Bij jou is het altijd kutweerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer ooit dat ik iemand hoor beweren dat wind voor een lagere luchtvochtigheid zorgt
En nee, dit is weer van die wind die net vervelend is voor van alles. Een licht briesje is niks mis mee, maar dit is weer gewoon windkracht 4. Iets wat al bijna twee maanden onafgebroken het geval is.
Nee, dat is in Assen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd kutweer
Zo in de schaduw op het balkon is het prima uit te houden hoor met dat windje
Gelukkig gaat die vanavond weer liggen zodat het tenminste niet kan doortochten en het lekker warmpjes blijft in huisquote:
Is ook wel fijn voor de barbecue dat niet alles weg waait en dat de rook gewoon recht omhoog gaatquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die vanavond weer liggen zodat het tenminste niet kan doortochten en het lekker warmpjes blijft in huis
Volgens ChatGPT en @Nova zijn dit 12-jarigen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:02 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een mooi weekend om te gaan stappen en van het uitzicht te genieten.
16 misschien nog niet, maar toch zeker 15(14)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT en @:Nova zijn dit 12-jarigen.
Ik ben tegen pedofilie.
Verdrietig altijd dit nieuws. (Elk jaar weer met mooi weer.)quote:
Heb je dat ook in zo'n plas?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:40 schreef Bocaj het volgende:
Doet mij denken over zwemmen in een 'mui'.
Stond op Telegraaf.
https://www.telegraaf.nl/(...)arlijke-mui-in-zwemt
Verdrinkingen, kinderen en dieren in geparkeerde auto's, natuurbranden, hitteplan, voorzorgsmaatregelen op festivals, run op airco's...quote:
Ik kan dit bevestigen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier in het Noorden des lands is het met 25 graden nog redelijk uit te houden.
Warm zatquote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier in het Noorden des lands is het met 25 graden nog redelijk uit te houden.
Yep...dit is veel te warm om in de zon te zitten. Ik verlang terug naar die frisse noordenwind van vorige week. Dat was ideaal zomerweer.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-minibus~aab257ab/quote:Op zaterdag 10 juni 2023 18:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Verdrinkingen, kinderen en dieren in geparkeerde auto's, natuurbranden, hitteplan, voorzorgsmaatregelen op festivals, run op airco's...
Denk dat het weer tijd wordt om een bingokaart voor de dag te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |