ik heb hier zo'n vliegenhor dat je kan wassen in de wasmachine. Zo eentje met klittenband.quote:
Die van mij niet. Dus helaas is die niet zo goed in pollen opvangenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 10:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik heb hier zo'n vliegenhor dat je kan wassen in de wasmachine. Zo eentje met klittenband.
Gisteren gewassen want hing vol met pluisjes. vannacht terug opgehangen en nu hangt het opnieuw vol met pluisjes
Met wederom de kanttekening dat het grondwater nu veel hoger staat dan in 2018.quote:
Ripquote:
Vond dit geen goede video om eerlijk te zijnquote:
Je tanden ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gras begint al weer geel te worden.
Dit is de eerste keer ooit dat ik iemand hoor beweren dat wind voor een lagere luchtvochtigheid zorgtquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:59 schreef Twieki het volgende:
[..]
Wees blij. Zorgt voor een lagere luchtvochtigheid.
Het zorgt voor meer verkoeling dan dat er totaal geen wind is.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer ooit dat ik iemand hoor beweren dat wind voor een lagere luchtvochtigheid zorgt
En nee, dit is weer van die wind die net vervelend is voor van alles. Een licht briesje is niks mis mee, maar dit is weer gewoon windkracht 4. Iets wat al bijna twee maanden onafgebroken het geval is.
Idd.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond dit geen goede video om eerlijk te zijn
Iets te langdradig, en iets dat ik zelf ook gewoon kan checken in een fractie van de tijd.
Er staat wel wat neerslag in de kaarten van 20 juni, maar dat is nog heul ver weg.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:36 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Idd.
Als ik naar de pluim kijk dan zie ik eindeloos 25 tot 30°C en kurkdroog.
Bij jou is het altijd kutweerquote:Op zaterdag 10 juni 2023 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer ooit dat ik iemand hoor beweren dat wind voor een lagere luchtvochtigheid zorgt
En nee, dit is weer van die wind die net vervelend is voor van alles. Een licht briesje is niks mis mee, maar dit is weer gewoon windkracht 4. Iets wat al bijna twee maanden onafgebroken het geval is.
Nee, dat is in Assen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd kutweer
Zo in de schaduw op het balkon is het prima uit te houden hoor met dat windje
Gelukkig gaat die vanavond weer liggen zodat het tenminste niet kan doortochten en het lekker warmpjes blijft in huisquote:
Is ook wel fijn voor de barbecue dat niet alles weg waait en dat de rook gewoon recht omhoog gaatquote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig gaat die vanavond weer liggen zodat het tenminste niet kan doortochten en het lekker warmpjes blijft in huis
Volgens ChatGPT en @Nova zijn dit 12-jarigen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 13:02 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een mooi weekend om te gaan stappen en van het uitzicht te genieten.
16 misschien nog niet, maar toch zeker 15(14)quote:Op zaterdag 10 juni 2023 15:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens ChatGPT en @:Nova zijn dit 12-jarigen.
Ik ben tegen pedofilie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |