De BMW ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:15 schreef King_Merc het volgende:
Wat een idioot in die Cadillac… Die is nu behoorlijk stuk..
In mijn beleving werd "vroeger" de klok ook echt gestopt bij een rode vlag, tegenwoordig loopt die gewoon door.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef beantherio het volgende:
Er was nog bijna 2 uur te gaan op het moment van de crash. Beetje extreem dat er dan geen herstart mogelijk was.
Wel een herstart geweest? Dan heb ik de stream te vroeg uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef King_Merc het volgende:
Wel een herstart.. lossen het vreemd op..
Ze zijn nog bezig. De herstart was pas twee uur later, en ze hebben alsnog 1 uur en 45 minuten racetijdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel een herstart geweest? Dan heb ik de stream te vroeg uitgeschakeld.
gvdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig. De herstart was pas twee uur later, en ze hebben alsnog 1 uur en 45 minuten racetijd
gekregen.
Door dit, maar vooral het wegvallen van die supertoffe GTE-auto's (die dikke Corvettes enzo), ga ik straks tijdens Le Mans denk ik ook gewoon alleen de Hypercars volgen. Lekker overzichtelijk en met het huidige veld lijkt dat echt de allerbeste Le Mans in héél veel jaren te wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In mijn beleving werd "vroeger" de klok ook echt gestopt bij een rode vlag, tegenwoordig loopt die gewoon door.
Prachtig veld, het enige wat me tegenstaat is dat veel teams die actief zijn in hypercar ook wagens in GT runnen. het is daardoor toch steeds meer een feestje voor de happy few geworden.
Vanwege het interessante Hypercar startveld gaat mijn grootste aandacht naar deze klasse, staat los van GTE/GT3.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Door dit, maar vooral het wegvallen van die supertoffe GTE-auto's (die dikke Corvettes enzo), ga ik straks tijdens Le Mans denk ik ook gewoon alleen de Hypercars volgen. Lekker overzichtelijk en met het huidige veld lijkt dat echt de allerbeste Le Mans in héél veel jaren te worden
God wat lelijk die Lambo van de Iron Dames (85)quote:
https://www.dailysportsca(...)rovisional-Entry.pdfquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:26 schreef Coelho het volgende:
Gezien het weer in Nederland verwacht ik ook in Le Mans een regenachtige, koude editie dit jaar.
Hoe zit het met de Nederlanders dit jaar, nog kanshebbers? Jaren terug kon ik er echt voor gaan zitten met het team van Jan Lammers en later van Frits van Eerd, maar sinds het grapje van de FIOD gaat het endurance racen eerlijk gezegd wat aan me voorbij...
Los van de Nederlanders (die er, zoals TargaFlorio laat zien, ruimschoots zijn!) heeft dit jaar wel de potentie om echt de leukste en mooiste editie in hele lange tijd te worden, dus ik zou sowieso eens inschakelen en hier in het topic komen buurtenquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:26 schreef Coelho het volgende:
Gezien het weer in Nederland verwacht ik ook in Le Mans een regenachtige, koude editie dit jaar.
Hoe zit het met de Nederlanders dit jaar, nog kanshebbers? Jaren terug kon ik er echt voor gaan zitten met het team van Jan Lammers en later van Frits van Eerd, maar sinds het grapje van de FIOD gaat het endurance racen eerlijk gezegd wat aan me voorbij...
Jij volgt volgens mij ook alle sporten (die neiging heb ik ookquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Los van de Nederlanders (die er, zoals TargaFlorio laat zien, ruimschoots zijn!) heeft dit jaar wel de potentie om echt de leukste en mooiste editie in hele lange tijd te worden, dus ik zou sowieso eens inschakelen en hier in het topic komen buurten
Valt mee hoor, er zijn er hier genoeg die het WEC bijvoorbeeld veel meer volgen dan ik, maar voor Le Mans ga ik er in principe wel weer proberen 24 uur voor te zittenquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Jij volgt volgens mij ook alle sporten (die neiging heb ik ook), dus neem het graag van je aan
Hun tijden zijn afgenomen omdat ze een rode vlag veroorzaakten. Ze starten achteraan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
Heeft Toyota de hyperpole niet gehaald?
En hoe waren de tijden? Zoals gebruikelijk bloedsnel?quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:51 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hun tijden zijn afgenomen omdat ze een rode vlag veroorzaakten. Ze starten achteraan.
Goed genoeg voor de hyperpole. Maar BMW was de snelste in de kwalificatie gisteren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En hoe waren de tijden? Zoals gebruikelijk bloedsnel?
Ze waren 4e.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En hoe waren de tijden? Zoals gebruikelijk bloedsnel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |