Ymmv.quote:Op donderdag 8 juni 2023 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vraag me af op hoeveel afstand een mobiele jammer werkt en op welke afstand zo'n drone voertuigen kan spotten.
Hoop dat ze het iig proberen, het jammen, die mijnen zijn al erg genoeg. Vroeg gespot worden en daardoor artillerie op je kop erbij is helemaal kut zoals we zagen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ymmv.
Deze is een leuke:
[ twitter ]
Meerdere drones, en op het scherm staan allerhande huishoudelijke mededelingen zoals GPS is toast, of verbinding is matig.
Maar blijkbaar lukt het die EW installatie niet om die warmate echt te jammen.
Alleen diegene wiens ***** genomen wordt is gay, niet diegene die hem erin steekt. Logisch toch?quote:Op donderdag 8 juni 2023 23:24 schreef Ulx het volgende:
Maar het westen zit vol LBGHTIenz+ lui. Ja ja. Het zal eens geen projectie zijn.
Wat ik begreep is er op geen van deze plekken daadwerkelijk een front opengebroken.quote:
Als ik het goed heb zit het gros van de reserves van Oekraïne midden in de regio tussen alle fronten in, zodat zodra ergens een doorbraak geforceerd word men gelijk deze reserves daar heen kan sturen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 04:43 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
ISW geeft aan dat op dit deel van het front relatief hoogwaardige troepen zitten. Ik vraag mij steeds meer af of UA niet nog een konijn uit de hoed haalt. Door hier ff wat Leopards te laten rondrijden denkt iedereen dat het nu hier gaat gebeuren natuurlijk.
Wat houdt ze tegen om morgen 300 kilometer verder met de hoofdmacht te komen opdagen?
Dan een soort tweede slag van El Alamein. Het kostte Montgomery toen ook een paar weken om door de Duits-Italiaanse linies te breken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat ik begreep is er op geen van deze plekken daadwerkelijk een front opengebroken.
Maar wat ik begrijp van de tactiek is dat zodra ergens een linie door trekt Oekraïne alles daardoor heen drukt om gelijk het front in 2en te kunnen splitsen.
Soort van Ardennen offensief maar dan met meer kans op succes.
Als ze het goed doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 07:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan een soort tweede slag van El Alamein. Het kostte Montgomery toen ook een paar weken om door de Duits-Italiaanse linies te breken.
En het eindigde met Rommel die met de restanten van zijn korps keihard moesten gaan rennen.
Het is de Battle of the Black Gate.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:06 schreef PzKpfw het volgende:
Ardennenoffensief, El Alamein wat is het nu jongens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |