Dan maar hopen dat niemand plompverloren denkt van: hé, die doe ik ff omhoog.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En verrassend genoeg zal het mij goed staan
We klappen de parasol even uitquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat niemand plompverloren denkt van: hé, die doe ik ff omhoog.
Zijn beide cirkelrokken, waarvan denk ik de bovenste zelfs nog minder wijd ik denk dat deze 1/2 is, maar denk dat het iets stijver is waardoor het zo valt. En de strook onderaan zorgt voor nog extra wijdte.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohja die had ik gezien
die vond ik mooi
en subtiel
maar die foto die je net postte had 82340928412 keer meer stof onder, veel opvallender
had niet gedacht dat dat ook je smaak was
Was Huubs favoriete liedje: Wat zullen we drinken. (in zijn geval meer dan genoeg)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die associatie heb ik gelukkig niet, maar af en toe wat Scooter houd ik wel van
Die ene keer een rokje was geen succes en het stond me ook niet goedquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien staat het je wel ontzettend goed
Dat andere model was leukerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En een van mijn favo winkels heeft sale
[ afbeelding ]
Ik wil deze blouse, maar duur. 135 euro.
Er is een rok voor elk type lichaam, dus ook voor jou!quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene keer een rokje was geen succes en het stond me ook niet goed
Misschien wel als je je benen scheert.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ene keer een rokje was geen succes en het stond me ook niet goed
marcb1974 in een Schotse kilt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een rok voor elk type lichaam, dus ook voor jou!
Instantquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
marcb1974 in een Schotse kilt.
Die is wel leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
En een van mijn favo winkels heeft sale
[ afbeelding ]
Ik wil deze blouse, maar duur. 135 euro.
Dat had kunnen helpen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel als je je benen scheert.
Pcies. Wat goed is voor de Engelse koning..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er is een rok voor elk type lichaam, dus ook voor jou!
Tis ook zwart. Ik draag geen zwart.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die is wel leuk.
(Alleen de combi met dat dambordpatroon rokje op die foto maakt het geheel trouwens wel heel erg druk)
Nu moet ik toch ineens aan een heel goor mopje denken..quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had kunnen helpen.
Al hielp dat bloed op mijn knieën ook niet
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pcies. Wat goed is voor de Engelse koning..
Laat horenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu moet ik toch ineens aan een heel goor mopje denken..
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik deze samen rok met de blouse?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:46 schreef chufi het volgende:
We hebben Mario al gehad dus erger kan het niet met moppen
Zie je haar liever in een overal?quote:
bikini maar toplessquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je haar liever in een overal?
Viespeuk.quote:
Ik denk dat je de keus al zelf hebt gemaakt.quote:
Die is gewoon nog senieler dan de engelse koningquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sean Connery stond het ook goed.
Als ik zie wat ik al van ze heb, hoe vaak ik het draag en de kwaliteit. Is het meer dan waard.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat je de keus al zelf hebt gemaakt.
Ik vind de blouse mooi en die rok past er prima bij. Hoop geld maar de blouse is moeilijk om te maken.
Moet je een stomp op je oog ofzo?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is gewoon nog senieler dan de engelse koning
In hun klasse welquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:54 schreef mario390 het volgende:
rijden 4 meiden in le mans maar
geloof niet in top 15
Even een nachtje over slapen. Als je ze morgen nog steeds wil gewoon doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik zie wat ik al van ze heb, hoe vaak ik het draag en de kwaliteit. Is het meer dan waard.
Vorig jaar zomer 2 jurken en een rok besteld. En ik draag alles het hele jaar rond.
Oh en de linnen is bio, werknemers worden goed betaald en er worden bomen geplant voor elke bestelling.
Denk meer plezier van dan een zara jurk. Die ik waarschijnlijk over een maandje in de uitverkoop kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Goed, dan zal ik de bestelling nog een keer plaatsenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even een nachtje over slapen. Als je ze morgen nog steeds wil gewoon doen.
Watquote:Op zaterdag 10 juni 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je een stomp op je oog ofzo?
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Op verzoek dan:
Er komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Dokter ik heb zo'n last van zere knieën."
De dokter kijkt er eens naar en vraagt: "Heeft u zelf een idee hoe het komt? "
Waarop de dame antwoordt: "Nou ziet u dokter, wij hebben een nogal ruig seksleven en tja, wij doen altijd op z'n hondjes."
De dokter zegt: "Tja, uw seksleven gaat mij niets aan, maar probeert u het toch maar eens een tijdje in missionarispositie, u op uw rug. En verder 3x daags een zalfje smeren."
Een maand later komt de vrouw weer terug, nu met volledig bebloede knieën.
De dokter schrikt en zegt: "Mevrouw, het is alleen maar verergerd, waarom heeft u mijn advies niet opgevolgd?"
Waarop de dame antwoordt:
Note: u kunt nog terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Een lapjeskatquote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ga ik nu even kijken wat ik nog in mijn lapjeskast heb liggen en kijken wat ik daarvan kan maken
Sean Connery vind ik één vd beste acteurs.quote:
Klopt, was hij ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sean Connery vind ik één vd beste acteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |