Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef beantherio het volgende:
De Porsche heeft geen brandstof meer en moet de finish halen op de elektrische aandrijving.
En net niet track limits in de laatste bocht.![]()
En ik heb echt een ruknacht gehadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:27 schreef heywoodu het volgende:
Extra lange nacht gemaakt, klaar voor 24 uur genieten
Straks nog even de traditionele energymeuk inslaan enzo. De snacks zijn dit keer grotendeels vervangen door gezondere alternatieven, keuken ligt vol met druiven, nectarines, appels, sinaasappels en blauwe bessen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik heb echt een ruknacht gehad
Wel de hele week op tijd gaan slapen, dus overleven we wel.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Straks nog even de traditionele energymeuk inslaan enzo. De snacks zijn dit keer grotendeels vervangen door gezondere alternatieven, keuken ligt vol met druiven, nectarines, appels, sinaasappels en blauwe bessen.
We gaan nu al excuses bedenken?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken wat ik straks haal, heb sowieso nog wat snoep wat van m'n vakantie is overgebleven, dus ik zal niet zo goed bezig zijn.
Ben ook niet van plan om wakker te blijven met energiemeuk, slaap liever wat uurtjes aan het begin van de nacht om de zonsopgang niet te missen. Beviel vorig jaar wel, maakt het ook makkelijker om daarna wakker te blijven.
Ik ken mezelfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan nu al excuses bedenken?
Dit is niet de editie om urenlang te missen, dat had je de voorgaande jaren maar moeten doen
Zoals verwacht opnieuw chaos.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:55 schreef beantherio het volgende:
Een voorafje:
Het weer ziet er (nog) goed uit.
Geen actieve herinnering aan, toen sliep ik denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ken mezelf
Op de terugreis van vakantie alvast geoefend met een nachtje doorhalen, en toen heb ik de 24 uur wakker niet eens gehaald. Een paar uur midden in de nacht offer ik dan met alle liefde op om de rest gewoon mee te kunnen maken.
En ik kan me vaag iets herinneren van dat jij ook plots verdwenen was gedurende de ochtend.
Het wordt dit jaar wel een slijtageslag. En niet alleen voor de machines en de coureursquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan nu al excuses bedenken?
Dit is niet de editie om urenlang te missen, dat had je de voorgaande jaren maar moeten doen
https://www.dailysportscar.com/quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:26 schreef PierreTT het volgende:
Wat zijn jullie favoriete nieuwsbronnen tijdens de race? Buiten gewoon tv en dit topic natuurlijk
Elk jaar chaos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |