Duurt nog even.quote:
Eerste paar dagen is het offensief het moeilijkst. Om het in perspectief te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:34 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Mobility kill / incapacitated / Damaged naast alleen Abandoned is duidelijker dan alleen abandoned. Als het ding niet meer rijdt maar je gaat te voet of met een ander voertuig verder komt dat natuurlijk heel wat anders over dan wanneer je zegt "achtergelaten". Helemaal als het voertuig gewoon terug richting de werkplaats kan worden gesleept. Dat had je bij die Russische tanks minder snel, omdat die dingen meteen een turrettoss deden bij een treffer.
Maar Zeleksky is een smerige snuivende rat.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar serieus. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anno 2023 nog steeds dit soort walgelijkheden gebeuren. Rusland heeft al jaren de schijn tegen, maar alle twijfel is nu wel weggenomen. Dieper als Rusland kun je niet zinken. Onmenselijk, leugenachtig, nietsontziend. Je moet je als land toch doodschamen als je dit soort regimes steunt, of wegkijkt, om wat voor reden dan ook? Telkens als je denkt dat het niet erger kan gebeurt er weer iets waar ik persoonlijk toch wel wakker van kan liggen. Dood, verderf en lijden. Veroorzaakt door Rusland. Wanneer is de grens bereik? Wat mij betreft al een hele tijd geleden. Wat valt het mij tegen dat dit allemaal maar kan zonder resoluut ingrijpen. Wat een wereld.
Iedereen met meer dan 1 hersencel weet dat Poetin hier de smerige rat is. Helaas lopen er veel verstandsloze debielen rond. En veel slechte lieden blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar Zeleksky is een smerige snuivende rat.
Daarom moet het ruscisme nu voor eens en voor altijd vernietigd worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar serieus. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anno 2023 nog steeds dit soort walgelijkheden gebeuren. Rusland heeft al jaren de schijn tegen, maar alle twijfel is nu wel weggenomen. Dieper als Rusland kun je niet zinken. Onmenselijk, leugenachtig, nietsontziend. Je moet je als land toch doodschamen als je dit soort regimes steunt, of wegkijkt, om wat voor reden dan ook? Telkens als je denkt dat het niet erger kan gebeurt er weer iets waar ik persoonlijk toch wel wakker van kan liggen. Dood, verderf en lijden. Veroorzaakt door Rusland. Wanneer is de grens bereikt? Wat mij betreft al een hele tijd geleden. Wat valt het mij tegen dat dit allemaal maar kan zonder resoluut ingrijpen. Wat een wereld.
Ik snap het ook echt niet. Ben teleurgesteld in de mensheid. Ook hoeveel mensen die laatste video van Tucker Carlson kijken en liken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Iedereen met meer dan 1 hersencel weet dat Poetin hier de smerige rat is. Helaas lopen er veel verstandsloze debielen rond. En veel slechte lieden blijkbaar.
Aangezien we niet richting Moskou zullen trekken, zal het blijven bestaan. Hopelijk zal de dreun die ze vangen door alle toestanden zo groot zijn dat het decennia duurt eer ze weer in staat om een bedreiging te vormen voor hun omgeving.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:57 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Daarom moet het ruscisme nu voor eens en voor altijd vernietigd worden.
30 x dezelfde foto die voorbij komt geeft niet aan dat er 30 stuk zijnquote:
Dat is helemaal niet duidelijk. Rusland licht het handjevol successen dat ze hebben graag uit. Oekraïne zwijgt over alles, dus over alles dat goed en fout gaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
Gaat niet zo heel erg lekker met dat offensief voor Oekraïne.
quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:10 schreef Discombobulate het volgende:
Gaat niet zo heel erg lekker met dat offensief voor Oekraïne.
"wordt"quote:Op vrijdag 9 juni 2023 20:06 schreef zalkc het volgende:
[..]
30 x dezelfde foto die voorbij komt geeft niet aan dat er 30 stuk zijn![]()
Eigenlijk is het wel positief dat dit steeds recycled word, geeft voor mij aan dat er weinig ander materiaal lijkt te zijn
quote:
Ik vind Rusland vergelijkbaar met de kakkerlakken van ISIS. Kwaadaardig tuig. Van Rusland was dat wel bekend..zoals met MH17 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:52 schreef Seeburg54 het volgende:
Maar serieus. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat anno 2023 nog steeds dit soort walgelijkheden gebeuren. Rusland heeft al jaren de schijn tegen, maar alle twijfel is nu wel weggenomen. Dieper als Rusland kun je niet zinken. Onmenselijk, leugenachtig, nietsontziend. Je moet je als land toch doodschamen als je dit soort regimes steunt, of wegkijkt, om wat voor reden dan ook? Telkens als je denkt dat het niet erger kan gebeurt er weer iets waar ik persoonlijk toch wel wakker van kan liggen. Dood, verderf en lijden. Veroorzaakt door Rusland. Wanneer is de grens bereikt? Wat mij betreft al een hele tijd geleden. Wat valt het mij tegen dat dit allemaal maar kan zonder resoluut ingrijpen. Wat een wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |