Dat is nou eenmaal hoe onze samenleving is opgebouwd en wat ons welvarend maakt. Waarom we verpleeghuizen of thuiszorg hebben. Of onderwijs. Of schuldulpverlening. Politie, GGZ, computerhulp in bibliotheken, woningbouwcoöperaties, vangrails, etc.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom mag je mensen niet laten zitten? Ik begrijp dat niet. Kan je dat eens uitleggen?
Dat ze geld kosten soit.... Helpen en overtuigen kost ook geld, dat mag wel?
Als je het niet probeert, lukt het zeker niet. Nee heb je, ja kun je krijgen. Al lukt het maar bij een deel van de mensen, dan is het toch de moeite waard?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat lukt? Waarom kan iemand niet voorgoed verloren zijn bij jou?
Dat is voor mensen die willenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal hoe onze samenleving is opgebouwd en wat ons welvarend maakt. Waarom we verpleeghuizen of thuiszorg hebben. Of onderwijs. Of schuldulpverlening. Politie, GGZ, computerhulp in bibliotheken, woningbouwcoöperaties, vangrails, etc.
Soms weet je al dat iets niet lukt. Ik kan bv niet over een dag op de maan zijn. Wat je ook doet, dat lukt niet.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, lukt het zeker niet. Nee heb je, ja kun je krijgen. Al lukt het maar bij een deel van de mensen, dan is het toch de moeite waard?
Da's wel een erg cynische houding. Als ze gehersenspoeld konden worden, dan kan hun denken daarna niet meer veranderen naar wat reëlers?!quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Soms weet je al dat iets niet lukt. Ik kan bv niet over een dag op de maan zijn. Wat je ook doet, dat lukt niet.
Klopt. De fabeltjesfuik sluit zich dan. Helaas pindakaas.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Da's wel een erg cynische houding. Als ze gehersenspoeld konden worden, kan dat nooit meer ongedaan worden denk je?!
Treurig als je zo dom bent en jezelf zo voor schut zet op het internet. Het levert natuurlijk fantastisch vermaak op maar eigenlijk is het diep treurig want deze mensen zitten binnen nu en een paar jaar in de diepe problematische schulden en zijn waarschijnlijk dakloos tegen die tijd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef Magister_Artium het volgende:
Een nieuw inzicht: overheidsinstanties doen bewust nietjes door je documenten, want dan wordt het ‘nietig’.
[ twitter ]
Mooi shirt heeft die rechter persoon.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:23 schreef Magister_Artium het volgende:
Een nieuw inzicht: overheidsinstanties doen bewust nietjes door je documenten, want dan wordt het ‘nietig’.
[ twitter ]
Hierzoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:19 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met die moderators hier en het moeten betalen voor een premium-account. Waar kan ik me soeverein verklaren op Fok!?
Een kolonie eigenlijk?quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vind het prima om gewoon een klein stukje land ergens te reserveren voor deze mensen. Moeten ze wel zelf alles regelen, inclusief huizen bouwen, water, etc.
Nee klopt, zo rolt dit hypocriete rotvolk.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Een uitkering vinden ze zelf in ieder geval geen probleem, vreemd genoeg.
Precies. Kunnen ze soeverein onder een brug gaan wonen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:45 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Nee klopt, zo rolt dit hypocriete rotvolk.
Ik juich het alleen maar toe, des te meer huizen komen er vrij wanneer deze wanbetalers op straat komen te staan.
Het groeiende wantrouwen jegens de overheid. Sinds de corona crisis hebben de wappies zich er ook bij aangesloten. Geen wonder, aangezien het IQ onder die lui gemiddeld 80 isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
Maar waar komt dit door? Is daar al onderzoek naar gedaan?
Wappielonië.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:47 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Het groeiende wantrouwen jegens de overheid. Sinds de corona crisis hebben de wappies zich er ook bij aangesloten. Geen wonder, aangezien het IQ onder die lui gemiddeld 80 is
Meestal geloven die complotdenkers in al die dingen die je hierboven opsomt. Als je eenmaal "down the rabbithole" bent gegaan, geloof je in bijna al die nonsens. Ik ken 3 van die totaalidioten in real life en die geloven alles. Aan alle 3 zit een enorme steek losquote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de oorzaak is inderdaad makkelijk. Een bepaalde groep mensen met een ernstige beperking is hier vatbaar voor. Dat is altijd al zo geweest.
De ene gelooft dit, de andere in reptillians, de ander in chemtrails, de ander in dat de maanlanding nep is.
Ik vind het toch best jammer en sneu dat je zo ver kan zakken/vallen. En het grootste deel komt door social media.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:55 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Meestal geloven die complotdenkers in al die dingen die je hierboven opsomt. Als je eenmaal "down the rabbithole" bent gegaan, geloof je in bijna al die nonsens. Ik ken 3 van die totaalidioten in real life en die geloven alles. Aan alle 3 zit een enorme steek los![]()
Vermijden moet je zulke lieden, als de builenpest.
Hun gelijk halen is het levensdoel van dit oerdomme volk. Dan zijn ze nog liever alles kwijt dan gezichtsverlies te moeten lijden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:16 schreef Magister_Artium het volgende:
En dan pleur ik gelijk een voorbeeld van soeverein soldaat Mike op dit draadje:
Zo overtuigd van zijn gelijk, maar wat bereik je ermee: auto kwijt, schade, geïrriteerde luchtwegen, een nog hogere boete en je kan niet gewoon door naar het tuincentrum, de afhaalchinees of de outlet.
Ik ken drie van zulke lui. Geloof me, praten helpt niet. Harry Hol probeert dit al zo'n 3 jaar op Twitter. Is een hopeloze zaak. Ze zijn te ver geradicaliseerd. Je kunt het vergelijken met de hersenspoeling/indoctrinatie van een sekte.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je het niet probeert, lukt het zeker niet. Nee heb je, ja kun je krijgen. Al lukt het maar bij een deel van de mensen, dan is het toch de moeite waard?
zeker dat is ook gebeurd in het verleden en zo zijn landen ontstaan. De wereld is nu verdeeld dus nu kan het niet meer. Wellicht een optie voor hun om naar mars te gaan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Ergens vind ik wel dat er een mogelijkheid moet zijn om je te onttrekken aan een bepaald regime. Moet je wel verkassen en het dan maar elders regelen.
Ik denk dat de populariteit van soeverein zijn dan wel hard gaat afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |