quote:Op maandag 12 juni 2023 16:49 schreef dick_laurent het volgende:
@:nattekat
Gvd zeg, gaat de Bilt het wéér flikken? 29,9
Ik had het vannacht dus warmer dan Maastricht. Hoe dan?quote:Op maandag 12 juni 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan sowieso wel. Vannacht was de warmste nacht
[ afbeelding ]
Gister ook...quote:Op maandag 12 juni 2023 16:52 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs de wadden noteren vandaag een 20+ dag
Ik weet precies wat je bedoelt en ik kan er ook niet op komenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:14 schreef crystal_meth het volgende:
Het is nog steeds te warm om m'n mobiele airco te gebruiken. Want een afsluiting voor het raam improviseren vereist teveel moeite. Ik weet dat je zo'n ding kan kopen dat je met velcro kan bevestigen, maar weet niet hoe het heet dus kan het niet googlen. Zucht..
Net gezocht: een raamafdichting (-skit).quote:Op maandag 12 juni 2023 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet precies wat je bedoelt en ik kan er ook niet op komen
Dat ding 's nachts aanzetten. En dan gewoon de nacht door. Werkt echt verrassend goed bij mij, enige nadeel is dat ie niet in de slaapkamer kan staan wegens kutherrie.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:14 schreef crystal_meth het volgende:
Het is nog steeds te warm om m'n mobiele airco te gebruiken. Want een afsluiting voor het raam improviseren vereist teveel moeite. Ik weet dat je zo'n ding kan kopen dat je met velcro kan bevestigen, maar weet niet hoe het heet dus kan het niet googlen. Zucht..
Handig zo'n airco die je niet kunt gebruiken bij warm weerquote:Op maandag 12 juni 2023 18:14 schreef crystal_meth het volgende:
je woont in den helder?quote:Op maandag 12 juni 2023 18:33 schreef Starhopper het volgende:
De wind waait nu uit het noorden hier. Lekker verkoelend! Geen zeewindje maar ik vind het primaLekker alles open nu!
Hij doet het bij mij prima met warm weer, zelfs met hitte is er een netto voordeel, maar het netto rendement is net geen nul. Als het buiten kouder is dan binnen, dan is dat ding beter dan een vaste airco. En voorlopig hebben we hier nog geen nachten warmer dan 25 gradenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Handig zo'n airco die je niet kunt gebruiken bij warm weer
Eigenlijk is dit juist helemaal niet fijn. Krijgen we van die benauwde warmte. Waarbij de 28 van nu al fijner is dan misschien de 22 van danquote:Op maandag 12 juni 2023 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Al was Reinier van den Berg wel wat hoopvol:
[ twitter ]
Nee. Bij Alkmaar in de buurtquote:
Toch fijn dat er van 12 weken zomer zo´n 10 daarvan benauwd zijn.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Oja, en in benauwd weer gaan die mobiele airco's heel hard achteruit in efficiëntie![]()
Gisteren 30.0, dus die tropische dag is binnenquote:
Vorig jaar waren het aantal plaknachten op één hand te tellen. Het wordt niet zo snel bloedheet als het benauwd is.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Toch fijn dat er van 12 weken zomer zo´n 10 daarvan benauwd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |