abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2023 @ 16:18:12 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210024301
quote:
2s.gif Op maandag 24 juli 2023 14:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, maar het zijn meestal wel de types die wel een uitkering genieten of subsidies aanvragen. Als je dan zo autonoom wilt zijn, hou dan ook je hand niet op.
Beetje de Amerikaanse redneck-staten mentaliteit. Willen allemaal vrij zijn om los van dat verschrikkelijke Washington met al zijn stomme regels en belastingen. En vrij van al die linkse steden aan de kust met hun rare ideeen.

Maar onafhankelijk worden toch maar liever niet want de subsidietrog vanuit Washington smaakt wel erg lekker. _O-
pi_210024650
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
In al haar geblaat dat ze geen contract heeft met betreffende deurwaarder begrijpt ze niet dat ze wel een contract heeft met Ziggo?

Ik snap de gedachtengang hierachter niet. Ze gaan toch met hun volle verstand een contract aan bij Ziggo, de zorgverzekeraar, de bank enz enz? :')
Kijk dit soort mensen zijn geestesziek. De wappies zoals wij dat noemen zijn GGZ klanten. Die zou je als normaal mens geen aandacht moeten geven. :)
  maandag 24 juli 2023 @ 17:07:32 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210024750
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 09:07 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
We moeten gewoon eens ophouden met iedereen maar zielig te vinden en op allerlei manieren te pamperen en verwennen. Laat ze maar gewoon verrekken. Er zijn meer dan genoeg mensen met psychologische of andere problemen die níet afglijden tot autonome complottheorieaanhanger, steek daar maar energie in.
Probleem is natuurlijk wel dat die mensen helaas niet in het niets oplossen als ze uit hun huis worden gezet. Linksom of rechtsom krijgt de samenleving er weer gedoe mee.
pi_210024842
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Probleem is natuurlijk wel dat die mensen helaas niet in het niets oplossen als ze uit hun huis worden gezet. Linksom of rechtsom krijgt de samenleving er weer gedoe mee.
Ze kunnen lekker autonoom in een tentje bivakkeren, net als al die daklozen in de VS.
  maandag 24 juli 2023 @ 17:21:34 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210024850
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ze kunnen lekker autonoom in een tentje bivakkeren, net als al die daklozen in de VS.
Klopt, maar dat maakt de publieke ruimte er niet aantrekkelijker en veiliger op.
pi_210024894
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Klopt, maar dat maakt de publieke ruimte er niet aantrekkelijker en veiliger op.
Dan passen we maar repressie toe.
  maandag 24 juli 2023 @ 18:02:22 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_210025414
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2023 17:25 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Dan passen we maar repressie toe.
Krijgen ze wel mooi gratis wonen in het staatshotel. :7
pi_210025679
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een kuil met een plastic zeil er overheen is meer dan voldoende nadat ze uit stadscentra weggeknuppeld zijn.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 24 juli 2023 @ 18:53:47 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_210025915
quote:
11s.gif Op maandag 24 juli 2023 14:26 schreef Momo het volgende:

[..]
Groeien er frikandel speciaal aan de boom?
Natuurlijk niet! Die groeien aan struiken. Stukje basiskennis!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 24 juli 2023 @ 18:57:45 #235
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210025953
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2023 18:02 schreef Hexagon het volgende:

[..]
All inclusive *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 15:59:16 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210035676
:')
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210035871
quote:
84s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 15:59 schreef Starhopper het volgende:
:') [ twitter ]
Hilarisch
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 juli 2023 @ 16:22:47 #238
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210035885
quote:
84s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 15:59 schreef Starhopper het volgende:
:') [ twitter ]
Moest lachen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_210036210
De beweging van de soeveriene mensen en hun 'claim je naam' bestaat al best een hele tijd, ik ken ze al zeker tien jaar. De persoon waardoor ik ermee in contact kwam was een kinderpsycholoog, zeker geen domoor. Ook niet psychisch ziek ofzo, gewoon een hoogopgeleide meneer met een goede baan, een heel actief sociaal leven en bevangen door een waanidee.

quote:
2s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:40 schreef Tijn het volgende:
Kheb laatst deze video erover gekeken, waarin ze het o.a. ook heeft over het "maritiem recht" waar sommige van die figuren over beginnen. En hoe ze geloven dat wanneer je je kind registreert bij de overheid, je feitelijk je kind aan de staat verkoopt of zoiets.
Over dat maritieme recht, daar heb ik me eens in verdiept. Niet het maritiem recht, maar hun idee waarom het op hun (en op ons allemaal, als we ons maar zouden soevereinen) van toepassing is. Het is een vrij idiote redenering, maar een kniesoor die daarop let.
Alle babymensjes komen uit de baarmoeder. In de baarmoeder dobberden zij in vruchtwater. Dat vruchtwater is zout, net als de zee. Dus mensen komen uit de zee. Dus vallen ze onder maritiem recht.

En over het gebruik van wegen, drinkwater, riolering, dijkbescherming etc etc etc: om voor mij niet geheel opgehelderde redenen menen de soevereinen dat mensen geld waard zijn voor de overheid en dat de overheid elke nieuwe mens 'verkoopt' (aan.. ? ) zodra het mens wordt ingeschreven in de burgerlijke stand. De overheid steelt daarmee dus de waarde van die mens, en daarmee is die mens de rest van z'n leven die dieven heus geen cent verschuldigd :{w Eigenlijk zijn al die wegen, drinkwater, etc etc gewoon van die mens! En is de overheid 'm nog geld schuldig. Dat geloven ze dus ook als ze zich soeverein verklaren, dat ze nog geld tegoed hebben van die overheid, namelijk dat geld wat de overheid voor hun geïncasseerd heeft toen ze op hun 1e dag werden ingeschreven en waar daarna nog veel winst mee gemaakt is (en riolering, wegen etc etc etc, maar dat terzijde)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 25 juli 2023 @ 17:14:45 #240
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210036282
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 17:05 schreef sigme het volgende:
Alle babymensjes komen uit de baarmoeder. In de baarmoeder dobberden zij in vruchtwater. Dat vruchtwater is zout, net als de zee. Dus mensen komen uit de zee. Dus vallen ze onder maritiem recht.
8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_210036323
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 25 juli 2023 @ 17:27:14 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210036416
quote:
De beweging van de soeveriene mensen en hun 'claim je naam' bestaat al best een hele tijd, ik ken ze al zeker tien jaar. De persoon waardoor ik ermee in contact kwam was een kinderpsycholoog, zeker geen domoor. Ook niet psychisch ziek ofzo, gewoon een hoogopgeleide meneer met een goede baan, een heel actief sociaal leven en bevangen door een waanidee.
[..]
Over dat maritieme recht, daar heb ik me eens in verdiept. Niet het maritiem recht, maar hun idee waarom het op hun (en op ons allemaal, als we ons maar zouden soevereinen) van toepassing is. Het is een vrij idiote redenering, maar een kniesoor die daarop let.

En over het gebruik van wegen, drinkwater, riolering, dijkbescherming etc etc etc: om voor mij niet geheel opgehelderde redenen menen de soevereinen dat mensen geld waard zijn voor de overheid en dat de overheid elke nieuwe mens 'verkoopt' (aan.. ? ) zodra het mens wordt ingeschreven in de burgerlijke stand. De overheid steelt daarmee dus de waarde van die mens, en daarmee is die mens de rest van z'n leven die dieven heus geen cent verschuldigd :{w Eigenlijk zijn al die wegen, drinkwater, etc etc gewoon van die mens! En is de overheid 'm nog geld schuldig. Dat geloven ze dus ook als ze zich soeverein verklaren, dat ze nog geld tegoed hebben van die overheid, namelijk dat geld wat de overheid voor hun geïncasseerd heeft toen ze op hun 1e dag werden ingeschreven en waar daarna nog veel winst mee gemaakt is (en riolering, wegen etc etc etc, maar dat terzijde)
Ooh dus daar komt het maritieme recht vandaan :') Manmanman _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210036587
quote:
[..]

Ik heb wel eens, in een verloren uurtje, wat rondgehangen op zo'n site. Maar ik zal wel te nuchter denken, kreeg het niet allemaal aan elkaar geknoopt. :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_210038511
https://www.rtlnieuws.nl/(...)deurwaarder-schulden

quote:
Ze doen het vreemde verzoek bij de Belastingdienst om hun 'geboortemiljoenen' terug te storten, weigeren belasting te betalen en intimideren deurwaarders die beslag komen leggen op hun spullen vanwege openstaande rekeningen. Het zijn Nederlanders die zich 'autonoom' of 'soeverein' noemen. Bij de Belastingdienst zijn inmiddels zeker 8600 van deze mensen bekend. Het gevaar van hoge schulden ligt bij hen op de loer.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210038619
Het is wachten op de eerste berichten dat zo'n zelfverklaarde autonome burger een agent of deurwaarder neerschiet als 'ie zijn auto af wil nemen of de autonoom uit huis komt zetten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 25 juli 2023 @ 21:03:17 #246
14505 OProg
A Life in Music
pi_210038640
quote:
quote:
Een veelgebruikte variant is een brief om 1,5 miljoen euro te eisen, de zogenoemde geboortetrust. Het idee: achter de Belastingdienst schuilt een geheim 'Trustfonds' dat onder meer wordt beheerd door de koning. Daarin stopt de staat voor elke pasgeborene 1,5 miljoen. En dat kun je opeisen.
Wtf... :D :') :') |:(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_210038657
quote:
om voor mij niet geheel opgehelderde redenen menen de soevereinen dat mensen geld waard zijn voor de overheid en dat de overheid elke nieuwe mens 'verkoopt' (aan.. ? ) zodra het mens wordt ingeschreven in de burgerlijke stand.
Hmm, kan dat iets te maken hebben met het idee dat de staat mensen nodig heeft om (ten gunste van het bankenkartel oid) de schulden te dragen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_210038731
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:04 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Hmm, kan dat iets te maken hebben met het idee dat de staat mensen nodig heeft om (ten gunste van het bankenkartel oid) de schulden te dragen?
Klopt, dat is wel de oorsprong ervan.
Dat de staat voor elke geregistreerde pasgeborene een nieuwe lening kan afsluiten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210040933
Deze mevrouw legde het een tijdje geleden al glashelder uit, lost at sea O+ : https://www.dumpert.nl/item/100003742_bf1a9b04
anonieme razernist
  woensdag 26 juli 2023 @ 08:46:16 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210041522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is wachten op de eerste berichten dat zo'n zelfverklaarde autonome burger een agent of deurwaarder neerschiet als 'ie zijn auto af wil nemen of de autonoom uit huis komt zetten.
Er was er al eentje die iemand van een woningbouw vereniging bedreigd had, toch?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')