Formeel ongetwijfeld. Maar een motie met als dictum iets als “verzoekt het landelijk bestuur te onderzoeken of betrokkenen nog geloofwaardig lid van de ChristenUnie kunnen zijn” of iets in die trant is natuurlijk een sterk signaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan bij CU waarschijnlijk alleen het landelijke bestuur.
Politiek amateurisme van de BBBovenste plank.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:53 schreef Hexagon het volgende:
BBB ligt eruit in Brabant
https://www.bndestem.nl/t(...)over-links~a8e2f39c/
Erg mooi. Hun hand overspeeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:53 schreef Hexagon het volgende:
BBB ligt eruit in Brabant
https://www.bndestem.nl/t(...)over-links~a8e2f39c/
Er komt ook geen spoedvergadering, volgens mij. De eerste optie is dus in het najaar. Ik denk dat daar een motie komt in de trant van "in de toekomst nooit meer met PVV of FvD samenwerken". Helaas lijkt dit niet meer te stoppen. Maar het is wachten op het eerste schandaal en dan is het afwachten hoe er wordt gereageerd, dit kan nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:35 schreef Hexagon het volgende:
Meneer Hofstra gaat zich in ieder geval niets van een ledenvergadering aantrekken.
https://www.omroepflevola(...)gende-week-beediging
https://www.omroepbrabant(...)alitie-komt-zijn-nulquote:VVD-fractievoorzitter Van Gruijthuijsen deed meteen een beroep op GroenLinks, PvdA, SP, D66 en Lokaal Brabant om te gaan praten. Er staan al twee formateurs klaar om die gesprekken in goede banen te leiden: Erik van Merrienboer (PvdA) en Bert Pauli (VVD). Van Merrienboer van was 2015 tot en met 2020 gedeputeerde Ruimte en Financiën. Bert Pauli was gedeputeerde tussen 2011 en 2019 van Economische Zaken en Internationalisering.
Populisten gonna populist. Tijd om allemaal bots aan te maken om hierop te reageren dat het de BBB is geweest.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:47 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel heel schaamteloos zeg
Zeker omdat Brabant het epicentrum is van de vee ellendequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef Hanca het volgende:
Dat is dom geweest van de BBB. Een misschien niet ideaal akkoord in Brabant laten schieten en dan met lege handen staan...
Ik voorspel je dat Caroline nog voor de verkiezingen een hoop van haar achterban kwijt is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Populisten gonna populist. Tijd om allemaal bots aan te maken om hierop te reageren dat het de BBB is geweest.
Van der Plas is de papegaai van Wilders nuquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:47 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Dit is wel heel schaamteloos zeg
Maar je moet wel haar achterban bespelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat Caroline nog voor de verkiezingen een hoop van haar achterban kwijt is.
Het spel is al begonnen, concept akkoord is openbaar gemaakt. En die tweet maakt ze zichzelf ook beetje belachelijk mee als je zelf weg loopt. Vanaf nu is ze ook veel meer doelwit en ik zit te wachten tot het moment dat de onderzoeksjournalistiek de banden met big agro op de korrel neemt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je moet wel haar achterban bespelen.
Populisten zijn heel goed in dingen verdraaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het spel is al begonnen, concept akkoord is openbaar gemaakt. En die tweet maakt ze zichzelf ook beetje belachelijk mee als je zelf weg loopt. Vanaf nu is ze ook veel meer doelwit en ik zit te wachten tot het moment dat de onderzoeksjournalistiek de banden met big agro op de korrel neemt.
de Statenleden van de BBB kunnen heus wel tegen een storm. Wacht maar af.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar je moet wel haar achterban bespelen.
Ik denk dat een hoop mensen die bij de PS op de BBB gestemd hebben überhaupt nooit achterban geweest zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik voorspel je dat Caroline nog voor de verkiezingen een hoop van haar achterban kwijt is.
Het gaat om het bespelen van de domme massa die BBB stemmen. Caroline en vrienden zullen het wel zo gaan draaien dat de BBB buitenspel is gezet door de kwaadaardige elite.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
de Statenleden van de BBB kunnen heus wel tegen een storm. Wacht maar af.
Het wegzetten van grote groepen mensen als 'domme massa' omdat hun politieke stem niet bevalt, is hoofdreden dat politiek vertrouwen en politieke betrokkenheid tot een nulpunt aan het dalen is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het gaat om het bespelen van de domme massa die BBB stemmen. Caroline en vrienden zullen het wel zo gaan draaien dat de BBB buitenspel is gezet door de kwaadaardige elite.
Ik vind mensen die tegen hun eigen belang stemmen door goedkoop populisme van de rijke boerenlobby dom ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het wegzetten van grote groepen mensen als 'domme massa' omdat hun politieke stem niet bevalt, is hoofdreden dat politiek vertrouwen en politieke betrokkenheid tot een nulpunt aan het dalen is.
Dacht dat we daar van hadden geleerd met Fortuyn. Kennelijk niet.
Hoe weet jij zo zeker dat die stem automatisch tegen hun eigen belang is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind mensen die tegen hun eigen belang stemmen door goedkoop populisme van de rijke boerenlobby dom ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |