Ik wil(de) in Chinese aandelen, bij m'n Nl. broker hadden ze die niet. Heb nu BYD via Open Bank.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:09 schreef Horsemen het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom je een buitenlandse broker zou nemen. Daar hebben we er m.i. in Nederland zat van met voldoende onderlinge concurrentie.
Ja, dat kan natuurlijk een reden zijn als je er toch een rekening hebt lopen. Ik hou het toch graag bij een Nederlandse broker. Zelf zit ik bij Saxo (niet dat dit nu per definitie zo’n geweldig platform is) en daar kan ik BYD gewoon kopen/verkopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:37 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik wil(de) in Chinese aandelen, bij m'n Nl. broker hadden ze die niet. Heb nu BYD via Open Bank.
Ga ik bij SAXO kijken. ING ben ik aardig beu.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 22:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk een reden zijn als je er toch een rekening hebt lopen. Ik hou het toch graag bij een Nederlandse broker. Zelf zit ik bij Saxo (niet dat dit nu per definitie zo’n geweldig platform is) en daar kan ik BYD gewoon kopen/verkopen.
Off topic maar ik ben een jaar of 3 geleden om de zelfde reden afgehaakt bij belegen van de ING. Ik had verschillende keren contact met ze gehad over aandelen die ik wilde hebben maar niet werden aangeboden. Ze zouden dan uitzoeken hoeveel belangstelling ervoor was en dan beslissen of ze ze gingen opnemen. Ze werden vervolgens niet toegevoegd en er kwam nooit een terugkoppeling. Na een omzwerving bij De Giro uiteindelijk bij Binck terechtgekomen wat vervolgens weer overgenomen is door Saxo.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 08:57 schreef blomke het volgende:
[..]
Ga ik bij SAXO kijken. ING ben ik aardig beu.
Nice, tnx voor de info!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:44 schreef Tjalala het volgende:
Bunq,
Vanaf 15 juli 2023 verdien je maar liefst 2,46% rente op je spaargeld 🚀
Denk dat veel nieuwe klanten het geld alweer aan het wegsluizen waren. Begrijpelijke stap omhoog.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:44 schreef Tjalala het volgende:
Bunq,
Ik ben er nog en ben er natuurlijk heel blij mee.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:28 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Denk dat veel nieuwe klanten het geld alweer aan het wegsluizen waren. Begrijpelijke stap omhoog.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yapi_Kredi_Bankquote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:40 schreef paardendokter het volgende:
Yapikredi
spaarrekening nu 2,08 % rente
1-jaars deposito nu 3,10 %
En ja, Nederlandse bank met NL depositogarantie . Onlangs werd hier iets anders beweerd, maar FOK info van anderen hier is niet altijd juist...
Lekker hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:44 schreef Tjalala het volgende:
Bunq,
Yapi Kredi Bank Nederland N.V. is een Nederlandse bank die een dochteronderneming is van de Turkse bank. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. De bank heeft een eigen Nederlandse bankvergunning en valt onder toezicht van De Nederlandsche Bank en onder het Nederlandse depositogarantiestelsel.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 20:44 schreef blomke het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Yapi_Kredi_Bank
En de Garantibank is volgens mij precies zo en ook daar wil men graag wat meer spaarders zien:quote:Op zaterdag 15 juli 2023 21:50 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Yapi Kredi Bank Nederland N.V. is een Nederlandse bank die een dochteronderneming is van de Turkse bank. Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. De bank heeft een eigen Nederlandse bankvergunning en valt onder toezicht van De Nederlandsche Bank en onder het Nederlandse depositogarantiestelsel.
Zal goddomme tijd worden!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 18:44 schreef Tjalala het volgende:
Bunq,
Zeker, 3 extra spins en twee bomenquote:Op zondag 16 juli 2023 15:36 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zal goddomme tijd worden!
Iemand trouwens wel eens iets in de Bunq app gewonnen met het rad van fortuin?
Ik zie ook aanbevelingen van een bekende in dat tabblad en ik heb net naar aanleiding van jouw post even gekeken bij mijn Bunq app instellingen in Android en ook geen toegang tot contacten verleend. Ik lig er niet wakker van, maar dit klopt natuurlijk niet.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:14 schreef Leandra het volgende:
Dit is wel odd, sinds kort een Bunq spaarrekening, geen toestemming gegeven tot de contactlijst, zie ik in "Activiteiten" ineens een aanbeveling van een restaurant in Italië staan van een weinig voorkomende naam, die wel hoort bij iemand in mijn contactlijst.
Het zou kunnen dat die ander(en) wel toestemming gegeven hebben, maar het blijft dubieus.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:19 schreef Beldewouten het volgende:
[..]
Ik zie ook aanbevelingen van een bekende in dat tabblad en ik heb net naar aanleiding van jouw post even gekeken bij mijn bunq app instellingen in Android en ook geen toegang tot contacten verleend. Ik lig er niet wakker van, maar dit klopt natuurlijk niet.
Inderdaad. Zonder jouw toestemming tot je contactenlijst zou je óf de aanbevelingen van iedere Bunq klant moeten kunnen zien óf van helemaal niemand lijkt me. Bij mij zijn het aanbevelingen van één persoon.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die ander(en) wel toestemming gegeven hebben, maar het blijft dubieus.
Bij mij ook, en als die persoon Pietje of Kees had geheten had ik niet eens verder gekeken, maar toen ik die naam zag staan had ik zoiets van WTF? hoezo krijg ik aanbevelingen van jou?!quote:Op zondag 16 juli 2023 16:24 schreef Beldewouten het volgende:
[..]
Inderdaad. Zonder jouw toestemming tot je contactenlijst zou je óf de aanbevelingen van iedere Bunq klant moeten kunnen zien óf van helemaal niemand lijkt me. Bij mij zijn het aanbevelingen van één persoon.
Ik zie activiteiten van een Marten uit het andere einde van het land. Ik dacht niet dat ik hem kende, maar nu ik goed kijk staat hij wel in mijn contacten (oud contact vanuit werk). Ik heb hiervoor geen toestemming gegeven.quote:Op zondag 16 juli 2023 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die ander(en) wel toestemming gegeven hebben, maar het blijft dubieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |