abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juli 2023 @ 14:49:24 #276
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209969099
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 14:24 schreef alpeko het volgende:

[..]
Waarbij je dus de verhalen van Grusch niet als feiten wil zien. Prima, dat mag. Ik ga hem ook niet klakkeloos op zijn (blauwe?) ogen geloven maar het is niet zomaar iemand die iets roept. Of wel maar met welk doel dan? En hij is niet de enige. Dus daar hebben we het hier over.

Het is een forum hier en anderen kunnen wel aanleiding in zien om het niet allemaal weg te zetten als onzin. Je ziet hopelijk wel in dat mensen als Grusch proberen om iets in beweging te zetten om die bewijzen in het publieke domein te krijgen. Er is wel degelijk wat gaande natuurlijk.
Die verhalen zijn dat, verhalen.
Heel leuk dat mensen het allemaal erg spannend vinden, maar veel meer dan hear say, vage filmpjes die verder niet veel laten zien is er nog niet.
Als je dat niet wilt horen, das dan jammer voor je, maar dat zijn de feiten op het moment.
Als er een paar aliens of tijdreizigers, whatever, bij Joe Rogan in de talkshow zitten, of de AirForce een buitgemaakt ruimteschip met hyperspace aandrijving laat zien, dan is het wat anders.
pi_209969315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 14:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Als je dat niet wilt horen, das dan jammer voor je, maar dat zijn de feiten op het moment.
Als er een paar aliens of tijdreizigers, whatever, bij Joe Rogan in de talkshow zitten, of de AirForce een buitgemaakt ruimteschip met hyperspace aandrijving laat zien, dan is het wat anders.
Je ridiculiseert en chargeert helaas weer. Meer kan je niet. Als de verhalen je niks boeien, wat brengt je dan hier?
pi_209969332
Ik denk dat je met bovenstaande karaterisering het verhaal wel echt tekort doet. Er zijn talloze getuigenverklaringen van piloten die goed bij hun hoofd zijn en deze objecten hebben gezien; dit is ondersteund met beeldmateriaal waarover officiële instanties zoals het Pentagon en het Witte Huis letterlijk verklaren dat zich door het luchtruim fysieke objecten bewegen waarvan we niet snappen wat het zijn. Dat is sinds een aantal jaar de werkelijkheid, en als dat allemaal los zand zou zijn, moet er welhaast een soort collectieve gekte of massapsychose aan de hand zijn.

Wanneer een hoogeplaatste inlichtingenfunctionaris (zoals Grusch) onder ede verklaringen aflegt in een officiële klokkenluidersprocedure, en daarbij van verschillende kanten bijval krijgt in de zin van: deze man heeft een perfecte staat van dienst, en zijn beweringen zijn (in de woorden van de Intelligince Community Inspector General) 'credible and urgent', dan kun je dat niet afdoen als substantieloos en 'louter geruchten'. Hetzelfde geldt wanneer hooggeplaatste parlementariërs (Rubio, Schumer) deze verklaringen doodserieus nemen, zeker wanneer valt aan te nemen dat zij achter de schermen hoogstwaarschijnlijk al veel meer gehoord hebben (Grusch en andere insiders hebben de gelegenheid gehad om aan daartoe bevoegde parlementariërs ook geheime informatie te briefen, in theorie zou daar dus bewijsmateriaal bij kunnen zitten).

Feit blijft dat, zonder tastbaar bewijs, onduidelijk blijft waar we het nou precies over hebben. Iedereen is het er nu wel over eens dat het een serieuze zaak betreft, maar ik vind het persoonlijk onmogelijk te beoordelen wat er nou echt aan de hand is.

Zoals Rubio zegt: óf we hebben in de Amerikaanse inlichtingenwereld heel hoog in de boom meerdere mensen zitten die gek zijn geworden, óf Grusch heeft het op zijn minst gedeeltelijk bij het rechte eind. Dat is denk ik de beste samenvatting van wat wij als bugers op dit moment echt kunnen weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door naamdrager op 20-07-2023 15:21:20 ]
[i]Sometimes we live
no particular way
but our own[/i]
pi_209969450
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 14:40 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ twitter ]
Schaamteloze zelfquote...

In eerste instantie een soort van teleurgesteld in de bekende namen, al ben ik erg erg benieuwd naar de openbare getuigenis van Grusch onder ede. Met goede vragen kunnen er explosieve zaken aan het licht komen.

Wellicht kan Fravor, na blijkbaar innige contacten met ene B. Lazar, nog wat verdieping geven.

Met oog op het grote publiek, zijn dit bekende (Fravor en Graves) namen, die langzaam opbouwend informatie en kennis kunnen geven. We moeten ook niet vergeten dat 90% van de bevolking zich niet inleest in de UAP/UFO ontwikkelingen. Als je ziet hoe beperkt het hier in het nieuws komt, is dit niet eens een slechte start.
I want to believe...
pi_209969453
dubbel....
I want to believe...
  donderdag 20 juli 2023 @ 15:47:19 #281
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209969687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Schaamteloze zelfquote...

In eerste instantie een soort van teleurgesteld in de bekende namen, al ben ik erg erg benieuwd naar de openbare getuigenis van Grusch onder ede. Met goede vragen kunnen er explosieve zaken aan het licht komen.

Wellicht kan Fravor, na blijkbaar innige contacten met ene B. Lazar, nog wat verdieping geven.

Met oog op het grote publiek, zijn dit bekende (Fravor en Graves) namen, die langzaam opbouwend informatie en kennis kunnen geven. We moeten ook niet vergeten dat 90% van de bevolking zich niet inleest in de UAP/UFO ontwikkelingen. Als je ziet hoe beperkt het hier in het nieuws komt, is dit niet eens een slechte start.
Vind het ook wat tegenvallen. Zou graag iemand hebben gehad die het verhaal van Grusch op één of andere wijze kan ondersteunen.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209969889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 08:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Grappig, als ik vraag om feiten en geen hear say, om hard bewijs, geen geklep, dan ben ik aan het trollen. Dit is niet BNW

Ook heel grappig.

* Iedereen hier wacht op feiten en volgt hierover de ontwikkelingen in de nieuwsberichten.
* Niemand heeft de wijsheid in pacht maar vormt zich in de berichten een al dan niet persoonlijke hypothese

Ergo: Wat is tav dit onderwerp nu precies jouw probleem met iedereen?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209970155
Over het nieuws volgen gesproken.
Aan de lopende band....

“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_209970307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 15:47 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Vind het ook wat tegenvallen. Zou graag iemand hebben gehad die het verhaal van Grusch op één of andere wijze kan ondersteunen.
Dat was mijn gevoel ook, maar het deit dat hooggeplaatste leden dit voor elkaar krijgen, publiekelijk (!) en hier openbaar hun naam en reputatie aan verbinden, naast alle aangekondigde wetgeving, geeft me het gevoel dat volgende week gezien mag worden als een goede start/aanzet naar meer.
I want to believe...
pi_209970316
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2023 16:26 schreef Monomeism het volgende:
Aan de lopende band....

Volgende week wordt een interessante sessie!
I want to believe...
  donderdag 20 juli 2023 @ 16:57:42 #286
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209970467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 15:10 schreef alpeko het volgende:

[..]
Je ridiculiseert en chargeert helaas weer. Meer kan je niet. Als de verhalen je niks boeien, wat brengt je dan hier?
Jij schijnt niet meer te kunnen dat pissig op de persoon te spelen, kom met argumenten. Dit is NWS, niet BNW

[ Bericht 1% gewijzigd door Jan_Onderwater op 20-07-2023 17:11:11 ]
  donderdag 20 juli 2023 @ 16:58:20 #287
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209970471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 16:03 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ook heel grappig.

* Iedereen hier wacht op feiten en volgt hierover de ontwikkelingen in de nieuwsberichten.
* Niemand heeft de wijsheid in pacht maar vormt zich in de berichten een al dan niet persoonlijke hypothese

Ergo: Wat is tav dit onderwerp nu precies jouw probleem met iedereen?
Wat is jouw probleem ermee dat ik op de feiten wijs?
  donderdag 20 juli 2023 @ 17:00:48 #288
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209970489
quote:
14s.gif Op donderdag 20 juli 2023 16:26 schreef Monomeism het volgende:
Aan de lopende band....

Die journalist stelt de zelfde vraag als ik, waar zijn de goede, heldere en duidelijke opnames.
en dan is het antwoord, ja die zijn er, maar...
pi_209970970
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 16:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Jij schijnt niet meer te kunnen dat pissig op de persoon te spelen, kom met argumenten. Dit is NWS, niet BNW
Argumenten voor wat? Want we moeten ook met argumenten komen over wat Omtzigt gaat doen in POL? Daar speculeren we ook.

Ik speel helemaal niet op de man. Maar je posts hier zijn vooralsnog niet heel constructief. Je negeert structureel wedervragen met: geen feiten. Tja dat klopt. In zekere zin dan. Het relaas van Grusch is een feit. Dat hij zijn claims niet hard heeft gemaakt ook. Dat maakt het nog geen BNW. Ik vind dat je daarmee geen recht doet aan de zaak.

Maar als ik je goed begrijp moet dit naar BNW of moeten we ons stil houden? Voor het eerste kun je verzoek indienen. Voor het tweede: pech dat anderen er wel al op vooruit willen kijken. Doen we overal. Ook in F1 bespreken we een race voor. Zonder feiten.

[ Bericht 9% gewijzigd door alpeko op 20-07-2023 18:17:23 ]
  donderdag 20 juli 2023 @ 17:47:17 #290
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209971251
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2023 17:33 schreef alpeko het volgende:

Ik speel helemaal niet op de man.
quote:

[..]
Lijkt mij vrij duidelijk op de man spelen, geen behoefte aan
pi_209971335
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat is jouw probleem ermee dat ik op de feiten wijs?
Je begrijpt niet eens wat ik zeg. Toch maak je er een quote van. :')

Nog een keer:
Ik volg gewoon nieuws hierover net als anderen dat waarschijnlijk ook doen en ik heb mijn eigen mening en gedachten over dat nieuws. Jij komt om de zoveel berichten herhalen dat er uit dit topic uit een van ons een bewijs zou moeten voortkomen of zoiets. En dat slaat dus gewoon helemaal nergens op.

Het mooiste van alles: Zelf heb je geen alternatief.
― Thomas Sowell
  donderdag 20 juli 2023 @ 17:52:45 #292
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_209971415
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juli 2023 17:49 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je begrijpt niet eens wat ik zeg. Toch maak je er een quote van. :')

Nog een keer:
Ik volg gewoon nieuws hierover net als anderen dat waarschijnlijk ook doen en ik heb mijn eigen mening en gedachten over dat nieuws. Jij komt om de zoveel berichten herhalen dat er uit dit topic uit een van ons een bewijs zou moeten voortkomen of zoiets. En dat slaat dus gewoon helemaal nergens op.

Het mooiste van alles: Zelf heb je geen alternatief.
Wanneer heb ik iemand hier gevraagd een bewijs te leveren?
pi_209971488
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 17:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
[..]
Lijkt mij vrij duidelijk op de man spelen, geen behoefte aan
Even goede vrienden. M.i. benoem ik gewoon de feiten a.d.h.v. de talloze identieke statements die je maakt zonder in te gaan op wedervragen. Ik vind dat niets bijdragen. Spijtig dat je daar niet tegen kan als je daar op wordt gewezen.
pi_209971606
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 16:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
kom met argumenten.
Haha het wordt steeds gekker.
Argumenten voor wat dan? Je brengt niets in om te beargumenteren.
― Thomas Sowell
pi_209971708
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 17:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wanneer heb ik iemand hier gevraagd een bewijs te leveren?
Je zou het hele topic wel willen kunnen quoten he?

:*
― Thomas Sowell
  donderdag 20 juli 2023 @ 18:05:39 #296
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_209971727
Don't feed the troll.

Hoe noemen we het nieuwe topicdeel?

UFO/UAP #6 'Schumer: the public has the right to know about non-human-intelligence'

?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_209971783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 18:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Hoe noemen we het nieuwe topicdeel?

"Hoe veel verschilt het nieuws nog van de serie X Files" ;)

Voor als je de hele serie nog wil zien...
― Thomas Sowell
pi_209971842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 14:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
ABC interview met Sean Kirkpatrick, hoofd van AARO. Veel downplayen, maar toch een opvallende uitspraak van Kirkpatrick:
[..]
[ twitter ]
Dit is inderdaad heel bijzonder, vooral ook omdat Kirkpatrick in het begin niet mega serieus nam. Hij lijkt helemaal te zijn gedraaid. Welke extra informatie heeft hij onlangs gekregen? En om als iemand van zijn stature zoiets over Grush te beweren is heel bijzonder.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_209971849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 14:40 schreef NoFoksGiven het volgende:
[ twitter ]
Geweldig dit. Oh oh this is gonna be good.
pi_209971859
quote:

[..]
Ja hij kan beter opdonderen. Maar negeer 'm maar gewoon net zoals ik. Ik heb echt geen idee wat hij hier namelijk aan het doen is. Totaal niet relevant ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')