Ja maar jij bent altijd heet.quote:
lekker, een fris briesjequote:
Dicht tegen Artic aankruipen.quote:
met dit weer zijn een paar ijsklompen juist wel prettig, lijkt mij.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso. Maar hij is niet heel enthousiast als ik aankom met mijn ijsklompen.
Nu heb ik er ook geen last van. Als het 20graden wordt weer wel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met dit weer zijn een paar ijsklompen juist wel prettig, lijkt mij.
Je klinkt als m'n vent, die komt nu extra warmte brengen, maar wanneer ik die warmte kan waarderen, is het een ijsklomp.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nu heb ik er ook geen last van. Als het 20graden wordt weer wel.
We kunnen er niets aan doenquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n vent, die komt nu extra warmte brengen, maar wanneer ik die warmte kan waarderen, is het een ijsklomp.
Ik heb het blijkbaar altijd warmquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je klinkt als m'n vent, die komt nu extra warmte brengen, maar wanneer ik die warmte kan waarderen, is het een ijsklomp.
Normaal vind ik het ook niet zo'n punt, alleen schiet soms m'n rug in de kramp omdat 'ie zoveel kouder aanvoelt.quote:
Slapend plakken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal vind ik het ook niet zo'n punt, alleen schiet soms m'n rug in de kramp omdat 'ie zoveel kouder aanvoelt.![]()
![]()
De warmte heeft 'ie zelf ook last van gelukkig, dan komt 'ie uit zichzelf al minder plakken. Aangezien 'ie dat ook al slapend doet.
is die ook wekelijks?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh ik vind het wel te warm
Net weer mijn wekelijkse bloedprikactie gehad. Nu wachten tot ik naar de psychiater moet
Ja.quote:
nee, de psychiaterquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Prikken? Ja, voor een half jaar ivm nieuwe medicijnen
Het is ook gewoon warm.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh ik vind het wel te warm
Net weer mijn wekelijkse bloedprikactie gehad. Nu wachten tot ik naar de psychiater moet
Doet Artic ook met momenten. De ene keer klaagt ie dat ie op het randje ligt (en is dat uiteraard mijn schuld). Vannacht lag ik bijna op het randje en kon ik me niet eens omdraaien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Als ik 's nachts naar de wc ben geweest, komt 'ie al slapend knuffelen.
![]()
![]()
Maar met dit soort weer duurt dat nooit zo lang.
Oeh knutselen is altijd goed. En fijn dat het wel wat doet om af te koelen. Mijn hobbykamer is warmer dan buiten, dus dat is echt geen doen. Wat voor toevoegingen en knutsels?quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon warm.M'n mobiele unit doet gelukkig wel wát om de boel wat af te koelen.
En vanmiddag m'n hobbyhok-toevoegingen halen en dan kan ik 's avonds ook weer wat zien tijdens het knutselen.
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh die ook, en een psychiatrisch verpleegkundige. Dus twee gesprekken per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |