Karbonade is terecht dus !?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
De muis gaat steeds naar het mandje van Janet, raar zegt Zoe want er zitten alleen knutselspullen in
Ze hebben er nu een plank opgelegd.
Passen goed bij elkaar.quote:
Tja die muis heeft er eten gevonden en zal terug blijven komenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:09 schreef Dotteke het volgende:
De muis gaat steeds naar het mandje van Janet, raar zegt Zoe want er zitten alleen knutselspullen in
Ze hebben er nu een plank opgelegd.
Volgens Janet zijn het al meerdere.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja die muis heeft er eten gevonden en zal terug blijven komen
ja natuurlijk, en binnenkort kleine muisjes.....quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens Janet zijn het al meerdere.
Denk dat mocht het al een karbonade zijn geweest al lang op isquote:
Die moeten ook eten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja natuurlijk, en binnenkort kleine muisjes.....
Eigenlijk best raar dat die er nog niet zijn, die muizen zitten er al behoorlijk lang.... of zijn het Erik-muizen??quote:
De karbonadequote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Tja die muis heeft er eten gevonden en zal terug blijven komen
en de rest van de 'zooi' die Janet verzameld had, genoeg te eten voor de muizen hoorquote:
ik blijf het koddig vinden zoals ze bezig is..... ze voelt zich een prima ballerina en dan zie je haar staan.....ach ja....quote:
Staat dat in het buuk?????quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Moet ballet er niet sierlijk uit zien trouwens?
Geen idee, die ligt vast nog in de gereedschapskist die ze met haar voeten op lijkt te tillenquote:
Modern ballet niet toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
Moet ballet er niet sierlijk uit zien trouwens?
Dat was volgens mij niet aangevreten (goed verpakt?)quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs uit de kratten hij wiens naam ik niet zal noemen kwam ook allerlei etenswaar wat nog van Kim D was.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, die ligt vast nog in de gereedschapskist die ze met haar voeten op lijkt te tillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |