In de eerste twee sets had Djokovic het heel zwaar. Daarna was het inderdaad snel voorbij.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Toch best simpel opzijgezet, in cijfers iig. Helaas
Als je goed leest dan zeggen we exact dat volgens mij de laatste pagina’s. Beiden is waar overigens. Het is razend knap hoe hij ogenschijnlijk zonder heel bijzondere wapens dit flikt. Tegelijk gaat dat er ook morgen voor zorgen dat hij geen schijn van kans maakt tegen Djokovic. Overigens ook heel opvallend dat hij nog steeds geen toernooi groter dan een ATP 250 heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:03 schreef geitenbrei het volgende:
Ik las hier vorig jaar tijdens de finale veel haatcomments over Ruud omdat hij er geen wedstrijd van kon maken tegen Nadal. Die comments gaan morgen waarschijnlijk weer komen. Ik vind het onwijs knap dat hij al z'n punten heeft verdedigd én z'n derde grand slam finale in 5 grand slams haalt.
Was ik er vergeten bij te zetten: ik heb het minder gevolgd dit jaar en ik had geen zin om alles terug te lezen. Maar als het er exact staat, had ik niet héél goed hoeven lezenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je goed leest dan zeggen we exact dat volgens mij de laatste pagina’s. Beiden is waar overigens. Het is razend knap hoe hij ogenschijnlijk zonder heel bijzondere wapens dit flikt. Tegelijk gaat dat er ook morgen voor zorgen dat hij geen schijn van kans maakt tegen Djokovic. Overigens ook heel opvallend dat hij nog steeds geen toernooi groter dan een ATP 250 heeft gewonnen.
Hij haalt over het algemeen een hoger niveau dan Djokovic, alleen kon dat gisteren om mentaal/fysieke redenen niet tegen Djokovic verzilveren. Ik zie nog wel een leuke rivalry ontstaan tussen hem en Djokovic. (Al is de vrees voor een Del Potro-achtig traject nog niet weggenomenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
Toch best simpel opzijgezet, in cijfers iig. Helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |