abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209455830
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Wel handig voor die Tataren in hun komende onafhankelijksstrijd })
  vrijdag 9 juni 2023 @ 19:32:28 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209455957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:08 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]
Duurt nog even.
En ziet er uit dat het niet bestand is tegen sigaretten.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_209455992
twitter

Mobility kill / incapacitated / Damaged naast alleen Abandoned is duidelijker dan alleen abandoned. Als het ding niet meer rijdt maar je gaat te voet of met een ander voertuig verder komt dat natuurlijk heel wat anders over dan wanneer je zegt "achtergelaten". Helemaal als het voertuig gewoon terug richting de werkplaats kan worden gesleept. Dat had je bij die Russische tanks minder snel, omdat die dingen meteen een turrettoss deden bij een treffer.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 19:36:44 #229
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_209456009
Wil nog niet echt lukken met die Duitse katten ;( ;( ;( ;(
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_209456084
twitter

Solovyov gets drafted (de host van één van de propaganda shows is opgeroepen voor het leger)

Helaas is mijn Russisch niet zo goed. Maar zou dit echt zijn? Zou een goede zijn als hij het leger in moet en naar het front wordt gestuurd lol. Of hebben ze gewoon wat neppe ondertitels eronder geplakt.

Aaah, helaas niet echt. Maar nog steeds erg grappig.

https://www.newsweek.com/(...)russian-army-1747062
pi_209456102
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Mobility kill / incapacitated / Damaged naast alleen Abandoned is duidelijker dan alleen abandoned. Als het ding niet meer rijdt maar je gaat te voet of met een ander voertuig verder komt dat natuurlijk heel wat anders over dan wanneer je zegt "achtergelaten". Helemaal als het voertuig gewoon terug richting de werkplaats kan worden gesleept. Dat had je bij die Russische tanks minder snel, omdat die dingen meteen een turrettoss deden bij een treffer.
Eerste paar dagen is het offensief het moeilijkst. Om het in perspectief te plaatsen.

Sowieso kunnen wij uit niks opmaken of het nu goed of slecht gaat, dat weten waarschijnlijk niet eens de Russen zelf, alleen de oekrainers.
pi_209456118
Damn. Was ff een paar uur off line.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209456182
Maar serieus. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anno 2023 nog steeds dit soort walgelijkheden gebeuren. Rusland heeft al jaren de schijn tegen, maar alle twijfel is nu wel weggenomen. Dieper als Rusland kun je niet zinken. Onmenselijk, leugenachtig, nietsontziend. Je moet je als land toch doodschamen als je dit soort regimes steunt, of wegkijkt, om wat voor reden dan ook? Telkens als je denkt dat het niet erger kan gebeurt er weer iets waar ik persoonlijk toch wel wakker van kan liggen. Dood, verderf en lijden. Veroorzaakt door Rusland. Wanneer is de grens bereikt? Wat mij betreft al een hele tijd geleden. Wat valt het mij tegen dat dit allemaal maar kan zonder resoluut ingrijpen. Wat een wereld. :N
pi_209456192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar serieus. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anno 2023 nog steeds dit soort walgelijkheden gebeuren. Rusland heeft al jaren de schijn tegen, maar alle twijfel is nu wel weggenomen. Dieper als Rusland kun je niet zinken. Onmenselijk, leugenachtig, nietsontziend. Je moet je als land toch doodschamen als je dit soort regimes steunt, of wegkijkt, om wat voor reden dan ook? Telkens als je denkt dat het niet erger kan gebeurt er weer iets waar ik persoonlijk toch wel wakker van kan liggen. Dood, verderf en lijden. Veroorzaakt door Rusland. Wanneer is de grens bereik? Wat mij betreft al een hele tijd geleden. Wat valt het mij tegen dat dit allemaal maar kan zonder resoluut ingrijpen. Wat een wereld. :N
Maar Zeleksky is een smerige snuivende rat.
pi_209456224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Maar Zeleksky is een smerige snuivende rat.
Iedereen met meer dan 1 hersencel weet dat Poetin hier de smerige rat is. Helaas lopen er veel verstandsloze debielen rond. En veel slechte lieden blijkbaar.
pi_209456250
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar serieus. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anno 2023 nog steeds dit soort walgelijkheden gebeuren. Rusland heeft al jaren de schijn tegen, maar alle twijfel is nu wel weggenomen. Dieper als Rusland kun je niet zinken. Onmenselijk, leugenachtig, nietsontziend. Je moet je als land toch doodschamen als je dit soort regimes steunt, of wegkijkt, om wat voor reden dan ook? Telkens als je denkt dat het niet erger kan gebeurt er weer iets waar ik persoonlijk toch wel wakker van kan liggen. Dood, verderf en lijden. Veroorzaakt door Rusland. Wanneer is de grens bereikt? Wat mij betreft al een hele tijd geleden. Wat valt het mij tegen dat dit allemaal maar kan zonder resoluut ingrijpen. Wat een wereld. :N
Daarom moet het ruscisme nu voor eens en voor altijd vernietigd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2023 19:58:04 ]
pi_209456274
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_209456285
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:55 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Iedereen met meer dan 1 hersencel weet dat Poetin hier de smerige rat is. Helaas lopen er veel verstandsloze debielen rond. En veel slechte lieden blijkbaar.
Ik snap het ook echt niet. Ben teleurgesteld in de mensheid. Ook hoeveel mensen die laatste video van Tucker Carlson kijken en liken.
pi_209456288

Geen beste dag voor Oekraïne.
Corporate translator
pi_209456294
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:57 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Daarom moet het ruscisme nu voor eens en voor altijd vernietigd worden.
Aangezien we niet richting Moskou zullen trekken, zal het blijven bestaan. Hopelijk zal de dreun die ze vangen door alle toestanden zo groot zijn dat het decennia duurt eer ze weer in staat om een bedreiging te vormen voor hun omgeving.
-Rabia Al-Basri
pi_209456340
Als reactie op de beelden van het verlies van de vele bradleys

twitter
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 9 juni 2023 @ 20:06:16 #242
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_209456356
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:01 schreef HSG het volgende:
[ afbeelding ]
Geen beste dag voor Oekraïne.
30 x dezelfde foto die voorbij komt geeft niet aan dat er 30 stuk zijn ;)

Eigenlijk is het wel positief dat dit steeds recycled word, geeft voor mij aan dat er weinig ander materiaal lijkt te zijn
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_209456421
If true, respect voor de belarussen die weigerden om oekrine binnen te trekken

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209456426
Gaat niet zo heel erg lekker met dat offensief voor Oekraïne.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209456477
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is helemaal niet duidelijk. Rusland licht het handjevol successen dat ze hebben graag uit. Oekraïne zwijgt over alles, dus over alles dat goed en fout gaat.
pi_209456479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_209456537
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:06 schreef zalkc het volgende:

[..]
30 x dezelfde foto die voorbij komt geeft niet aan dat er 30 stuk zijn ;)

Eigenlijk is het wel positief dat dit steeds recycled word, geeft voor mij aan dat er weinig ander materiaal lijkt te zijn
"wordt"
Corporate translator
pi_209456552
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:19 schreef HSG het volgende:

[..]
"wordt"
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_209456575
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 20:19 schreef HSG het volgende:

[..]
"wordt"
:O
-Rabia Al-Basri
pi_209456590
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik vind Rusland vergelijkbaar met de kakkerlakken van ISIS. Kwaadaardig tuig. Van Rusland was dat wel bekend..zoals met MH17 bijvoorbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')