Waar was je al die tijd?quote:
Balen! Bij mij gaat het juist een heel stuk beter deze week.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:00 schreef MadMaster het volgende:
Tot nu toe waren de hooikoortsklachten hier minimaal, maar sinds deze week is het letterlijk huilen met de pet op. Alle buitenactiviteiten heb ik maar even gecanceld… 🤧😭
Oeh goed plan. Jorgos en Dimitrios laten koken. Ben om 15:30 toch al in hun dorp dus rond 16:30 wat voer bij ze bietsenquote:
Ja ik ook wel, maar niet met 30 graden en als ik daarna er zelf niet echt van kan genietenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:28 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Ik vind dat oprecht zo bevredigend na afloop. Vorige week de tuin aangepakt en betrap mezelf er meermaals per dag op dat ik doelloos trots naar mijn creatie kijk.
Thnx!quote:Enjoy.
Mijn heel toffe opa heette Alexquote:Thanks! Je mag gewoon Alex zeggen hoor.
quote:Oh, echt. Die vrienden waar ik het over had zijn namelijk allemaal mannen van een bepaald kaliber zeg maar die ook voor andere dingen geen echte passie lijken te hebben. Vind je het ook niet gezellig om met dit weer bijvoorbeeld in het park te picknicken met vriendinnen ofzo?
Het zijn de pluisjes van de populieren die de boosdoeners zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Balen! Bij mij gaat het juist een heel stuk beter deze week.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God denk je, nieuw bloed! Lijkt "normaal"? Sus... en ja hoor, de JP aap uit de mouw. Never change internet... never change :'D
Klinkt goed, zeker met dit weer ben ik wel fan van de Griekse keuken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:44 schreef Tele6 het volgende:
Vanavond Grieks koken. Een van de hulpkoks meldt zich net ziek dus we gaan de reservelijst bellen. Dit is het meest uitgebreide menu van de week dus zou onhandig zijn zonder hulpjes. (En de andere hulpkok die ingepland staat is niet zo'n keukenprins)
Ik ben benieuwd of de pita's lukken, vorige keer dat we dit menu kookten was het ook zo heet en toen wandelden ze zelf de keuken uit
Dank & hey 👋🏻quote:Welkom Alex
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
God denk je, nieuw bloed! Lijkt "normaal"? Sus... en ja hoor, de JP aap uit de mouw. Never change internet... never change :'D
Wat een warm onthaal jongensquote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd?![]()
![]()
![]()
Steaks burgers worstjes lapjes groenteshaslicks![]()
![]()
Ziet er goed uit hoorquote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:30 schreef Alexandrian het volgende:
[..]
Wat een warm onthaal jongensDank allemaal.
Ben zelf groot liefhebber van alles dat met kip te maken heeft in al z’n verschillende verschijningsvormen.
Favoriet blijft toch wel onderstaande, bereid van saffraan en met vers brood erbij.
[ afbeelding ]
Mocht ik voor een burger gaan dan hoort daar uiteraard brioche bij. Hotdog met sauerkraut.
Dat is pas leven.
Cool. Die van mij heette Victor, dus mijn naam is een combo van de namen van onze opa'squote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Mijn heel toffe opa heette Alex![]()
(Op dat feitje zat je vast al jarenlang te wachten.)
Ieder zo z’n ding hè. Zolang er maar iets is waar je echt oprecht hyped van kunt worden.quote:Ik ben ook af en toe meer een halve vrijgezelle vent dan een typische vrouw
.
Passies genoeg hoor, alleen niet zozeer voor eten. Ik hou wel van gezelligheid, dus zo'n picknick vind ik dan wel weer leuk en dan lust ik ook zeker wel wat. Als er bezoek komt, probeer ik ook genoeg lekkere hapjes in huis te hebben. (mislukt wel eens als ik vergeten ben dat de supermarkt dicht is, ik ben niet zo van het lang vooruit denken doorgaans). Maar ik ben nooit een heel grote eter geweest en ik 'leef' er niet voor.
Anderen voorzien van een fijne tijd vind ik wel belangrijk en heb ik van mijn moeder geërfd. Weet alleen niet of dat nu echt met liefde voor eten te maken heeft, of meer wat zorgzame karaktertrekken.
Het is vooral in het dagelijks leven, dat ik er weinig om geef. Ik doe ook wel regelmatig aan vasten, maar dat is dan meer uit luiheid (in combinatie met drukte op het werk bijvoorbeeld) en geen zin om voor mezelf te koken. Mijn vriend is de kok in ons huis, hij doet dat graag. Daar ben ik dan wel weer heel blij mee hoor, want regelmatig gezond(er) eten helpt wel natuurlijk om ook zelf nog ergens een beetje gezond te blijven.![]()
Maar ik kijk dus geen kookprogramma's, probeer zelf eigenlijk nooit nieuwe recepten uit... dat laat ik aan anderen over
We zijn semi-buren zo te zienquote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hot hot hot! Ik deed een rondje tuin sproeien. Het is maar goed dat ik de rest van het jaar wel zuinig ben met waterIk heb ook nog even snel een hanging basket gemaakt voor die plantjes verpieteren.
Nu klaar voor een rondje kapper en diverse winkels in de grote stad. Ik heb een koelbox vol flesjes water en koelelementen bij me. Ik kijk nu al uit naar de douche die ik eind van de middag ga nemen. Ik ben alleen het plaatje van dat leuke kapsel dat hier gepost werd kwijt maar dat zoek ik bij de kapper wel op, ik moet toch altijd wachten.
Net een stukje gefietst, in de schaduw ging het nog wel maar in de zon was het een stuk minder aangenaam.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hot hot hot! Ik deed een rondje tuin sproeien. Het is maar goed dat ik de rest van het jaar wel zuinig ben met waterIk heb ook nog even snel een hanging basket gemaakt voor die plantjes verpieteren.
Nu klaar voor een rondje kapper en diverse winkels in de grote stad. Ik heb een koelbox vol flesjes water en koelelementen bij me. Ik kijk nu al uit naar de douche die ik eind van de middag ga nemen. Ik ben alleen het plaatje van dat leuke kapsel dat hier gepost werd kwijt maar dat zoek ik bij de kapper wel op, ik moet toch altijd wachten.
Ging het spuiten goed de afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:36 schreef Sarabi het volgende:
Goedemiddag
Zo op controle bij de dierenarts, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik blij met het nieuwe dunne ruimvallende bloesje van de hema.
En de ruimvallende linnen broek.![]()
ja tuin sproeien,.. mag je dat wel overdag doen? ik heb ergens - ooit- geleerd dat je dat moet doen als de zon niet meer schijnt??quote:Op vrijdag 9 juni 2023 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |