Echt ongekend hoe veel mensen dit niet snappen hoor. Het is wel duidelijk dat deze transferwereld waarin Feyenoord zich nu bevindt nieuw is voor veel mensen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
30. Want die bonussen is meer een formaliteit dus
Er zijn nooit garanties, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Benfica de enige genteresseerde club was. Dat het nog niet los kwam is ook logisch gezien de transfermarkt nog totaal niet op gang is. Dat maakt het ook direct een valse tegenstelling.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Wie garandeert je dat Engelse clubs waren gekomen, en als ze dat al hadden gedaan meer hadden geboden? En in welke constructie?
Klopt dit schreef Mikos Gouka op twitter dat die bonus gewoon gegarandeerd is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
30. Want die bonussen is meer een formaliteit dus
Dat is toch wel wat kariger dan 25% van de transfersom.quote:Daarnaast heeft Feyenoord ook recht op een percentage van 25% van de winst bij een toekomstige transfer
Vraagje: Had jij liever gezien dat deze hele transfer nu niet door was gegaan en hij eind juli/begin augustus voor 40m vast was gegaan?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn nooit garanties, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Benfica de enige genteresseerde club was. Dat het nog niet los kwam is ook logisch gezien de transfermarkt nog totaal niet op gang is. Dat maakt het ook direct een valse tegenstelling.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Klopt dit schreef Mikos Gouka op twitter dat die bonus gewoon gegarandeerd is.
[ twitter ]
Dan nog, een deal is meer dan een eerste bedrag. Je had nooit 50 miljoen gehad. Dus zeg een Engelse club komt, wat had je verwacht dan? 37,5/40 miljoen had gekund ja. Maar direct, of in termijnen? En wanneer, half Augustus?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn nooit garanties, maar het is zeer onwaarschijnlijk dat Benfica de enige genteresseerde club was. Dat het nog niet los kwam is ook logisch gezien de transfermarkt nog totaal niet op gang is. Dat maakt het ook direct een valse tegenstelling.
Mensen kijken alleen maar dom naar cijfertjes, zonder andere zaken rond een transfer mee te nemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vraagje: Had jij liever gezien dat deze hele transfer nu niet door was gegaan en hij eind juli/begin augustus voor 40m vast was gegaan?
Ik niet namelijk
Tja, half juli had ik best prima gevonden eigenlijk. Maar goed, het kan ook best zo zijn dat DtK nu direct door wil pakken en binnen 2 weken aankopen presenteert die anders niet (meer) haalbaar zijn. Dan begrijp ik deze deal wel een stuk beter maar op het eerste oog vind ik dit niet een geweldige deal nee.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vraagje: Had jij liever gezien dat deze hele transfer nu niet door was gegaan en hij eind juli/begin augustus voor 40m vast was gegaan?
Ik niet namelijk
25% van de winst.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan nog, een deal is meer dan een eerste bedrag. Je had nooit 50 miljoen gehad. Dus zeg een Engelse club komt, wat had je verwacht dan? 37,5/40 miljoen had gekund ja. Maar direct, of in termijnen? En wanneer, half Augustus?
Je hebt nu direct 25 miljoen, kan vroeg de markt op. Hoeft niet perse andere spelers te verkopen nu, krijg er snel 5 miljoen bij en houd 25% van de rechten wat een topdeal is.
Als ZKA woest is op Kloesegod en spreekt van slap beleid weet je zker dat het een goede transfer is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:11 schreef Scrummie het volgende:
@:ZKA ook weer woest op Twitter. Wat een grap.
Orriequote:Een verhaal dat in 2014 begon met een jonge, talentvolle voetballer uit Haarlem die zich meldde bij Feyenoord Academy en bijna tien jaar later eindigde als aanvoerder die vorige maand de kampioensschaal kon tonen aan de uitzinnige Feyenoord-aanhang op de Coolsingel.
Die 25% van de rechten klopt dus niet. Die gegarandeerde bonussen had ik nog niet gelezen, dat maakt het wel wat beterquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan nog, een deal is meer dan een eerste bedrag. Je had nooit 50 miljoen gehad. Dus zeg een Engelse club komt, wat had je verwacht dan? 37,5/40 miljoen had gekund ja. Maar direct, of in termijnen? En wanneer, half Augustus?
Je hebt nu direct 25 miljoen, kan vroeg de markt op. Hoeft niet perse andere spelers te verkopen nu, krijg er snel 5 miljoen bij en houd 25% van de rechten wat een topdeal is.
Half Juli ja, maar dat heb je dus niet voor het kiezen he, van “deze week doen we hem weg”quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja, half juli had ik best prima gevonden eigenlijk. Maar goed, het kan ook best zo zijn dat DtK nu direct door wil pakken en binnen 2 weken aankopen presenteert die anders niet (meer) haalbaar zijn. Dan begrijp ik deze deal wel een stuk beter maar op het eerste oog vind ik dit niet een geweldige deal nee.
Don Tarado is niet achterlijk. Die loopt al wat langer mee.quote:
Ach, het feit dat reageren niet mogelijk is op zijn tweets zegt wel iets dat hij genoeg tegengas krijgt van z'n volgers.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ZKA woest is op Kloesegod en spreekt van slap beleid weet je zker dat het een goede transfer is.
Wel weer jammer da dat ophitsende en negatieve gelul van hem door zijn grote invloed en bereik ook over slaat op veel andere fans waardoor er weer een beetje een negatieve sfeer rond de club ontstaat. Meh.
Dit ja, afgelopen transferzomer was die ook woest. Nou we zien waar het toe heeft geleid.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als ZKA woest is op Kloesegod en spreekt van slap beleid weet je zker dat het een goede transfer is.
Wel weer jammer dat dat ophitsende en negatieve gelul van hem door zijn grote invloed en bereik ook over slaat op veel andere fans waardoor er weer een beetje een negatieve sfeer rond de club ontstaat. Meh.
Nou ja van de winst dan, is idd minder. Maar dan nog. Stel dat ze hem voor 60 verkopen, pak je nogsteeds 7,5 miljoen extra.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Die 25% van de rechten klopt dus niet. Die gegarandeerde bonussen had ik nog niet gelezen, dat maakt het wel wat beter
En half augustus is meteen weer het uiterste. Daar zitten gewoon nog 2 maanden tussen voor een behoorlijk gewilde speler. Maar goed we zullen dit toch nooit weten dus we moeten het er mee doen.
En dat is het probleem, mensen roepen maar wat en dan gaan ze er zelf in geloven. Want ja Arsenal en Liverpool hadden echt wel 50 miljoen gegeven, makkelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Het is eigenlijk alleen teleurstellend doordat we maanden zooi als "VIJFTIG MILJOEN" geroepen hebben en we al minstens 40 hadden gehoopt.
Als je het los daarvan ziet kan het er wel mee door. Geen topdeal verder maar goed.
Vind het prima dat hij scoops scoort en heb verder ook weinig problemen met 'm (buiten het gedrag dat hij af en toe vertoont), maar dat benvloeden van de publieke opinie met zijn eigen mening is wel iets wat me een beetje tegenzit.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:16 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel weer jammer dat dat ophitsende en negatieve gelul van hem door zijn grote invloed en bereik ook over slaat op veel andere fans waardoor er weer een beetje een negatieve sfeer rond de club ontstaat. Meh.
Je bent er toch wel mee eens dat een Engelse club zeker 40 zou hebben betaald? En even voor 60 miljoen verkopen... ja zo makkelijk is het.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:20 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja van de winst dan, is idd minder. Maar dan nog. Stel dat ze hem voor 60 verkopen, pak je nogsteeds 7,5 miljoen extra.
Een engelse club had echt geen 50 miljoen gegeven hoor
Tussen nu en eind juli zit nog een dikke 7 weken. Wat zijn dit voor valse dillema's?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik niet namelijk.
Als die club was gekomen wel ja. Maar er is behalve wat vage interesse geen club echt serieus geweest. En meer dan 40 had je niet gehad, ook niet uit Engeland. En liever nu dit dan ergens in Augustus 40 waardoor je niet of te laat de markt op kan en dat jouw eigen transfertargets al verkocht zijn aan andere clubs.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je bent er toch wel mee eens dat een Engelse club zeker 40 zou hebben betaald? En even voor 60 miljoen verkopen... ja zo makkelijk is het.
Anders pleur je gewoon op naar twitter met die vergelijkingen. Genoeg eensgezinde eencelligen daar.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dertien in een dozijn huis tuin en keuken werkertje Alvarez moet 50 miljoen kosten? Dit kan echt niet. Ik zie jullie morgen voor Het Maasgebouw met een baksteen in de ene en een verhuisdoos in de andere hand.
Ach ja, van hem kun je wel zeggen dat hij best wat CL-ervaring heeft en meerdere titels heeft gewonnen met Ajax.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dertien in een dozijn huis tuin en keuken werkertje Alvarez moet 50 miljoen kosten? Dit kan echt niet. Ik zie jullie morgen voor Het Maasgebouw met een baksteen in de ene en een verhuisdoos in de andere hand.
Het is begin juni waarom heeft iedereen het over augustus? Competities zijn net een week afgelopen. Er is berhaupt nog geen grote transfer geweest op de transfermarkt en dan is het raar dat er nog niets concreet loopt voor Kokcu?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Als die club was gekomen wel ja. Maar er is behalve wat vage interesse geen club echt serieus geweest. En meer dan 40 had je niet gehad, ook niet uit Engeland. En liever nu dit dan ergens in Augustus 40 waardoor je niet of te laat de markt op kan en dat jouw eigen transfertargets al verkocht zijn aan andere clubs.
Je nu druk maken om dit..is dus net zoals je druk maken afgelopen zomer. Ik snap dat het wennen is maar er is eindelijk beleid bij de club. Beetje vertrouwen. Slot blijft ook niet voor niks
Liever Dessers dan Danilo om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:27 schreef alopio het volgende:
Ik moet dan altijd terugdenken aan verleden jaar. Mensen woest dat Dessers niet bleef met debiele crowdfunding acties aan toe. Als het aan de “kenners” had gelegen hadden we dus afgelopen seizoen naar de voetballend beperkte Dessers moeten kijken
Echt hquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is begin juni waarom heeft iedereen het over augustus? Competities zijn net een week afgelopen. Er is berhaupt nog geen grote transfer geweest op de transfermarkt en dan is het raar dat er nog niets concreet loopt voor Kokcu?
Het is ook rete-irritant dat iedereen die verhalen blind gelooft en vervolgens gaat lopen schuimbekken als er niks van klopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:43 schreef Pistolero het volgende:
Het valt me nu pas op trouwens dat de afkoopsom geen 120 miljoen maar 150 miljoen is.
Zullen we al die aandachtsgeile transfergoeroes met hun nieuwtjes en scoops voortaan maar gewoon negeren? Ook zo'n Romano is 3x van verhaald veranderd en zat uiteindelijk alsnog mis.
Dat is duidelijk ja, maar dan was het Dessers en Danilo geweest. Dat was vreselijkquote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Liever Dessers dan Danilo om eerlijk te zijn.
Het is niet alsof clubs nu pas wat van zich laten horen. (Vroege) interesse wordt natuurlijk al veel langer kenbaar gemaakt aan een zaakwaarnemer. Die informele gesprekken zijn er al langer. Zie Benfica met Kokcu of Feyenoord met Santi. Informeel wordt er gewoon gesproken, al maanden. Blijkbaar zat er niks interessants tussen. En de aanname dat een club wel ergens begin Juli komt, is nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 19:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het is begin juni waarom heeft iedereen het over augustus? Competities zijn net een week afgelopen. Er is berhaupt nog geen grote transfer geweest op de transfermarkt en dan is het raar dat er nog niets concreet loopt voor Kokcu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |