Grenzen dicht!quote:Op maandag 12 juni 2023 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
Na het weekend wellicht weer heter.
[ twitter ]
Zowel het Rijnbasin als het Maasbasin zijn helemaal droog volgens al die kaartjes, dat kan zelfs na al die regen nog wel gezeik gaan geven...quote:
Alles tegen elkaar open vanavond, genotquote:Op maandag 12 juni 2023 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar verwacht een koude zeebries voor het westen (echt alleen direct aan de kust) vanavond.
Waar kan ik tekenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan sowieso wel. Vannacht was de warmste nachtquote:Op maandag 12 juni 2023 10:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar open vanavond, genot
Zag van de week een filmpje. Die er naast staan doen niks. Zijn medics aanwezig met brancard, die hebben diegene vast later geholpen.quote:
Dat kan iedereen die zichzelf opsluit in een aircoruimte niet zeggen, wij hebben straks een voordeelquote:
Doorwaaigenotquote:Op maandag 12 juni 2023 10:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Alles tegen elkaar open vanavond, genot
Lijkt mij wel leuk als dit overdag weer eens gebeurd. Inclusief zeedamp. Dan zitten alle strandgangers in de kouquote:Op maandag 12 juni 2023 10:28 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar verwacht een koude zeebries voor het westen (echt alleen direct aan de kust) vanavond.
Waar kan ik tekenen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterker nog, het gebeurde met die 40 graden toen. Hier om 15.00 ging het toen in rap tempo ineens terug naar 21 graden en mist.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk als dit overdag weer eens gebeurd. Inclusief zeedamp. Dan zitten alle strandgangers in de kou
Kan mij nog herinneren dat dit een paar jaar geleden het geval was. Dik boven de 25 graden in het binnenland en aan de kust een graad of 18
Valt wel mee. Gewoon niet op een hele lage temperatuur instellen. Hij slaat hier aan als het boven de 19,5 is en dat is prima te doen.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan iedereen die zichzelf opsluit in een aircoruimte niet zeggen, wij hebben straks een voordeel
Oohja!!! Toen was ik nog jaloers op jouquote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurde met die 40 graden toen. Hier om 15.00 ging het toen in rap tempo ineens terug naar 21 graden en mist.
Je AC slaat al aan boven de 19.5c??quote:Op maandag 12 juni 2023 12:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon niet op een hele lage temperatuur instellen. Hij slaat hier aan als het boven de 19,5 is en dat is prima te doen.
Niet heel laag =/= 19,5quote:Op maandag 12 juni 2023 12:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee. Gewoon niet op een hele lage temperatuur instellen. Hij slaat hier aan als het boven de 19,5 is en dat is prima te doen.
Dat was echt bizar joh, er waren in Zeeland weer flink files richting het strand ook, het viel hier nog enigszins mee geloof ik maar elders in het land aan de kust, leek wel herfstquote:Op maandag 12 juni 2023 12:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Sterker nog, het gebeurde met die 40 graden toen. Hier om 15.00 ging het toen in rap tempo ineens terug naar 21 graden en mist.
Jup, boven de 19.5 op het moment, dat vind ik namelijk een relaxe temperatuur en de klap valt best mee als ik naar buiten ga waar het 25+ is. Als het buien 30 graden is dan zet ik hem natuurlijk niet zo laag, dan is het meestal iets van 25+ graden.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je AC slaat al aan boven de 19.5c??
Dat is al behoorlijk laag vind ik.
Die van ons staat op 24c en dat voelt echt al koel zat.
Ja, duh. Hoe kan ik mijn hobby anders goed uitvoeren? Alles boven de 20 is dan al snel teveelquote:Op maandag 12 juni 2023 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet heel laag =/= 19,5
Ik zit hier al dagen in de 24-25 graden. En zondag zelfs de hele dag buiten in 30. Dan wen je eraan
Programmeren in 21+ is wel echt hel jaquote:Op maandag 12 juni 2023 12:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, duh. Hoe kan ik mijn hobby anders goed uitvoeren? Alles boven de 20 is dan al snel teveel
Heb het over mijn andere hobby. Dacht dat je dat wel snaptequote:Op maandag 12 juni 2023 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Programmeren in 21+ is wel echt hel ja
Het is veel te warm om te bedenken nu wat dat ook alweer wasquote:Op maandag 12 juni 2023 12:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het over mijn andere hobby. Dacht dat je dat wel snapte
Volgende week wel kans dat de wind gaat draaien. Z/zw. Wel jammer want dan hogere luchtvochtigheid.quote:Op maandag 12 juni 2023 11:35 schreef Jor_Dii het volgende:
T/m eind juni 25 graden kan ik mee leven. Hopelijk komt dat model van 30-35 graden niet uit..
quote:Op maandag 12 juni 2023 12:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgende week wel kans dat de wind gaat draaien. Z/zw. Wel jammer want dan hogere luchtvochtigheid.
Volgende week dinsdag en woensdag oerwoudweer.quote:
Enige neerslag in de kaarten moet van de CAPE komen in de vorm van terreurbuien, en CAPE blijft verrassend laag.quote:
Klopt. Zat lekker in de tuin en hier was het geloof ik 38 of 39 graden en echt van het een op het andere moment was het klaar. En die daling van temperatuur ging echt bizar snel ook.quote:Op maandag 12 juni 2023 12:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat was echt bizar joh, er waren in Zeeland weer flink files richting het strand ook, het viel hier nog enigszins mee geloof ik maar elders in het land aan de kust, leek wel herfst.
Zeker dat het geen 40-45 was, vriend?quote:Op maandag 12 juni 2023 14:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. Zat lekker in de tuin en hier was het geloof ik 38 of 39 graden en echt van het een op het andere moment was het klaar. En die daling van temperatuur ging echt bizar snel ook.
Walgelijk. Maar ,blijven de nachten in ieder geval een beetje koeltjes?quote:Op maandag 12 juni 2023 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme a.s. zondag en maandag weer 30-32 gradenen de neerslag zie je verder opschuiven (nu al naar donderdag 22-6).
Zaterdag op zondag 12 graden, maandag op dinsdag wordt weer een plaknacht met 17-18 graden.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:43 schreef josja het volgende:
[..]
Walgelijk. Maar ,blijven de nachten in ieder geval een beetje koeltjes?
We gaan geen neerslag krijgen komende tijd. Alles gaat verdampen. En die hitte duurt ook nog wel even.quote:Op maandag 12 juni 2023 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdomme a.s. zondag en maandag weer 30-32 gradenen de neerslag zie je verder opschuiven (nu al naar donderdag 22-6).
Ben er ook bang voor. Al was Reinier van den Berg wel wat hoopvol:quote:Op maandag 12 juni 2023 16:06 schreef Haags het volgende:
[..]
We gaan geen neerslag krijgen komende tijd. Alles gaat verdampen. En die hitte duurt ook nog wel even.
Sproeier genotquote:Op maandag 12 juni 2023 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
@:nattekat
Gvd zeg, gaat de Bilt het wr flikken? 29,9
quote:Op maandag 12 juni 2023 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
@:nattekat
Gvd zeg, gaat de Bilt het wr flikken? 29,9
Ik had het vannacht dus warmer dan Maastricht. Hoe dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan sowieso wel. Vannacht was de warmste nacht
[ afbeelding ]
Gister ook...quote:Op maandag 12 juni 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs de wadden noteren vandaag een 20+ dag
Ik weet precies wat je bedoelt en ik kan er ook niet op komenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:14 schreef crystal_meth het volgende:
Het is nog steeds te warm om m'n mobiele airco te gebruiken. Want een afsluiting voor het raam improviseren vereist teveel moeite. Ik weet dat je zo'n ding kan kopen dat je met velcro kan bevestigen, maar weet niet hoe het heet dus kan het niet googlen. Zucht..
Net gezocht: een raamafdichting (-skit).quote:Op maandag 12 juni 2023 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt en ik kan er ook niet op komen
Dat ding 's nachts aanzetten. En dan gewoon de nacht door. Werkt echt verrassend goed bij mij, enige nadeel is dat ie niet in de slaapkamer kan staan wegens kutherrie.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:14 schreef crystal_meth het volgende:
Het is nog steeds te warm om m'n mobiele airco te gebruiken. Want een afsluiting voor het raam improviseren vereist teveel moeite. Ik weet dat je zo'n ding kan kopen dat je met velcro kan bevestigen, maar weet niet hoe het heet dus kan het niet googlen. Zucht..
Handig zo'n airco die je niet kunt gebruiken bij warm weerquote:Op maandag 12 juni 2023 18:14 schreef crystal_meth het volgende:
je woont in den helder?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:33 schreef Starhopper het volgende:
De wind waait nu uit het noorden hier. Lekker verkoelend! Geen zeewindje maar ik vind het primaLekker alles open nu!
Hij doet het bij mij prima met warm weer, zelfs met hitte is er een netto voordeel, maar het netto rendement is net geen nul. Als het buiten kouder is dan binnen, dan is dat ding beter dan een vaste airco. En voorlopig hebben we hier nog geen nachten warmer dan 25 gradenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Handig zo'n airco die je niet kunt gebruiken bij warm weer
Eigenlijk is dit juist helemaal niet fijn. Krijgen we van die benauwde warmte. Waarbij de 28 van nu al fijner is dan misschien de 22 van danquote:Op maandag 12 juni 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Al was Reinier van den Berg wel wat hoopvol:
[ twitter ]
Nee. Bij Alkmaar in de buurtquote:
Toch fijn dat er van 12 weken zomer zo´n 10 daarvan benauwd zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Oja, en in benauwd weer gaan die mobiele airco's heel hard achteruit in efficintie![]()
Gisteren 30.0, dus die tropische dag is binnenquote:
Vorig jaar waren het aantal plaknachten op n hand te tellen. Het wordt niet zo snel bloedheet als het benauwd is.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Toch fijn dat er van 12 weken zomer zo´n 10 daarvan benauwd zijn.
Zolang het 25 blijft kan het nog.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren 30.0, dus die tropische dag is binnen
Hittegolf was sowieso al afgeschreven.
30,3.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren 30.0, dus die tropische dag is binnen
Nou, voor maandag 19 juni wordt 30+ voorspeld, dus toen dacht ik: dat kan toch nog een monsterhittegolf worden.quote:Hittegolf was sowieso al afgeschreven.
Dan krijgen we dus vieze klamme hitte zonder regenquote:Op maandag 12 juni 2023 19:41 schreef INViCTuS het volgende:
volgende week neemt de kans op terreur buien toe, maar ook de kans vieze klam warmte
[ twitter ]
28 juli 2018quote:
https://www.hooikoortsradar.nl/verwachtingen/meerdaags/quote:Op maandag 12 juni 2023 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het is heerlijk buiten maar ik trek de hooikoorts niet meer.![]()
Uuuh echt oud hollandsch is gewoon een beklemmende 30plus. Laat maar kommen.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt Hollandse zomerdagen met overdag een graaf of 20 lijkt er voorlopig niet echt in te zitten...
Echt Hollands? Dit is op zich gewoon prima vol te houden. Lage luchtvochtigheid is ideaal. Komende nachten ook frisser. De zomer is goed begonnen.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Echt Hollandse zomerdagen met overdag een graaf of 20 lijkt er voorlopig niet echt in te zitten...
Rond de 25 is ook prima natuurlijk.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juni 2023 21:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Echt Hollands? Dit is op zich gewoon prima vol te houden. Lage luchtvochtigheid is ideaal. Komende nachten ook frisser. De zomer is goed begonnen.
Gemiddelde maximum temperatuur voor juni in De Bilt is toch echt 20,9 graden voor periode 1991-2020quote:Op maandag 12 juni 2023 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uuuh echt oud hollandsch is gewoon een beklemmende 30plus. Laat maar kommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |