Die van mij ligt al een klein uurtje in ons nestquote:
Wyfke.quote:
Als in net wakker of?quote:
Alles uit de koelkast flikkeren, kussen meenemen en daarin gaan slapen?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als in, lag al; in bed om te slapen.. maar lukt niet
van de warmte..
ik wil graag [ afbeelding ]
het overwegen waard!quote:Op zondag 11 juni 2023 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles uit de koelkast flikkeren, kussen meenemen en daarin gaan slapen?
ik snap datquote:Op zondag 11 juni 2023 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb muis een paar jaar terug betrapt toen ze met de koelkast deur open voor de koelkast zat om 'af te koelen'![]()
Gelukkig woonde we toen nog inclusief gwl
Feestenquote:
Toffel festival,wel opletten.quote:
Zoals het heurtquote:
Ja, soms ben ik nogal afgeleidquote:
Jij bent nog niet aan het feesten?quote:
quote:
Ja wij hebben Beitske Visser uit FF landia ... die rijdt ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 02:03 schreef mario390 het volgende:
onze co kommentatorinnen
bianca steiner
corinna kamper de slaapt
de rijden ook autos maar
niet le mans
Ik een albatros.quote:
quote:
Je zal toch Beitske heten,haar vader is vast schilder.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wij hebben Beitske Visser uit FF landia ... die rijdt ook niet
Hup hup, beetje tempo erop gooien!quote:
Leuke muts.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:12 schreef mario390 het volgende:
corinna 28 danste ook dancing deze jaar
[ afbeelding ]
Over welke muts heb je het nuquote:
Heer Killem.quote:
Leuke muts?quote:
Kan ich nicht sagen.quote:
Ich habben es gesnapt und gesnopenquote:
stevig balenquote:
Die 2 andere zijn ook wel apart.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:15 schreef engine het volgende:
Heel vreemde drops maar toch ook wel best veel hardcore en uptempo er in. Ik kan er wel van genieten
@Soulravenquote:
Je moet even geduld hebben,en minder janken.quote:
Ja die wil ik dan ook nog wel zienquote:Op zondag 11 juni 2023 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 2 andere zijn ook wel apart.
Viese abak en Natte visstick.
Ze rijden op 2e plaats in hun klassequote:Op zondag 11 juni 2023 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk zij slapen al
zie geen pinke auto
meer
zijn teveele ,de paken selfs niksquote:Op zondag 11 juni 2023 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben,en minder janken.
Myn beste jongen,gewoon rustig afwachten en iets minder zeuren.We zijn nog niet eens op de helft van de maand.Hoe meer jij zeurt,hoe minder punten je gaat krijgen.Zo simpel is het.quote:
achzo en nico müller is klasse 1quote:Op zondag 11 juni 2023 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijden op 2e plaats in hun klasse
[ afbeelding ]
Wat moet jij hier?quote:Op zondag 11 juni 2023 02:35 schreef Nattekat het volgende:
Mario nog harder bolken dus, ik lees het alweer.
Niet gepast vind ik.quote:
Geintje toch,waarom ben je nog wakker?quote:
ja maar conjo je pakt self niksquote:Op zondag 11 juni 2023 02:35 schreef Nattekat het volgende:
Mario nog harder bolken dus, ik lees het alweer.
Le Mans kijken.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje toch,waarom ben je nog wakker?
Ik ga ook zo kijken.Eerst even MMquote:
Ja er zjn 3 klasses + 1 NAscar auto.... Mainstream volgt natuurlijk slechts de top .. op de Eurosport-streams kun je ook een hele hoop onboard cams zienquote:Op zondag 11 juni 2023 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo en nico müller is klasse 1
en de klasse 2 werd niet veel gezeigt??
ja maar van 1 team kunnen toch niet
alle rijden nu,ze
wisselen af om dat ze ook slapen moeten
quote:Conjo is straattaal (en Antiliaans) en heeft als betekenis kut. Conjo wordt dan ook meestal gebruikt als scheldwoord,
Die Nascar auto die onder Garage 56 rijd vind ik nog verrassend snel trouwens.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er zjn 3 klasses + 1 NAscar auto.... Mainstream volgt natuurlijk slechts de top .. op de Eurosport-streams kun je ook een hele hoop onboard cams zien
Dat zijn stevige uitspraken,Conjo di mama hoor je ook vaak.quote:
Coņo bo mama bedoel je?quote:Op zondag 11 juni 2023 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn stevige uitspraken,Conjo di mama hoor je ook vaak.
U weet bro.quote:
vies aan die lolliesquote:Op zondag 11 juni 2023 02:45 schreef FreshFruit het volgende:
Ik drink iets sneller dan Mario,dan maak je fouten.
quote:
Nee die komen daar nietquote:Op zondag 11 juni 2023 02:48 schreef mario390 het volgende:
zjn op zerschelling ook zo
busenmeisjes ??
Heb jij daar ooit op de camping geresideerd?quote:
Didley.quote:
Er mist zeker iets.quote:
quote:
Ja maar dat komt door te weinig pixelsquote:Op zondag 11 juni 2023 03:04 schreef mario390 het volgende:
EN passie heeft heb ik gezuigt en
gekijkt ,zijn andere beter
Zijn allemaal oostblok types,En dan stond erbij: Dit is Maartje uit Vlaardingen.quote:
Ik had ooit een Klaske ut Ljouwert gescoord op Skylge (Terschelling Mario !)quote:Op zondag 11 juni 2023 03:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn allemaal oostblok types,En dan stond erbij: Dit is Maartje uit Vlaardingen.
Dat weet ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ooit een Klaske ut Ljouwert gescoord op Skylge (Terschelling Mario !)
Meisje ontmoet op Terschellingquote:Op zondag 11 juni 2023 03:13 schreef mario390 het volgende:
weet niet wat dat bedoelt gescoord op skylge
Is een eliand hier vlakbij.quote:Op zondag 11 juni 2023 03:13 schreef mario390 het volgende:
weet niet wat dat bedoelt gescoord op skylge
Mijn Klaske heeft begin dit jaar voor euthanasie gekozen.quote:
Da minder leuk .. maar ja moet kunnenquote:Op zondag 11 juni 2023 03:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn Klaske heeft begin dit jaar voor euthanasie gekozen.
Ja dat is een keuze ..quote:Op zondag 11 juni 2023 03:22 schreef FreshFruit het volgende:
Haar zus was al overleden door kanker,zij had het ook vandaar haar keuze.
Maar wel lastig voor de nabestaanden Chuf.Al zijn ze heel sterk.quote:
Ja soms kan dat hard aankomen ...quote:Op zondag 11 juni 2023 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar wel lastig voor de nabestaanden Chuf.Al zijn ze heel sterk.
Geen idee wat je post.quote:Op zondag 11 juni 2023 03:32 schreef chufi het volgende:
Morgenmiddag mag er een quick&dirty snelle wissel plaatsvinden voor de eventuele laatste stint
Heer PLYquote:
Je deed me toen best wel pijn.quote:Op zondag 11 juni 2023 03:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Quick & dirty ben je toch wel bekend mee?
Ik kreeg niet eens een kusje.quote:
Goedemorgen.quote:
Dat is rapquote:
Pitstop.quote:
Je mag het tegendeel bewijzen.quote:
leuker karretje dan die F1 gevallenquote:
21 hier al.quote:
Dakterras zeker?quote:
Voor mij te warm om op een terras te gaan zittenquote:
Morguh Domnivoorquote:Op zondag 11 juni 2023 09:07 schreef Domnivoor het volgende:
Wat gaat dit topic opeens hard zeg![]()
En goedemorgen ☕
Goedemorgen heer Domni.quote:Op zondag 11 juni 2023 09:07 schreef Domnivoor het volgende:
Wat gaat dit topic opeens hard zeg![]()
En goedemorgen ☕
Goedemorgenquote:Op zondag 11 juni 2023 09:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goeiemoarn FreshFruit, aloa, en elkenien
quote:
Ik zit heerlijk binnen te chillenquote:Op zondag 11 juni 2023 10:15 schreef Prisha het volgende:
Ik zit heerlijk buiten te chillen. Lekker dagje niks doen vandaag
Heyquote:
quote:
Ondanks dat ik al genoeg verhalen heb gehoord van mensen die in een ziekenhuis werken/hebben gewerkt blijf ik me nog steeds verbazen wat mensen allemaal in hun achterste stoppenquote:Op zondag 11 juni 2023 11:04 schreef marcb1974 het volgende:
40+ers in actie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Treintje
[ afbeelding ]
Afwijkende plek om dingen te bewaren![]()
[ afbeelding ]
Dotquote:Op zondag 11 juni 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyLeuke verjaardag gehad. Nog wat moois gekregen?
Gefeliciteerd nog! En leuk feestje alvast!quote:
Dankjequote:Op zondag 11 juni 2023 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog! En leuk feestje alvast!
Moi Lovuquote:
O leuk, je hebt er mooi weer bij. Fijne middag dan, hoop dat je goed verwend wordtquote:
Morguh Sodequote:
Heer Sode.quote:
Ik heb koffie en een eitje gekookt dus het begint al goed.quote:
Ja, alleen te warm om voor thuis te zitten helaas.. dat komt vast wel goedquote:Op zondag 11 juni 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, je hebt er mooi weer bij. Fijne middag dan, hoop dat je goed verwend wordt
Lekker hoor, je moet je zelf verwennen SBE een ander doet het niet : Dquote:Op zondag 11 juni 2023 11:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb koffie en een eitje gekookt dus het begint al goed.
Ja is het nu al, de ventilator verspreid echt zwoele lucht dus maar uit gezetquote:Op zondag 11 juni 2023 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Vandaag vind ik het vooral benauwd worden binnen. Niet eens warm, maar vaag benauwd.
Kan je niet buiten zitten in de schaduw?quote:Op zondag 11 juni 2023 11:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja, alleen te warm om voor thuis te zitten helaas.. dat komt vast wel goed
quote:Op zondag 11 juni 2023 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een bril voor de blindedarm![]()
Wie weet helpt dat.
Ik zag gisteren wel een grappig plaatje.quote:Op zondag 11 juni 2023 11:52 schreef Sodeknetters het volgende:
Hier 26 graden. Gewoon alles heel rustig aan.
Te weinig schaduw, dus maar achter zitten ( wat dus de voorkant is )quote:Op zondag 11 juni 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet buiten zitten in de schaduw?
Groot gelijk het koelste plekje opzoekenquote:Op zondag 11 juni 2023 12:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te weinig schaduw, dus maar achter zitten ( wat dus de voorkant is )
Vandaag wel..quote:Op zondag 11 juni 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk het koelste plekje opzoeken
Het is nu wel een stuk warmer dan in 1983.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren wel een grappig plaatje.
Weerbericht 1983, het wordt een tropisch warme dag. Heerlijk weer om te gaan zwemmen of voor een boswandeling.
Weerbericht 2023, het wordt een tropisch warme dag. Paniek, hitte golf, airco, smeren factor 35, we gaan dood...
Jawohl!quote:
Op 2 weerquote:Op zondag 11 juni 2023 12:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
de dames zijn nu niet top 15?
om half 9 zijn ze op 1 gewezen
Of je aarbeie.....ja vast welquote:Op zondag 11 juni 2023 12:34 schreef D. het volgende:
Aardbeienshake, met verse aardbeien uit de tuin
Ik heb trek in alles als het maar koud is.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar nu heb ik ook trek in een curryworst
Koude curryworst?quote:Op zondag 11 juni 2023 12:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb trek in alles als het maar koud is.
O lekker ,die aardbeien uit de supermarkt zijn niet echt smaakvol meerquote:Op zondag 11 juni 2023 12:34 schreef D. het volgende:
Aardbeienshake, met verse aardbeien uit de tuin
Ze zijn zo lekker dat ik ze in een kooitje heb gezet, anders waren ze al op voor ik er aan toe kwamquote:Op zondag 11 juni 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker ,die aardbeien uit de supermarkt zijn niet echt smaakvol meer
Gelijk heb je de vogels zijn er gek op, zo hou je ze lekker voor jezelfquote:Op zondag 11 juni 2023 12:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn zo lekker dat ik ze in een kooitje heb gezet, anders waren ze al op voor ik er aan toe kwam
Preciesquote:Op zondag 11 juni 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je de vogels zijn er gek op, zo hou je ze lekker voor jezelf
Ja maar de F1 is niet Lemansquote:Op zondag 11 juni 2023 13:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet daar waar ferrari op 1
is of wel?
De dames zitten in de 3e klassequote:Op zondag 11 juni 2023 13:48 schreef mario390 het volgende:
nee ik bdeoel zijn de dames op 2 in de klasse 1
of in de and. klasse?
Bizar dit jaar als je ziet hoeveel hitterecords worden verbroken.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En nog steeds geen regen in het vooruitzicht. Ons klimaat is wel echt aan het veranderen in de afgelopen jaren
Uh, de eerste warmen dagen zijn dit jaar juist heel laat hierquote:Op zondag 11 juni 2023 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Bizar dit jaar als je ziet hoeveel hitterecords worden verbroken.
Zag hem ook.quote:Op zondag 11 juni 2023 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren wel een grappig plaatje.
Weerbericht 1983, het wordt een tropisch warme dag. Heerlijk weer om te gaan zwemmen of voor een boswandeling.
Weerbericht 2023, het wordt een tropisch warme dag. Paniek, hitte golf, airco, smeren factor 35, we gaan dood...
Overal in de wereld.quote:Op zondag 11 juni 2023 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, de eerste warmen dagen zijn dit jaar juist heel laat hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |