Dan maar hopen dat niemand plompverloren denkt van: hé, die doe ik ff omhoog.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En verrassend genoeg zal het mij goed staan
We klappen de parasol even uitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat niemand plompverloren denkt van: hé, die doe ik ff omhoog.
Zijn beide cirkelrokken, waarvan denk ik de bovenste zelfs nog minder wijd ik denk dat deze 1/2 is, maar denk dat het iets stijver is waardoor het zo valt. En de strook onderaan zorgt voor nog extra wijdte.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja die had ik gezien
die vond ik mooi
en subtiel
maar die foto die je net postte had 82340928412 keer meer stof onder, veel opvallender
had niet gedacht dat dat ook je smaak was
Was Huubs favoriete liedje: Wat zullen we drinken. (in zijn geval meer dan genoeg)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die associatie heb ik gelukkig niet, maar af en toe wat Scooter houd ik wel van
Die ene keer een rokje was geen succes en het stond me ook niet goedquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien staat het je wel ontzettend goed
Dat andere model was leukerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En een van mijn favo winkels heeft sale
[ afbeelding ]
Ik wil deze blouse, maar duur. 135 euro.
Er is een rok voor elk type lichaam, dus ook voor jou!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene keer een rokje was geen succes en het stond me ook niet goed
Misschien wel als je je benen scheert.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene keer een rokje was geen succes en het stond me ook niet goed
marcb1974 in een Schotse kilt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een rok voor elk type lichaam, dus ook voor jou!
Instantquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
marcb1974 in een Schotse kilt.
Die is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En een van mijn favo winkels heeft sale
[ afbeelding ]
Ik wil deze blouse, maar duur. 135 euro.
Dat had kunnen helpen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel als je je benen scheert.
Pcies. Wat goed is voor de Engelse koning..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een rok voor elk type lichaam, dus ook voor jou!
Tis ook zwart. Ik draag geen zwart.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die is wel leuk.
(Alleen de combi met dat dambordpatroon rokje op die foto maakt het geheel trouwens wel heel erg druk)
Nu moet ik toch ineens aan een heel goor mopje denken..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had kunnen helpen.
Al hielp dat bloed op mijn knieën ook niet
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pcies. Wat goed is voor de Engelse koning..
Laat horenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu moet ik toch ineens aan een heel goor mopje denken..
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik deze samen rok met de blouse?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
We hebben Mario al gehad dus erger kan het niet met moppen
Zie je haar liever in een overal?quote:
bikini maar toplessquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je haar liever in een overal?
Viespeuk.quote:
Ik denk dat je de keus al zelf hebt gemaakt.quote:
Die is gewoon nog senieler dan de engelse koningquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sean Connery stond het ook goed.
Als ik zie wat ik al van ze heb, hoe vaak ik het draag en de kwaliteit. Is het meer dan waard.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de keus al zelf hebt gemaakt.
Ik vind de blouse mooi en die rok past er prima bij. Hoop geld maar de blouse is moeilijk om te maken.
Moet je een stomp op je oog ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is gewoon nog senieler dan de engelse koning
In hun klasse welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:54 schreef mario390 het volgende:
rijden 4 meiden in le mans maar
geloof niet in top 15
Even een nachtje over slapen. Als je ze morgen nog steeds wil gewoon doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik zie wat ik al van ze heb, hoe vaak ik het draag en de kwaliteit. Is het meer dan waard.
Vorig jaar zomer 2 jurken en een rok besteld. En ik draag alles het hele jaar rond.
Oh en de linnen is bio, werknemers worden goed betaald en er worden bomen geplant voor elke bestelling.
Denk meer plezier van dan een zara jurk. Die ik waarschijnlijk over een maandje in de uitverkoop kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Goed, dan zal ik de bestelling nog een keer plaatsenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een nachtje over slapen. Als je ze morgen nog steeds wil gewoon doen.
Watquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je een stomp op je oog ofzo?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Op verzoek dan:
Er komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter ik heb zo'n last van zere knieën."
De dokter kijkt er eens naar en vraagt: "Heeft u zelf een idee hoe het komt? "
Waarop de dame antwoordt: "Nou ziet u dokter, wij hebben een nogal ruig seksleven en tja, wij doen altijd op z'n hondjes."
De dokter zegt: "Tja, uw seksleven gaat mij niets aan, maar probeert u het toch maar eens een tijdje in missionarispositie, u op uw rug. En verder 3x daags een zalfje smeren."
Een maand later komt de vrouw weer terug, nu met volledig bebloede knieën.
De dokter schrikt en zegt: "Mevrouw, het is alleen maar verergerd, waarom heeft u mijn advies niet opgevolgd?"
Waarop de dame antwoordt:
Note: u kunt nog terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Een lapjeskatquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ga ik nu even kijken wat ik nog in mijn lapjeskast heb liggen en kijken wat ik daarvan kan maken
Sean Connery vind ik één vd beste acteurs.quote:
Klopt, was hij ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sean Connery vind ik één vd beste acteurs.
klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik zie wat ik al van ze heb, hoe vaak ik het draag en de kwaliteit. Is het meer dan waard.
Vorig jaar zomer 2 jurken en een rok besteld. En ik draag alles het hele jaar rond.
Oh en de linnen is bio, werknemers worden goed betaald en er worden bomen geplant voor elke bestelling.
Denk meer plezier van dan een zara jurk. Die ik waarschijnlijk over een maandje in de uitverkoop kan kopen.
Die is ook al bijna 3 jaar dood.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt, was hij ook.
Alleen is hij er nu niet meer helemaal bij zeg maar.
Net als mijn nieuwe pc.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is het 5 tot 12 werkdagen wachten
Ik zit nog te wachten, na het bestellen bleek dat toeleveranciers toch niet alles op voorraad hebben.quote:
Ben je nog aan het sparen of dacht je dat je ze besteld had, maar ben je het vergeten?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef HappyCharly het volgende:
ohnee ik had ze nog steeds niet besteld
Wel alles al betaald zeker, ik vind dat echt een beetje flauw, geef het dan eerlijk op de website aan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten, na het bestellen bleek dat toeleveranciers toch niet alles op voorraad hebben.
Koop een abo!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
bij me gaat fok
nur meer zeer langzaam
om dat geen abbo
ik heb al 3 avonden gespendeerd om verschillende schoenen te kiopenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je nog aan het sparen of dacht je dat je ze besteld had, maar ben je het vergeten?
Ik zeg altijd bij twijfel niet doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb al 3 avonden gespendeerd om verschillende schoenen te kiopen
die ik toch nog niet kocht.. want twijfel..
Tja, als zij verkeerde info van toeleveranciers krijgen...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel alles al betaald zeker, ik vind dat echt een beetje flauw, geef het dan eerlijk op de website aan.
Of je pc ff schoonmakenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:22 schreef mario390 het volgende:
bij me gaat fok
nur meer zeer langzaam
om dat geen abbo
Dan verkopen ze jou dus iets wat ze zelf (nog) niet hebben, terwijl ze jou wel een levertijd geven, dat vind ik misleidend.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, als zij verkeerde info van toeleveranciers krijgen...
Daar was ik van op de hoogte anders zou ik de volgende dag de spullen in huis hebben. Het is voor een winkel ook niet te doen als je ziet hoeveel soorten geheugens, processors etc, er zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan verkopen ze jou dus iets wat ze zelf (nog) niet hebben, terwijl ze jou wel een levertijd geven, dat vind ik misleidend.
Dan is er toch ergens iets mis gegaan, want jij dacht dat het er al binnen een paar dagen zou zijn toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was ik van op de hoogte anders zou ik de volgende dag de spullen in huis hebben. Het is voor een winkel ook niet te doen als je ziet hoeveel soorten geheugens, processors etc, er zijn.
zal er aan denken als ik er weer over denk, nu even niet in de moodquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg altijd bij twijfel niet doen.
Maar zullen we je helpen? Oftewel, post eens een plaatje.
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zal er aan denken als ik er weer over denk, nu even niet in de mood
Ik zie geen reklame.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat helpt dat wanneer hier
de reklame is
Gewoon omdat je misschien heel veel cookies hebt die je niet nodig hebtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat helpt dat wanneer hier
de reklame is
Gewoon add blocker gebruiken, zie je ook geen reclames.quote:
Dan moet je even op F5 drukken.quote:
heb ik anquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon add blocker gebruiken, zie je ook geen reclames.
1-3 dagen levertijd idd. Ach het is balen maar ik heb andere dingen die belangrijker zijn. Ik heb iig nog een nood pc waar ik iig de belangrijkste dingen kan doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is er toch ergens iets mis gegaan, want jij dacht dat het er al binnen een paar dagen zou zijn toch?
Heb je weer een ban?quote:
Gelukkig kan je nog FOK!kenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1-3 dagen levertijd idd. Ach het is balen maar ik heb andere dingen die belangrijker zijn. Ik heb iig nog een nood pc waar ik iig de belangrijkste dingen kan doen.
Avond zwevert.quote:
war zij je dat ik abo heb? ik zie nietquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien gekregen van iemand ? Hoe lang is het nog geldig
Dan had ik wel gezegd, avond collega.quote:
Je muis boven het sterretje houden .. links op je scherm'quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
war zij je dat ik abo heb? ik zie niet
180 dagen dat zijn 3 maanden
Nog niet dus. Nog even afwachten en hopen op goed nieuws.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had ik wel gezegd, avond collega.
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nog niet dus. Nog even afwachten en hopen op goed nieuws.
Tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch.
Nou ja, als je nooit meer iets hoort is het ook niet goedquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze toch.
Hebben jullie vandaag een beetje van het mooie weer genoten?quote:
Gewoon alles lekker rustig aan gedaan en ik had nog wat werk liggen. En jij?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie vandaag een beetje van het mooie weer genoten?
De prijsquote:
Ik vind het schofterig als een bedrijf na een gesprek niets meer laat horen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, als je nooit meer iets hoort is het ook niet goed
Zal bij dit bedrijf niet gebeuren. Zou me in iedergeval hoogst verbazen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het schofterig als een bedrijf na een gesprek niets meer laat horen.
Heftig. Gelukkig hebben ze weer iets gevonden om tegen te demonstrerenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:57 schreef pullup het volgende:
Een best luidruchtig anti foie gras demonstratietje in mijn straat voor het restaurant waar dat dus te krijgen is![]()
Compleet met megafoons en spandoeken voor het raam
Ow, dacht echt dat hij nog wel leefdequote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is ook al bijna 3 jaar dood.
Ik las ban vrij surfenquote:
Ik heb lekker bootje gevaren en gedobberd en gezwommen, het was een heerlijke dag op het water.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon alles lekker rustig aan gedaan en ik had nog wat werk liggen. En jij?
Ik was ook verbaasd ja. Kwam ze tegen onderweg naar huis vanaf het centraal station.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heftig. Gelukkig hebben ze weer iets gevonden om tegen te demonstreren
Dat vind ik ook, zo kreeg ik vrijdag een afwijzing op een sollicitatie die ik begin maart had verstuurd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het schofterig als een bedrijf na een gesprek niets meer laat horen.
Lekkurrr. Ja, daar was het inderdaad heerlijk weer voor.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb lekker bootje gevaren en gedobberd en gezwommen, het was een heerlijke dag op het water.
Ik heb het ook maar een enkele keer meegemaakt. Het was dubbelraar daar ze na afloop zeiden dat ze positief waren.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zal bij dit bedrijf niet gebeuren. Zou me in iedergeval hoogst verbazen.
Ja heeft niks met een abo te maken vrees ikquote:
Met bloed besmeurd? Dan ben je niet helemaal. jofel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd ja. Kwam ze tegen onderweg naar huis vanaf het centraal station.
Ook veel zichzelf met bloed besmeurde demonstranten
En van die geinige spreekkoren
Echt .. serieus !?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:57 schreef pullup het volgende:
Een best luidruchtig anti foie gras demonstratietje in mijn straat voor het restaurant waar dat dus te krijgen is![]()
Compleet met megafoons en spandoeken voor het raam
En morgen weer zo'n dagquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekkurrr. Ja, daar was het inderdaad heerlijk weer voor.
betje wel dat merk ik nuquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heeft niks met een abo te maken vrees ik
Ja, ik had verdorie foto's moeten makenquote:
Nicequote:
Staan toch wel beelden op youtube oid?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ik had verdorie foto's moeten maken
Ik zal eens speuren, had al op at5 gekeken maar daar nietsquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staan toch wel beelden op youtube oid?
Kan je niet nog even terug?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, ik had verdorie foto's moeten maken
Doe ff streamen dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef pullup het volgende:
Oh gebeurt wel vaker, en inderdaad ook nu een man of 40
https://www.parool.nl/ams(...)ortemonnee~b5550309/
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
OMG ik ging op YouTube kijken en kwam dit tegen![]()
Dat is wel een goede timingquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal lekker.![]()
Ik mag morgen de laatste hand leggen aan de jaarverslagen van de vereniging.
De schiet of de vlieg club?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Helemaal lekker.![]()
Ik mag morgen de laatste hand leggen aan de jaarverslagen van de vereniging.
Ja te laatquote:
Ja. Het moet klaar en heb er de rest van de week geen tijd voor. Maar ga morgen vroeg beginnen en het is niet veel meer. Misschien kunnen we er dan nog even op uit.quote:
Schietclub.quote:
Dat is wel een goed plan, dan heb je het waarschijnlijk voor elkaar voor het erg warm wordt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Het moet klaar en heb er de rest van de week geen tijd voor. Maar ga morgen vroeg beginnen en het is niet veel meer. Misschien kunnen we er dan nog even op uit.
[..]
Schietclub.
Shit. Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Goffer, ik krijg net bericht dat mijn oom is overleden.![]()
Ja precies.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een goed plan, dan heb je het waarschijnlijk voor elkaar voor het erg warm wordt.
Aw gecondoleerdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Ook alquote:
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
sterktequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Dank je, hij is wel 93 jaar geworden.quote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat is een hele mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, hij is wel 93 jaar geworden.
T is dat SBE een leeftijd noemt net, anders had ik vragen gaan stellenquote:
Maar het blijft klote, ongeacht de leeftijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, hij is wel 93 jaar geworden.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had de vraag ook bijna gesteld, dezelfde vraag denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat SBE een leeftijd noemt net, anders had ik vragen gaan stellen
Ik moest ook wel lachen om die 2 berichten achter elkaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de vraag ook bijna gesteld, dezelfde vraag denk ik.
Oochen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest oochen 2 berichten achter elkaar.
De batterijen van mijn toetsenbord zijn op.quote:
Het was een bijzondere timing jaquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen om die 2 berichten achter elkaar.
Ik ben vergeten om op de markt rumbonen te kopen.quote:
ik heb rumkugelnquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben vergeten om op de markt rumbonen te kopen.
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Die wil ik ook eens proberen, stuur eens een zakje op.quote:
kost bijna niks,kreg je in elkequote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die wil ik ook eens proberen, stuur eens een zakje op.
Je kan ze hier niet kopen. Rumbonen zijn pure chocolade gevuld met rum.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
kost bijna niks,kreg je in elke
supermarkt
kugeln bedoel ikquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ze hier niet kopen. Rumbonen zijn pure chocolade gevuld met rum.
Weet ik, maar die zijn in Nederland niet in de winkels.quote:
de met de coconut op de zakquote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik, maar die zijn in Nederland niet in de winkels.
Doe eens een foto dan van de verpakking?quote:
Hij heeft deze.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan van de verpakking?
Die ken ik hier niet uit de winkel neequote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft deze.
[ afbeelding ]
Deze kwam ik tegen en die kan ik mij als kind nog herinneren.
[ afbeelding ]
Het is ook echt een Oostenrijks snoepje.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik hier niet uit de winkel nee
Zouden ze dat hier in de supermarkt mogen verkopen, met echte rum?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook echt een Oostenrijks snoepje.
Ja met die hagelslagquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hagelslagballen ken ik nog wel van vroeger.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij heeft deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best jammer want het is wel iets wat ik lekker zou vinden.quote:
Ja dat wel iddquote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best jammer want het is wel iets wat ik lekker zou vinden.
Laten we hem geld geven zodat hij een doos kan opsturen.quote:
Als je een doos rumkogels opstuurt dan zegt iemand het misschien.quote:
Ik verdenk mijn parkiet.quote:
Je parkiet heeft controle over jouw bankrekeningquote:
Ik ben al bezig met een filmscript.quote:
Het is wel een vrouwtje...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je parkiet heeft controle over jouw bankrekening![]()
Man man man, vrouwen moet je heeeeeeel ver weg houden van geldquote:
Ben jij al fiat?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, vrouwen moet je heeeeeeel ver weg houden van geld
Idd, zet je de stofzuiger neer en ze doen niets, zet ik de was klaar en ze doet niets etc...quote:Op zaterdag 10 juni 2023 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, vrouwen moet je heeeeeeel ver weg houden van geld
Ook gedownload?quote:Op zondag 11 juni 2023 00:00 schreef chufi het volgende:
Oh sorry dat kwam uit zon digitaal 90s computermagazien
Vroeger toen computerspelletjes op de radio werden uitgezonden en dat je die op een cassettebandje kon opnemen.quote:
Had jij toen al een computer?quote:Op zondag 11 juni 2023 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen computerspelletjes op de radio werden uitgezonden en dat je die op een cassettebandje kon opnemen.
En dat het dan niet werkte omdat er zo’n klote piepje niet goed werd opgenomen.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger toen computerspelletjes op de radio werden uitgezonden en dat je die op een cassettebandje kon opnemen.
Nog niet, muis mag enkel monopolie geld vast houdenquote:
Heer Sode.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dat het dan niet werkte omdat er zo’n klote piepje niet goed werd opgenomen.
Commodore 64 galore.
Ik heb nooit een pc gehad met cassettebandjetjes, wel les ermee gehad op school.quote:
Dat ken ik ook nog wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een pc gehad met cassettebandjetjes, wel les ermee gehad op school.
Zuipert.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:13 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik en fles aperol geopened
van jaar weet ik niet
met sprite gemixed
Daar mogen wij niet komen.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:16 schreef mario390 het volgende:
ik moest in dts vandaag toekijken hoe
en meid 7 mohitos gedronken heeft
De snelheid van het bandje hoe snel die spoelde om gegevens op te slokken.quote:
Bij ons waren er leerlingen die er meer van wisten dan de leraar.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De snelheid van het bandje hoe snel die spoelde om gegevens op te slokken.
Jij zat ernaast? @Mazikeenquote:Op zondag 11 juni 2023 00:16 schreef mario390 het volgende:
ik moest in dts vandaag toekijken hoe
en meid 7 mohitos gedronken heeft
Dat was bij mij ook zo, de ene leraar vond dat wel gaaf. De andere niet, wat we toen geflikt hadden weet ik niet maar we waren allemaal onschuldig.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons waren er leerlingen die er meer van wisten dan de leraar.
Bij ons hadden ze een spel veranderd,de torens van Hanoi was opeens De hoeren van Hanoi.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo, de ene leraar vond dat wel gaaf. De andere niet, wat we toen geflikt hadden weet ik niet maar we waren allemaal onschuldig.
Keith Flint is dood.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo nog al niet??
prodigy spelten donderdag
bij nova rock
Mario, gewoon geen DTS hier.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo nog al niet??
prodigy spelten donderdag
bij nova rock
Helemaal eens.quote:
Dat soort dingen idd.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze een spel veranderd,de torens van Hanoi was opeens De hoeren van Hanoi.
Heerlijke dingen van alle tijdenquote:
Ik heb eens mijn leraar klem geluld en dat vond hij ook nog gaaf.quote:
Dat zijn wel de betere leraren.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb eens mijn leraar klem geluld en dat vond hij ook nog gaaf.
Zo zouden er meer moeten zijnquote:
Ooit een keer stoned in de klas gezeten.Dat beviel me totaal niet.Zegt de leraar bij het verlaten van het lokaal tegen me: " Dat doe je vast niet weer.."quote:
quote:Op zondag 11 juni 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een keer stoned in de klas gezeten.Dat beviel me totaal niet.Zegt de leraar bij het verlaten van het lokaal tegen me: " Dat doe je vast niet weer.."
Moet haast wel,want hij had me feilloos door.quote:
Ik stond vanavond ineens bij gladde palingquote:Op zondag 11 juni 2023 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet haast wel,want hij had me feilloos door.
Engie.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik stond vanavond ineens bij gladde paling![]()
Tja hoe gaat biologieles tegenwoordig? Ik kreeg les in de bloemetjes en de bijtjes. Letterlijk dus.quote:
Lekker oude porno blaadjes kijkenquote:Op zondag 11 juni 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
kann ik alles downloaden wanneer ik will
[ afbeelding ]
Stop daarmee.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:50 schreef mario390 het volgende:
kann ik alles downloaden wanneer ik will
[ afbeelding ]
Daar zijn gewoon lespakketten voor.Allemaal prima geregeld.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja hoe gaat biologieles tegenwoordig? Ik kreeg les in de bloemetjes en de bijtjes. Letterlijk dus.
Ik heb meer het idee dat het normaal is om te onderwijzen dat als je een piemel hebt dat het niet betekend dat je ook een man bent.
Idd, melk komt uit een fabriek.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon lespakketten voor.Allemaal prima geregeld.
Wij hoeven ons daar niet druk over te maken vriend.quote:Op zondag 11 juni 2023 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, melk komt uit een fabriek.
Op de toffel festival...past eigenlijk helemaal niet bij de stijl van het festival maar ging heel hard los. Echt leuke actquote:
Idd, bier komt uit koeien.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hoeven ons daar niet druk over te maken vriend.
Dat hele collectief is wel iets om in de gaten te houden.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:01 schreef engine het volgende:
[..]
Op de toffel festival...past eigenlijk helemaal niet bij de stijl van het festival maar ging heel hard los. Echt leuke act![]()
Nee hoor. Heineken komt gewoon uit geslachtsdelen van iemand die kort daarvoor echt bier heeft gedronken.quote:
Daar is ergens een plaatje van.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Heineken komt gewoon uit geslachtsdelen van iemand die kort daarvoor echt bier heeft gedronken.
En wel eerst een nekschot gekregen heeft toch he?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Heineken komt gewoon uit geslachtsdelen van iemand die kort daarvoor echt bier heeft gedronken.
Van een paard dat palm drinkt en in een vat pist met heineken eropquote:
Die bedoel ik.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van een paard dat palm drinkt en in een vat pist met heineken erop
Iemand die fatsoenlijk drinken drinkt een nekschot gevenquote:Op zondag 11 juni 2023 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wel eerst een nekschot gekregen heeft toch he?
Koppijn bierquote:Op zondag 11 juni 2023 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Tja, alleen Oranjeboom was een ongelovig kutbier.
Het was te drinken maar de volgende ochtend....quote:Op zondag 11 juni 2023 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
Was er al niet meer toen ik bier ging drinken,ken de verhalen wel.
Nee, die niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iemand die fatsoenlijk drinken drinkt een nekschot geven![]()
Dat heb ik veel opquote:Op zondag 11 juni 2023 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Tja, alleen Oranjeboom was een ongelovig kutbier.
Vast geen Gooise club?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Iemand dieheineken
of
amstel
drinkt wel
[..]
Dat heb ik veel op
Ze hadden niet anders op de hockeyclub
Ow, die mensen die er ook maar over nadenken dat te nuttigen moeten leven verbrand worden inclusief hun familie zodat hun genen zich niet verder verspreidenquote:Op zondag 11 juni 2023 01:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die niet.
Iemand dieheineken
of
amstel
drinkt wel
[..]
Dat heb ik veel op
Ze hadden niet anders op de hockeyclub
Neuh, wij speelden nog tussen de akkersquote:
U snapt hetquote:Op zondag 11 juni 2023 01:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, die mensen die er ook maar over nadenken dat te nuttigen moeten leven verbrand worden inclusief hun familie zodat hun genen zich niet verder verspreiden![]()
Op klompen?quote:Op zondag 11 juni 2023 01:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, wij speelden nog tussen de akkers
Die had ik nietquote:
Ja baas.quote:Op zondag 11 juni 2023 01:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Tja friet of patat? Grolsch of Heineken het blijft een eeuwige discussie gewoon kappen ermee.
Neuken?quote:
Geen bier meer voor jou.quote:
Toyota.quote:
Ik luister Carin Posh.quote:
Straks maar even kijken...quote:Op zondag 11 juni 2023 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mag.. wij rijden ook mee met 8 of zo
Die Hadsburg doet aan alles meequote:Op zondag 11 juni 2023 01:43 schreef mario390 het volgende:
rene binder
ferdinand habsburg
2 oostenrijkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |