Dat duurt nog wel even, als iemand die bijna je zoon had kunnen zijn je fysiek nog niet de baas kan.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wachten tot Djokovic met pensioen gaat.
En lekker eigenwijs op je 19de je lichaam naar de tyfus helpen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Set afmaken? Of tegen beter weten in hopen op een wonder in de pauze?
Hierin gaat zijn team ook niet vrijuit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:51 schreef superniger het volgende:
[..]
En lekker eigenwijs op je 19de je lichaam naar de tyfus helpen.
Stukje dwangneurose.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:00 schreef Faraday01 het volgende:
Waarom moet je voor elke opslag de bal 12x laten stuiteren?
Okquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
Elk punt meteen voor de winner gaan, dit is voor 6-en klaar.
Fuentes is even langs geweestquote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:04 schreef WAvanBuren het volgende:
Al Kras heeft even een snelwerkend tramadolletje naar binnen gewerkt tijdens de break?
Leeg stadion.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zouden er nog wat mensen terugkomen na het borrelen, dineren en natafelen?
Hup vrouwenmepperquote:
Inderdaad moet het spanning zijn geweest, maar hij speelde echt goed die tweede set. Dus die spanning heeft dan geen invloed op je spel maar wel op het krijgen van kramp.quote:
Zverev-stylo zou dit nog wel vijfsetter kunnen worden.quote:
WeejewatisArjan, damaggewoonniegebeure klaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:59 schreef GwaiLow het volgende:
Simpel potje voor Ruud dit.
Had Alcaraz echt kramp? Bizar, ik keek zonder geluid en dacht dat hij een blessure op had gelopen. Begin 3e set kramp oplopen zodat je niets meer waard bent, tja dat mag echt niet gebeuren. Hij is nog niet geschikt voor een BO5 op dit niveau, lijkt het. Zaten wel echt geweldige rally's tussen, en wat voor bizarre ballen hij terughaalt is niet te geloven. Maar ja, zijn lichaam kan dat niet zo lang aan. Dan kan je maar beter zo'n ''onmogelijke'' bal laten lopen.
Ja mister feather, ik kan het alleen mezelf verwijten. Ik speelde phenomenal, maar als de kramp er dan plots in schiet....ik ben hier helemaal doodziek van.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
WeejewatisArjan, damaggewoonniegebeure klaar.
Wel ontzettend knap van Ruud dit trouwens. Gaat natuurlijk geen schijn van kans maken tegen Djokovic, maar had dit absoluut niet verwacht.
Precies dit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
WeejewatisArjan, damaggewoonniegebeure klaar.
Wel ontzettend knap van Ruud dit trouwens. Gaat natuurlijk geen schijn van kans maken tegen Djokovic, maar had dit absoluut niet verwacht.
Federer was 36 jaar en 5 maanden toen hij zijn laatste grandslam won (Australian Open 2018). De laatste grote prestatie van Fed. De jaren daarna was allemaal pre-pensioen. Djokovic is nu 36 jaar en 3 weken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wachten tot Djokovic met pensioen gaat.
Er is geen Djokovic/Nadal voor Djokovic in aantocht.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:21 schreef Peppert het volgende:
[..]
Federer was 36 jaar en 5 maanden toen hij zijn laatste grandslam won (Australian Open 2018). De laatste grote prestatie van Fed. De jaren daarna was allemaal pre-pensioen. Djokovic is nu 36 jaar en 3 weken.
Een goed punt maar Alcaraz is wel veelbelovend op gravel.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is geen Djokovic/Nadal voor Djokovic in aantocht.
Hij wordt ws met 3 -0 tot puin gemept, maar ik hoop heel hard met je mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:25 schreef Arizona het volgende:
Toch hoop ik op een wonder want ik vind Ruud zo sympathiek en Djokovic zo niet
Toch best simpel opzijgezet, in cijfers iig. Helaasquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:37 schreef Peppert het volgende:
[..]
Een goed punt maar Alcaraz is wel veelbelovend op gravel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |