Precies. Duidelijk lijkt me. Maar waarom wordt de agressor dan niet kei en keihard afgestraft?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Rusland vergelijkbaar met de kakkerlakken van ISIS. Kwaadaardig tuig. Van Rusland was dat wel bekend..zoals met MH17 bijvoorbeeld.
Idem voor de andere partij natuurlijk, wat ook aan de lopende band beweerd wordt.quote:
De andere kant deelt weinig informatie. Daarom weten we niet wat er precies gaande is. Voorlopig fog of war situatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Idem voor de andere partij natuurlijk, wat ook aan de lopende band beweerd wordt.
Ok, die ondertiteling is fucking hilarisch, het erge er van is de manier waarop de tekst geschreven is weinig afwijkt met wat er normaal gezegd word.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:42 schreef Delenlill het volgende:
[ twitter ]
Solovyov gets drafted (de host van één van de propaganda shows is opgeroepen voor het leger)
Helaas is mijn Russisch niet zo goed. Maar zou dit echt zijn? Zou een goede zijn als hij het leger in moet en naar het front wordt gestuurd lol. Of hebben ze gewoon wat neppe ondertitels eronder geplakt.
Aaah, helaas niet echt. Maar nog steeds erg grappig.
https://www.newsweek.com/(...)russian-army-1747062
Nou als ze er 4 per dag verliezen dan zijn ze er ook nog wel een keer doorheenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:57 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Oryx meld 4 verloren leo 2s. 2 vernietigd, 2 achter gelaten. Ik ben benieuwd of deze onder die 4 tanks valt.
Veel Russen hebben geen gevoel en geen geweten, derhalve kunnen ze alles doen zonder zich er achteraf beschaamd over te voelen. Psychopatische neigingen hebben ze. Het is een barbaars ongevoelig misselijk volk.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Rusland vergelijkbaar met de kakkerlakken van ISIS. Kwaadaardig tuig. Van Rusland was dat wel bekend..zoals met MH17 bijvoorbeeld.
Flauwekul natuurlijk, dat beestje doet gewoon wat in zn natuur ligt, lekker laten zwemmen manquote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hebben de Egyptenaren die rus etende haai gevangen
Kan me wel voorstellen dat ze niet blij zijn dat de haai hun klanten eet. [ twitter ]
Das niet goed voor business dudequote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Flauwekul natuurlijk, dat beestje doet gewoon wat in zn natuur ligt, lekker laten zwemmen man
Want egypte heeft nu alle haaien rond hun kusten verwijderd, en blijft dat ook tot het einde der tijden doen.quote:
Egypte was natuurlijk bang dat Putin een speciale militaire operatie in hun land zou beginnen. Om de Russische pratende bevolking daar veilig te stellen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:57 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk hebben de Egyptenaren die rus etende haai gevangen
Kan me wel voorstellen dat ze niet blij zijn dat de haai hun klanten eet. [ twitter ]
Ik weet niet hoe het bij haaien zit, maar bij andere dieren die normaal niet echt mensen aanvallen maar dan opeens een keer wel maakt men ze ook af zodat het niet nog eens gebeurt. Alleen de haaien die onderscheid kunnen maken tussen een zeehond, vogel en mens aan het wateroppervlak overleven.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Flauwekul natuurlijk, dat beestje doet gewoon wat in zn natuur ligt, lekker laten zwemmen man
Als je langer meeleest zal je merken van welke users die opmerkingen steeds komenquote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:17 schreef Dr88 het volgende:
Wat een negativisme hier zeg. Alsof een slag in 1 dag of zelfs 1 week gewonnen kan worden. Natuurlijk komen er kapotte Leopards. Dat hoort bij het voeren van een slag.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:00 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ze anders hadden moeten aanvallen, maar ze beuken nu tegen het zwaarst verdedigde stukje Russische linie en we zien dezelfde soort beelden als bij de kamikaze acties van de Russen. Lange rijen voertuigen en niet weten wat te doen als de eerste plof doet. Ik hoop van harte dat dat enkel komt omdat de Oekraïne kant niet zoveel laat zien deze dagen, maar de risico's die ze nemen zijn gigantisch. En ik ben bang dat we hier definitief overgaan op een loopgravenoorlog tot een kant er geen zin meer in heeft, of de mannen op zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:17 schreef Dr88 het volgende:
Wat een negativisme hier zeg. Alsof een slag in 1 dag of zelfs 1 week gewonnen kan worden. Natuurlijk komen er kapotte Leopards. Dat hoort bij het voeren van een slag.
Mwah. Vlag wel mee met dat negativisme. Zijn bepaalde standerd users die sowieso altijd negatief zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:17 schreef Dr88 het volgende:
Het is logisch dat er nu veel verliezen te zien gaan zijn. Het is nu andersom, Rusland ingegraven en Oekraïne die aanvalt (oorlogstechnisch, ze zijn in eigen land).quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:17 schreef Dr88 het volgende:
Bakhmut. En daar helemaal doorstoten en hopen dat Rusland aan zichzelf ten onder gaat want dan breekt de pleuris echt uut.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ze anders hadden moeten aanvallen, maar ze beuken nu tegen het zwaarst verdedigde stukje Russische linie en we zien dezelfde soort beelden als bij de kamikaze acties van de Russen. Lange rijen voertuigen en niet weten wat te doen als de eerste plof doet. Ik hoop van harte dat dat enkel komt omdat de Oekraïne kant niet zoveel laat zien deze dagen, maar de risico's die ze nemen zijn gigantisch. En ik ben bang dat we hier definitief overgaan op een loopgravenoorlog tot een kant er geen zin meer in heeft, of de mannen op zijn.
Naja dat bedoel ik dus met dan andere woorden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is logisch dat er nu veel verliezen te zien gaan zijn. Het is nu andersom, Rusland ingegraven en Oekraïne die aanvalt (oorlogstechnisch, ze zijn in eigen land).
May the force be with them.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |