Deze post is echt meta!quote:Op zondag 11 juni 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Oh oh, De Bilt. Net aan die 30,0 tweemaal gehaald, maar dit had weer net zo goed zo'n kansloze 29,9 kunnen worden
Hier achter 33 nu. Wat te maken heeft met stadswarmte, want officieel is het hier geen 30 graden geweest.quote:
Hier zal het ook wel zo'n 33 zijn geweest bij mij achter. Niet gekeken voor ik weg ging.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier achter 33 nu. Wat te maken heeft met stadswarmte, want officieel is het hier geen 30 graden geweest.
Wordt het ook wel na maandag. Maar dan nog steeds wel 27,28.quote:Op zondag 11 juni 2023 17:48 schreef YourCaptor het volgende:
Mag wel paar graad minder inderdaad. Bakoven.
Opgeteld 0 mm maar dan tellen ze zweetdruppels niet mee.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:02 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker van de week die bewolking der bij, boh
Lekker Nederlandse zomer, bewolkt 30 graden en geen wind.
Ik hoef in ieder geval geen ticket naar de tropics te kopen
Vat mijn weekend ook goed samen. Nee sorry, ik gun het de liefhebbers van harte, maar ben er persoonlijk niet voor gemaakt deze hitte en droogte.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:10 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Bij mij is het binnen 27,5 graad en buiten (volgens buienradar) 29,7 graden.
...en heel veel pollen.
Mijn neus prikt heel erg en ik heb geen hooikoorts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |