Battle of the blyatquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ardennenoffensief, El Alamein wat is het nu jongens?
Als het lukt krijgt deze slag zijn eigen naam.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Hey verrek! Zoiets zei ons Nebelwerfer vorige week. God, wat kreeg hij een commentaar..quote:Op vrijdag 9 juni 2023 04:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
ISW geeft aan dat op dit deel van het front relatief hoogwaardige troepen zitten. Ik vraag mij steeds meer af of UA niet nog een konijn uit de hoed haalt. Door hier ff wat Leopards te laten rondrijden denkt iedereen dat het nu hier gaat gebeuren natuurlijk.
Wat houdt ze tegen om morgen 300 kilometer verder met de hoofdmacht te komen opdagen?
Slag aan de Somme?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Dat was Bakhmut al. En in dat geval zijn er echt wel duidelijke overeenkomsten.quote:
Wat is "gelimineerd"? Het kunnen geen 213770 doden zijn. Dat geloof ik niet. Wel geloof ik 213770 uitgeschakeld (dood, gewond, vermist, gevangen genomen)quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 10:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat is "gelimineerd"? Het kunnen geen 213770 doden zijn. Dat geloof ik niet. Wel geloof ik 213770 uitgeschakeld (dood, gewond, vermist, gevangen genomen)
Dit is geen antwoord op de vraag waarom de Russen meer last hebben van die (volgens jouw gesuggereerd) door Oekrane gesloopte dam.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zegt Rob de W.
Hier nog de tekst uit Politico in NLs:
[..]
Terecht. Dit lijkt mij volstrekt normaal.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dus Rusland kan de boom in met "Oekraine moet neutraal worden".
omdat de overstromingen vooral aan Russische kant meer schade doen. Kherson ligt nt iets hoger dan de andere oever. bovendien zijn Russische posities waar ze zich hadden ingegraven onbruikbaar geworden. om over de watervoorziening in bezet gebied maar te zwijgenquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:58 schreef Multatilu het volgende: [..] Hoezo hebben die Russen er last van? Op welke manier precies en hoe meer dan de Oekraners?
Vranyo is een Russische uitvinding. Vandaar dat Rusland het ook te pas en te onpas gebruikt, en hun vijand beschuldigd dat zij het gebruiken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
omdat de overstromingen vooral aan Russische kant meer schade doen. Kherson ligt nt iets hoger dan de andere oever. bovendien zijn Russische posities waar ze zich hadden ingegraven onbruikbaar geworden. om over de watervoorziening in bezet gebied maar te zwijgen
er zijn natuurlijk speculaties nu. maar de RU claim dat een UA bombardement hier schuldig aan is, is "vronja". term betekent zoveel als "pathologische leugens", het werd mooier uitgelegd maar die tweet ben ik kwijt. ontploffing komt van uit een door RU bezet gebouw en men blies een paar afsluiters op in de hoop een kleinere overstroming te creren. maar het waterpeil stond te hoog om zoiets te kunnen beheersen.
Stalingrad mon amourquote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Rusland moet neutraal worden zodat Europa een beetje een buffer tegen China heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:24 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dus Rusland kan de boom in met "Oekraine moet neutraal worden".
De watervoorziening stroomopwaarts, in Oekrainsch gebied, is nu ook in gevaar. Het hele gebied rond Kryviy Rih zit binnenkort zonder water.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 11:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
omdat de overstromingen vooral aan Russische kant meer schade doen. Kherson ligt nt iets hoger dan de andere oever. bovendien zijn Russische posities waar ze zich hadden ingegraven onbruikbaar geworden. om over de watervoorziening in bezet gebied maar te zwijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |