbusse schuift koud biertje doorquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse schuift koud biertje door
quote:
* Barbusse schuift koud biertje doorquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
* Barbusse schuift koud biertje door
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:55 schreef Barbusse het volgende:
Je zou toch maar zomaar bijna 4 dagen lang weekend hebben zeg, boh
quote:
Bijna tijd om met een wijntje en een boekje in het park te zittenquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:03 schreef Barbusse het volgende:
Bijna tijd om met een wijntje en een boekje in het park te zitten
quote:
#deleefquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks dan liefde voor Aubrey Plazaquote:
Strandje gepaktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
triggered.gifquote:
Dat zeker. Helemaal in weekendstemming nu.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeker. Helemaal in weekendstemming nu.
Dit strand en ik gaan al een tijdje terug dus ik weet hoever ik kan gaan.quote:
te warm bedoel jequote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Jeeeeeej! En het blijft dit weekend ook lekker
Naja, ik kan gelukkig bezig met miniatuurbouw, de andere hobby's willen nietquote:
Het is nog de komende 14 dagen zo he.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ik kan gelukkig bezig met miniatuurbouw, de andere hobby's willen niet
En zaterdag heb ik dienst, dus dan merk ik er minder van, denk ik (even interessant doen)
En zondag wordt geloof ik te warm
heb niks meer om uit trekkenquote:
biebdienst?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, ik kan gelukkig bezig met miniatuurbouw, de andere hobby's willen niet
En zaterdag heb ik dienst, dus dan merk ik er minder van, denk ik (even interessant doen)
En zondag wordt geloof ik te warm
Winterdepressies ken ik niet (al ben ik wel in de winters depressief geweest, maar dat lag niet aan het weer), maar zomerdepressies zijn echt irritant. Iedereen zet druk op gelukkig zijn etc, en die druk is elke zomer zo hoog dat ik een beetje instortquote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Winterdepressies ken ik niet (al ben ik wel in de winters depressief geweest, maar dat lag niet aan het weer), maar zomerdepressies zijn echt irritant. Iedereen zet druk op gelukkig zijn etc, en die druk is elke zomer zo hoog dat ik een beetje instort
[..]
Ja
Hahahaa ik ook wel om eerlijk te zijn, maar na drie hele drukke weken is komende week godzijdank rustiger. Even bijtankenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:27 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik ben meer een winterdepressie typ. Niet dat ik plannen heb in de zomer ofzo. Wat dat betreft mis ik corona wel
.
Ik zit nu in rustige weken, maar daarna allemaal leuke dingen in dezelfde week. Dat kan ik allemaal niet aanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaa ik ook wel om eerlijk te zijn, maar na drie hele drukke weken is komende week godzijdank rustiger. Even bijtanken
Snap ik, wel op je grenzen lettenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit nu in rustige weken, maar daarna allemaal leuke dingen in dezelfde week. Dat kan ik allemaal niet aan.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik, wel op je grenzen letten
Jaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]. Kun je me volgende week herinneren dat ik niet overwerk
? Die gewoonte is er ook ingeslopen
.
Enige staat van zijn met dit weer.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon al geen kleren meer aan?
Ooooh een bloot IJsjequote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enige staat van zijn met dit weer.
* liktquote:
Volgende keer weer gewoon after eight smaak ipv drakenzweet.quote:
Had niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Nu in het openbaar, dus maar een jurk aangetrokken
Wel ja, doe niet zo overdreven!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Nu in het openbaar, dus maar een jurk aangetrokken
Met m'n blote billen in de trein is het toch niet helemaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje verdrietig en teleurgesteld
Nou vooruit, dat smoesje wil ik wel accepteren. Desondanks is mijn hartje nu gebrokenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met m'n blote billen in de trein is het toch niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu alleen kleren aan omdat er een pakketje komt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Enige staat van zijn met dit weer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 17:59 schreef Tegan het volgende:
Gisteren ook aan een ijsje gelikt.Ooh dus onze IJsdraakje was helemaal niet naakt, ze had gerold in de discodipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestoutfit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh dus onze IJsdraakje was helemaal niet naakt, ze had gerold in de discodip
Omdat IJsdraakje.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vraag me trouwens niet waarom ik nu zo geobsedeerd doe over jouw kleding/dipgedrag
Da's nog een 'lichte'quote:
Is dit een projectie van jouw kinks?quote:Op zondag 18 juni 2023 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je laat je ook graag in chocolade of noten dippen?
Dat kan ook natuurlijkquote:
lekker makkelijk welquote:
dat scheelt wel een hoop discussie.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mij hoor je niet klagen. Zeker omdat ik tevens geen behoefte heb aan een relatie.
Goedemorgenquote:Op maandag 19 juni 2023 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat scheelt wel een hoop discussie.
En goedemorgen Child
Lekker weekend gehad?
ja prima weekend, Had vrijdag al vrij gepakt. Zaterdag goed gebarbecued. Zondag rustig aan.quote:Op maandag 19 juni 2023 08:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goedemorgen
Jazekerik ben er erg tevreden mee
Ja zaterdag bieb en gisteren hangen + knutselen.
Hoe was het jouwe?
Heerlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja prima weekend, Had vrijdag al vrij gepakt. Zaterdag goed gebarbecued. Zondag rustig aan.
wordt deze week ook heerlijk?quote:
Ohwquote:Op maandag 19 juni 2023 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor mij welvoor jou weet ik niet
Het is eindelijk een week waarin ik echt tijd voor mezelf heb. Dus ik sluit me op in mijn hobbykamer of op de bank met een boek. En woensdag ga ik even shoppen na het bloedprikken en psychiaterquote:Op maandag 19 juni 2023 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ohw
wat ga je allemaal doen deze week dan?
qua werk ga ik er van uit dat deze week wel saai blijft.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is eindelijk een week waarin ik echt tijd voor mezelf heb. Dus ik sluit me op in mijn hobbykamer of op de bank met een boek. En woensdag ga ik even shoppen na het bloedprikken en psychiater
Maar jouw week wordt vast ook wel goed toch?
Dan duim ik voor je dat het vrijdag lukt om een vrije dag te nemen!quote:Op maandag 19 juni 2023 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua werk ga ik er van uit dat deze week wel saai blijft.
Misschien vrijdag maar weer vrij pakken. Zo'n lang weekend beviel wel goed vorige week.
Wauw stoer! Mooie plaat en mooie broekquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n outfit past bij m'n plakplaatjes vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook niet zwarte kledingstukken. Een paar.
Ik zie toch een bepaald themaquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n outfit past bij m'n plakplaatjes vandaag.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb ook niet zwarte kledingstukken. Een paar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw stoer! Mooie plaat en mooie broek
Ik weet dat je kauwgumplaatjes hebt, maar om de een of andere reden pas je niet in mijn vooroordeel
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Jurk zelfs!PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje wel he.quote:
Oh dat is balen...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje wel he.Daarom ook de uitzondering van de kleur.
Al heb ik er uiteraard al een vlek op zitten.
Vanaf een afstandje valt 'ie niet op, dus het valt mee.quote:
Zaterdag bbq gehad incl 10 rondrennende koters en alsnog geen enkele vlek op mnklerenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje wel he.Daarom ook de uitzondering van de kleur.
Al heb ik er uiteraard al een vlek op zitten.
Oh dat scheeltquote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanaf een afstandje valt 'ie niet op, dus het valt mee.
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zaterdag bbq gehad incl 10 rondrennende koters en alsnog geen enkele vlek op mnkleren
Dit is denk ik koffie geweest.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zaterdag bbq gehad incl 10 rondrennende koters en alsnog geen enkele vlek op mnkleren
echt he.quote:
flink oprekkenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral even een mooi mental image van hoe groot een reep kauwgom moet zijn om groot genoeg te zijn voor een plaatje als het mijne.
Pak van 12 heb je 1 tentakelquote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vooral even een mooi mental image van hoe groot een reep kauwgom moet zijn om groot genoeg te zijn voor een plaatje als het mijne.
Je hebt talenten!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt he.
Er waren kinderen bij die hun ijsje ongeveer over hun hele gezicht uitgesmeerd hadden en toch geen vlekje opgelopen
Oh... hoezo dat danquote:Op maandag 19 juni 2023 11:30 schreef gianni61 het volgende:
mijn beeld van CotS is nu wel een beetje verstoord door haar opmerking over kauwgumplaatjes
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
geen idee, in mijn hoofd heb ik een beeld met plakplaatjesquote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt talenten!
[..]
Oh... hoezo dat dan
[..]Je weet dat ik je tatoeage mooi vind
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt talenten!
[..]
Oh... hoezo dat dan
[..]Je weet dat ik je tatoeage mooi vind
En om ass te kicken?quote:
Ik ben met iedereen goedquote:
We weten natuurlijk niet hoe lang je bent... Als je nou heel klein bentquote:Op maandag 19 juni 2023 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Was meer formaat gerelateerd, aangezien er bij de kauwgom plaatjes zitten van 1.5x3cm ofzo.
iig in het ontwijken vanquote:
Love love love!quote:
stop flirting with mequote:Op maandag 19 juni 2023 14:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet hoelang je bent... Als je nou heel klein bent
[..]
iig in het ontwijken van
[..]
Love love love!
Barb krijgt nog concurrentie hier.quote:
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:
Geen cloudopslag?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
Deze week krijg ik een nieuwe werklaptop![]()
.
Alles uitzoeken en backuppen.
Geen NAS? Nep nerd.quote:
Jeetje, mogen jullie nog bestanden lokaal opslaan?quote:Op maandag 19 juni 2023 18:40 schreef Tegan het volgende:
Deze week krijg ik een nieuwe werklaptop![]()
.
Alles uitzoeken en backuppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |