abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209631595
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 12:53 schreef Farenji het volgende:
Ja, veel mensen denken dat de wereld kapot gaat door oorlog, kernbommen, milieuvervuiling, klimaatverandering of massa-extinctie, maar de mensheid gaat pas echt kapot door oneindige domheid en achterlijkheid, oa van dit soort debielen.
Maar deze randdebielen zijn van alle tijden. Vroeger waren dit de zogeheten dorpsgekken. Elk dorp had er 1. En nu vinden deze gekken elkaar online. Maar ze zijn er altijd al geweest.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  Moderator zaterdag 24 juni 2023 @ 16:45:08 #127
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209631943
Maaskantje vibes:

IK BETAAL HELEMAAL NERGERS MEER VOOR
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 juni 2023 @ 17:18:03 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_209632407
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maaskantje vibes:

IK BETAAL HELEMAAL NERGERS MEER VOOR
Maar wel lekker gratis geld ontvangen :9
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_209634196
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 15:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zeker dat is ook gebeurd in het verleden en zo zijn landen ontstaan. De wereld is nu verdeeld dus nu kan het niet meer. Wellicht een optie voor hun om naar mars te gaan?
Internationale wateren. Daar kun je (bijna) alles doen wat je wilt. Maar je hoeft ook niet op hulp te rekenen als er een piraat op je boot staat of je ziek bent.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209635812
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 19:26 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Internationale wateren. Daar kun je (bijna) alles doen wat je wilt. Maar je hoeft ook niet op hulp te rekenen als er een piraat op je boot staat of je ziek bent.
Anderen kant.
Die piraat mag jij gewoon dood schieten.
Ben je er gelijk van af.

Maar nee landen hebben wel afgesproken om piraten wel aan te pakken.

Daarom hoef je eigenlijk als particulier geen vaarbewijs 2 te hebben.
Er is geen wet die het verplicht namelijk.

Waar vaarbewijs 2 is voor nationale water en daar heb je nodig .

Op de achterzijde van Vaarbewijs I staat een ICC ('International Certificate of Competence for inland waters'). Dat is een 'vertaling' van het vaarbewijs in het Engels. Vaart u verder dan 1 zeemijl uit de kust, dan is Vaarbewijs II (Vaarbewijs I + Vaarbewijs II) met het 'ICC for inland and coastal waters' verplicht

Op het moment je op internationaal water bent geen regels meer.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 21:09:17 #131
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209635847
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik ken drie van zulke lui. Geloof me, praten helpt niet. Harry Hol probeert dit al zo'n 3 jaar op Twitter. Is een hopeloze zaak. Ze zijn te ver geradicaliseerd. Je kunt het vergelijken met de hersenspoeling/indoctrinatie van een sekte.
Met iemand op Twitter discussiëren is natuurlijk geen professionele hulp.
pi_209636293
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 21:09 schreef Tijn het volgende:

[..]
Met iemand op Twitter discussiëren is natuurlijk geen professionele hulp.
Waar, maar helaas zijn deze mensen vaak zorgmijders. Dus hoe bereik je die dan?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zaterdag 24 juni 2023 @ 22:10:40 #133
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_209636580
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Is ook lastig, dat snap ik.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 24 juni 2023 @ 22:12:17 #134
Brabo Bastard
pi_209636620
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Als ze de zorg mijden, dan willen ze ook vaak niet geholpen worden. Hoe help je zo iemand dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209636651
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Incassobureau Toetanchamon eropaf sturen.

Je kan maar beter gewoon betalen. _O_
Die man was echt totaal niet intimiderend.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209639222
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Sodemieters :')
Laat mij er lekker buiten.
pi_209639835
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 12:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zeer fascinerend en vermakelijk inderdaad. Ik heb me hier een jaar of 10 geleden al eens over verbaasd. Blijkbaar zijn ze weer in opmars. Maar deze specifieke wappies kunnen inderdaad hun leven hiermee enorm en blijvend verwoesten. Dat vind ik echt heel schrijnend. Dan zijn flat earthers toch een stuk onschuldiger en zeker zo vermakelijk ;)

Uit de serie Filemon en de Complotten bleek keer op keer dat de mensen die vatbaar zijn voor dit soort zaken, een slechte band hebben met de samenleving. Gebrekkige opvoeding, problemen met instanties, psychische problematiek. Keer op keer komen ze in de problemen met de overheid. Sommige mensen hebben gewoon vaak ongeluk, zijn niet scherp, krijgen geen hulp, zijn ziek of zijn gewoon echt slachtoffer van fouten van gemeenten e.d. Dat is helaas allemaal een voedingsbodem voor dit soort mensen. En zie ze maar eens te overtuigen van hun ongelijk. Dat is zo goed als onmogelijk denk ik.
We moeten gewoon eens ophouden met iedereen maar zielig te vinden en op allerlei manieren te pamperen en verwennen. Laat ze maar gewoon verrekken. Er zijn meer dan genoeg mensen met psychologische of andere problemen die níet afglijden tot autonome complottheorieaanhanger, steek daar maar energie in.
pi_209640139
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 22:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Als ze de zorg mijden, dan willen ze ook vaak niet geholpen worden. Hoe help je zo iemand dan?
Niet want dat is wat ze willen en dat is helemaal niet erg
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209640147
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
We moeten gewoon eens ophouden met iedereen maar zielig te vinden en op allerlei manieren te pamperen en verwennen. Laat ze maar gewoon verrekken. Er zijn meer dan genoeg mensen met psychologische of andere problemen die níet afglijden tot autonome complottheorieaanhanger, steek daar maar energie in.
Helemaal waar!
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209640747
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 15:50 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik ken drie van zulke lui. Geloof me, praten helpt niet. Harry Hol probeert dit al zo'n 3 jaar op Twitter. Is een hopeloze zaak. Ze zijn te ver geradicaliseerd. Je kunt het vergelijken met de hersenspoeling/indoctrinatie van een sekte.
En in deze gevallen is het ook geprobeerd. Jezelf hardop afvragen hoe een deurwaarder afziet van beslaglegging doordat hij geen contract kan laten zien, betekent dat je uit de Telegramgroep wordt gegooid. Die groepen worden steeds meer paranoïde.
  Moderator / Redactie FP zondag 25 juni 2023 @ 11:09:50 #141
Brabo Bastard
pi_209640790
Misschien gaat het langs me heen, maar ook al verklaren ze zich soeverein, ze wonen nog steeds op Nederlands grondgebied, waar Nederlandse wetten gelden. Dus in mijn ogen zou die deurwaarder ze hard uit moeten lachen en doorgaan met de uitzetting. Of denk ik te simpel nu?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209640800
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 11:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Treurig als je zo dom bent en jezelf zo voor schut zet op het internet. Het levert natuurlijk fantastisch vermaak op maar eigenlijk is het diep treurig want deze mensen zitten binnen nu en een paar jaar in de diepe problematische schulden en zijn waarschijnlijk dakloos tegen die tijd.

En ze sleuren nog een hele lading simpele zielen die hun praatjes geloven mee..
Dan ontstaat gelukkig wel woonruimte voor mensen die wel gewoon kunnen deelnemen aan de samenleving. ^O^
pi_209640932
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
Misschien gaat het langs me heen, maar ook al verklaren ze zich soeverein, ze wonen nog steeds op Nederlands grondgebied, waar Nederlandse wetten gelden. Dus in mijn ogen zou die deurwaarder ze hard uit moeten lachen en doorgaan met de uitzetting. Of denk ik te simpel nu?
Ik kan me voorstellen dat zo'n deurwaarder helemaal geen zin heeft in een discussie met een zwakbegaafde wanbetaler. Zonde van zijn tijd.
  Moderator / Redactie FP zondag 25 juni 2023 @ 11:24:59 #144
Brabo Bastard
pi_209640953
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 11:22 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat zo'n deurwaarder helemaal geen zin heeft in een discussie met een zwakbegaafde wanbetaler. Zonde van zijn tijd.
Dat vooral. Dus daarom gewoon tot actie overgaan en laat die persoon maar briesen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209640975
Ik heb zoiets nog nooit gezien in Deurwaarders UK, zou wel interessante tv opleveren.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_209641069
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 11:27 schreef nils_22 het volgende:
Ik heb zoiets nog nooit gezien in Deurwaarders UK, zou wel interessante tv opleveren.
Net zoals ze helaas geen series meer zoals probleewijken maken zullen deze mensen ook niet op tv komen bij deurwaarders NL.
Programma makers vinden dit gek genoeg zielig ofzo.... :?

Ik zou direct kijken. Aapjes kijken en af en toe wat voeren is namelijk leuk
pi_209641110
Zou wel iets zijn voor SBS6 toch, "De Wappies"? Inkijkje in het leven van die mensen, zoals Probleemwijken, of "Fans" vroeger.
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Moderator / Redactie FP zondag 25 juni 2023 @ 11:50:32 #148
Brabo Bastard
pi_209641286
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 11:38 schreef nils_22 het volgende:
Zou wel iets zijn voor SBS6 toch, "De Wappies"? Inkijkje in het leven van die mensen, zoals Probleemwijken, of "Fans" vroeger.
Ik ben voor. Maar goed, zal wel niet gebeuren.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_209641498
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 11:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik ben voor. Maar goed, zal wel niet gebeuren.
Als een cameraploeg contact zoekt, staat diezelfde avond alle persoonlijke informatie over dat bedrijf in een filmpje op internet. En als iemand al zo’n demonstratie filmt, staan er twintig holbewoners omheen met een draaiende smartphone, scanderend dat de fake media niet durft toe te geven dat ze diep in hun hart kannibale pedofielen zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 25 juni 2023 @ 12:09:49 #150
Brabo Bastard
pi_209641530
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:07 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als een cameraploeg contact zoekt, staat diezelfde avond alle persoonlijke informatie over dat bedrijf in een filmpje op internet. En als iemand al zo’n demonstratie filmt, staan er twintig holbewoners omheen met een draaiende smartphone, scanderend dat de fake media niet durft toe te geven dat ze diep in hun hart kannibale pedofielen zijn.
Dat vooral ja. Wat zijn mensen diep gezonken soms.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')