Die verdient zichzelf binnen 2 jaar terug. Kunnen we naast de shirtjes en de docu’s ook weer eens feyenoordlogo-origami en voetbalvormige sushi verkopen voor de hoofdprijs. Doenquote:
Achja als die 30 ballen op de pan van Santi legt dan worden we er alleen maar beter van.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap nog niet helemaal waar we mee bezig zijn op de transfermarkt. Kokcu weg voor een jodenfooi, een kudde verdedigers binnenloodsen die tekort komen voor het eerste maar te goed zijn voor het jong elftal in de 27e divisie, en nu een zieksnelle, maar 18-jarige negert huren zonder optie tot koop?
Is DtK stiekem Dordrechtsupporter?
Ik snap er ook niks van, schaam je niet. Is niet erg. Als ze het bij Feyenoord maar snappen.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:37 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap nog niet helemaal waar we mee bezig zijn op de transfermarkt. Kokcu weg voor een jodenfooi, een kudde verdedigers binnenloodsen die tekort komen voor het eerste maar te goed zijn voor het jong elftal in de 27e divisie, en nu een zieksnelle, maar 18-jarige negert huren zonder optie tot koop?
Is DtK stiekem Dordrechtsupporter?
De transferperiode is dan ook al vanaf, nouja, vandaag open.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor de rest loopt het deze transferperiode gewoon op rolletjes.
Die is dan ook pas begonnen, en ik denk dat alleen over de deal van Belt iedereen wel enthousiast is, de rest, mwah. Gelukkig heb ik door de prima vorige transferzomers wel een stuk meer vertrouwen in het beleid dus maak ik mij niet gauw zorgenquote:Op maandag 12 juni 2023 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor de rest loopt het deze transferperiode gewoon op rolletjes.
Voor de bühne ja.quote:Op maandag 12 juni 2023 22:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De transferperiode is dan ook al vanaf, nouja, vandaag open.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2428: Oefenaidsquote:Op maandag 12 juni 2023 21:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij informeerde via FeyenoordTM destijds dat er een akkoord was, om vervolgens alsnog op het laatste moment met aanvullende eisen te komen.
quote:0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zie Cabral 1.3 niet genoeg worden voor ons, dus dat helpt niet mee.
Summerville hield de gemoederen wel bezig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is daar gewoon voor bestraft hoor. Als je 17 bent doe je wel eens wat domme dingen.
@ZKA is al 3 jaar teveel in zichzelf gaan gelovenquote:Op woensdag 19 augustus 2020 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
FeyenoordTM is te veel in zichzelf gaan geloven, terwijl het niks meer is dan een kansloze lekker natuurlijk.
Maar ja zolang hij nieuwtjes blijft lekken is het prima
Gelukkig speelde Zerrouki geen CL finale.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich wel vrij handig dat spelers pas na de CL finale van club kunnen wisselen.
Ah ja, de tijd dat we dit soort prijzen wonnen bij Feyenoord:quote:Op maandag 12 juni 2023 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2428: Oefenaids
Oude topics teruglezen genot
[..]
[..]
Summerville hield de gemoederen wel bezig.
[..]
@:ZKA is al 3 jaar teveel in zichzelf gaan geloven
De Cup of Traditionsquote:Op maandag 12 juni 2023 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, de tijd dat we dit soort prijzen wonnen bij Feyenoord:
[ afbeelding ]
Deze foto is één van de weinige bewijzen dat die rooie van de kerstfoto daadwerkelijk bij ons heeft gespeeld.quote:
Wat een troep hebben we die zomer nog binnengehaald met oa Conteh, Teixeira en Diemers. Een lege beurs en Advocaat als coach, het zag er echt nog heel treurig uit.quote:Op maandag 12 juni 2023 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze foto is één van de weinige bewijzen dat die rooie van de kerstfoto daadwerkelijk bij ons heeft gespeeld.
Dit was nog gewoon tijdens corona he. Ongelooflijk hoe veel stappen we in zo’n korte tijd hebben gezet
Wat moeten we ermee, huur zonder optie tot koop? Dacht dat we dat niet meer zouden doen.quote:
Dank voor de geruststelling. In DtK/Slot we trust…quote:Op maandag 12 juni 2023 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van, schaam je niet. Is niet erg. Als ze het bij Feyenoord maar snappen.
Mwah… dat het zou uitpakken zoals het heeft gedaan had misschien niemand verwacht, ook vanwege de exoten, maar dat je met een heel rijtje “miljoenenaankopen” als gimenez, hancko, paisjaauww, szymanski een aardige selectie (top-3) zou moeten kunnen samenstellen 2-: niet helemaal onbegrijpelijk, toch?quote:Voor de aankopen van dit seizoen had ik ook geen rooie rotcent gegeven. Dus ik laat het allemaal maar gebeuren en ik zal het wel zien
Dat doen niet heel veel 18-jarigen. Vandaar mijn vraagtekensquote:Op maandag 12 juni 2023 22:44 schreef CR7 het volgende:
[..]
Achja als die 30 ballen op de pan van Santi legt dan worden we er alleen maar beter van.
En zelfs als ie het kan en het wordt een sensatie dan ben je hem volgend jaar gratis kwijt aan Newcastle.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 00:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat doen niet heel veel 18-jarigen. Vandaar mijn vraagtekens![]()
![]()
Dan is een type Idrissi zelfs nog een stuk logischer inderdaad. Don Kloesoe had het wel eerder over langduriger huren van dergelijke clubs, maar zelfs dan snap ik er in dit geval weinig van.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En zelfs als ie het kan en het wordt een sensatie dan ben je hem volgend jaar gratis kwijt aan Newcastle.
Terwijl Feyenoord gewoon het geld had om hem te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |