Tijd voor een mysterieus drankjequote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Hij is weer naar de kleedkamer voor een ''plasje''
Goh
Absoluut, het was ook echt een perfect storm qua niveau. Drie mannen die elkaar zo opstuwen, ook nog eens erg fit en goed op alle ondergronden, ongekend.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:15 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ik vrees dat we enorm verwend zijn geraakt de afgelopen decennia met de grote 3.
Zal waarschijnlijk nog wel even duren voor we zoiets weer gaan meemaken. Als het al gebeurt.
Ik heb alleen het einde van de tweede set gezien, daarin was hij heel moeilijk aan het doen. Het was wel gevarieerd, maar niet uit luxe of goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind je niet dat Alcaraz gewoon goed gevarieerd tennis speelt @:wimderon?
hahahaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom toch geen voetbaldokterts die je zo weer oplappen met wat water.
Kniebanden en enkelbanden afgescheurd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:44 schreef superniger het volgende:
Wajo.
Ik was aan het poepen na de 1-1. Wat is er aan de hand met Alcaraz? Wat heb ik gemist?
Dit heeft inderdaad geen enkele zinquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Stop dan toch gewoon, dit is volslagen kansloos.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kniebanden en enkelbanden afgescheurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |