Gaat je geen reet aan.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee of zij dat ook zo ervaart. Van wie ben jij een kloon/opvolger?
Oh oké. Gezellig dat je hier ook post. Je voegt nu al iets toe.quote:
Bedankt, ben zelf ook wel content met mijn bijdrage.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh oké. Gezellig dat je hier ook post. Je voegt nu al iets toe.
Hoe was het?quote:Op zondag 11 juni 2023 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen met mijn bestie naar de dierentuin
Ze waren sprakeloos?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:23 schreef Tegan het volgende:
Niemand op het werk zei iets van mijn nieuwe kleurtje.
Gelukkig heb je Airwin ❤quote:Op maandag 12 juni 2023 17:23 schreef Tegan het volgende:
Niemand op het werk zei iets van mijn nieuwe kleurtje.
Fijn dat je het leuk hebt gehad in het park! Was het wel rustig of druk met dit weer?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb zo genoten. Het was gezellig. Mooi park en tijd met mijn beste vriendin
Leuk! Kregen de dieren iets verkoelends voor de hitte?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zei hetquote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was het niet veel te warm daar?quote:Op maandag 12 juni 2023 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk deel van het park je bent geweestquote:
Is er een Antarctica deel?quote:Op maandag 12 juni 2023 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk deel van het park je bent geweest
Nee, maar zodra je in het desert deel bent geweest, dan is alles koelerquote:
Zolang ze er maar geen zweterig regenwoud gebied hebbenquote:Op maandag 12 juni 2023 20:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, maar zodra je in het desert deel bent geweest, dan is alles koeler
quote:Op maandag 12 juni 2023 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang ze er maar geen zweterig regenwoud gebied hebben
Als de temperaturen wat beter zijn zou ik overwegen om te gaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Die gebieden zijn juist het leukste. Beetje vogeltjes spotten en tussen de gekke planten lopen, vlinders zoeken.
Volgende week wordt het "maar" 25 graden. Is dat koel genoeg?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als de temperaturen wat beter zijn zou ik overwegen om te gaan.
Kunnen wij wel doen!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:36 schreef TaMieke het volgende:
Die gebieden zijn juist het leukste. Beetje vogeltjes spotten en tussen de gekke planten lopen, vlinders zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |