Die van mij ligt al een klein uurtje in ons nestquote:
Wyfke.quote:
Als in net wakker of?quote:
Alles uit de koelkast flikkeren, kussen meenemen en daarin gaan slapen?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als in, lag al; in bed om te slapen.. maar lukt niet
van de warmte..
ik wil graag [ afbeelding ]
het overwegen waard!quote:Op zondag 11 juni 2023 01:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alles uit de koelkast flikkeren, kussen meenemen en daarin gaan slapen?
ik snap datquote:Op zondag 11 juni 2023 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb muis een paar jaar terug betrapt toen ze met de koelkast deur open voor de koelkast zat om 'af te koelen'![]()
Gelukkig woonde we toen nog inclusief gwl
Feestenquote:
Toffel festival,wel opletten.quote:
Zoals het heurtquote:
Ja, soms ben ik nogal afgeleidquote:
Jij bent nog niet aan het feesten?quote:
quote:
Ja wij hebben Beitske Visser uit FF landia ... die rijdt ook nietquote:Op zondag 11 juni 2023 02:03 schreef mario390 het volgende:
onze co kommentatorinnen
bianca steiner
corinna kamper de slaapt
de rijden ook autos maar
niet le mans
Ik een albatros.quote:
quote:
Je zal toch Beitske heten,haar vader is vast schilder.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wij hebben Beitske Visser uit FF landia ... die rijdt ook niet
Hup hup, beetje tempo erop gooien!quote:
Leuke muts.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:12 schreef mario390 het volgende:
corinna 28 danste ook dancing deze jaar
[ afbeelding ]
Over welke muts heb je het nuquote:
Heer Killem.quote:
Leuke muts?quote:
Kan ich nicht sagen.quote:
Ich habben es gesnapt und gesnopenquote:
stevig balenquote:
Die 2 andere zijn ook wel apart.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:15 schreef engine het volgende:
Heel vreemde drops maar toch ook wel best veel hardcore en uptempo er in. Ik kan er wel van genieten
@Soulravenquote:
Je moet even geduld hebben,en minder janken.quote:
Ja die wil ik dan ook nog wel zienquote:Op zondag 11 juni 2023 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die 2 andere zijn ook wel apart.
Viese abak en Natte visstick.
Ze rijden op 2e plaats in hun klassequote:Op zondag 11 juni 2023 02:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik denk zij slapen al
zie geen pinke auto
meer
zijn teveele ,de paken selfs niksquote:Op zondag 11 juni 2023 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet even geduld hebben,en minder janken.
Myn beste jongen,gewoon rustig afwachten en iets minder zeuren.We zijn nog niet eens op de helft van de maand.Hoe meer jij zeurt,hoe minder punten je gaat krijgen.Zo simpel is het.quote:
achzo en nico müller is klasse 1quote:Op zondag 11 juni 2023 02:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rijden op 2e plaats in hun klasse
[ afbeelding ]
Wat moet jij hier?quote:Op zondag 11 juni 2023 02:35 schreef Nattekat het volgende:
Mario nog harder bolken dus, ik lees het alweer.
Niet gepast vind ik.quote:
Geintje toch,waarom ben je nog wakker?quote:
ja maar conjo je pakt self niksquote:Op zondag 11 juni 2023 02:35 schreef Nattekat het volgende:
Mario nog harder bolken dus, ik lees het alweer.
Le Mans kijken.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje toch,waarom ben je nog wakker?
Ik ga ook zo kijken.Eerst even MMquote:
Ja er zjn 3 klasses + 1 NAscar auto.... Mainstream volgt natuurlijk slechts de top .. op de Eurosport-streams kun je ook een hele hoop onboard cams zienquote:Op zondag 11 juni 2023 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo en nico müller is klasse 1
en de klasse 2 werd niet veel gezeigt??
ja maar van 1 team kunnen toch niet
alle rijden nu,ze
wisselen af om dat ze ook slapen moeten
quote:Conjo is straattaal (en Antiliaans) en heeft als betekenis kut. Conjo wordt dan ook meestal gebruikt als scheldwoord,
Die Nascar auto die onder Garage 56 rijd vind ik nog verrassend snel trouwens.quote:Op zondag 11 juni 2023 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er zjn 3 klasses + 1 NAscar auto.... Mainstream volgt natuurlijk slechts de top .. op de Eurosport-streams kun je ook een hele hoop onboard cams zien
Dat zijn stevige uitspraken,Conjo di mama hoor je ook vaak.quote:
Coņo bo mama bedoel je?quote:Op zondag 11 juni 2023 02:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn stevige uitspraken,Conjo di mama hoor je ook vaak.
U weet bro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |